tadcomp Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Begynte å se i gjennom min lille samling med filmsnutter der Joe Eigo utfører diverse Capoeira-triks, og fant ut at dette var jo egentlig litt tøft... Derfor lurer jeg på om dere kan gi meg linker til noen Capoeira-filmer (aller helst med Joe Eigo). Det er spesielt en jeg savner som jeg husker jeg hadde før: Alt foregår ute, og en av triksene er at en av disse fyrene (her husker jeg ikke om det var Joe Eigo) tar springfart og hopper opp på en svinehøy container elns. Noen som kan hjelpe meg med dette? Fant også ut at jeg vil prøve dette selv, og bli litt god i dette. Om noen år er jeg Capoeira-kjendis ... Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hadde noe lignende før, men kan ikke si jeg husker den filmen spesielt. Kan desverre ikke gi deg noe annet tips enn å søke Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 For to dager siden så jeg Filmen "Only The Strong", god gammel klassiker Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Har du sjekket o'store Google :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hvorfor må alltid alle foreslå "Prøvd å søke på google?" Det har personen som spør 99% sikkert gjort allerede, og syns at hvis dere ikke har noe bedre å foreslå kan dere like gjerne ikke poste. Spesielt hvis noen allerede har foreslått det i en tidligere post. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hvorfor må alltid alle foreslå "Prøvd å søke på google?"Det har personen som spør 99% sikkert gjort allerede, og syns at hvis dere ikke har noe bedre å foreslå kan dere like gjerne ikke poste. Spesielt hvis noen allerede har foreslått det i en tidligere post. Snakket med Tadcomp i stad å han hadde ikke søkt på google når i spor han om han hadde gjordt det. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 ludvig: Søkte i sted (før posten din her, men det kunne jo ikke du vite), men kom ikke frem til noe spes da... Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har sjølv ein del filmar av han liggande (+ nokre Multi-Level-Moves og Team Ryoko filmar) lagre som Søk på kazaa, der ligg det mange. Fant også ut at jeg vil prøve dette selv, og bli litt god i dette. Om noen år er jeg Capoeira-kjendis http://www.buddha-fist.com/modules.php?nam...rticle&artid=67 , lykke til tadcomp :smile: Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har en tøff film på PC'n. Heter Trickz Camp with Steve & Anthony fra Albertville July 21 2001! Den er dritrå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå