Panic1 Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Hei Det er noe galt med konfigurasjonen til phpBB. Forumet husker nemlig ikke at det skal vise leste meldinger fra gang til gang. Må stille det inn hver gang...! -Panic Lenke til kommentar
Novec Skrevet 14. august 2001 Del Skrevet 14. august 2001 Det er ikke helt i rute, nei, men vi jobber med utbedringer hele tiden. Vi setter stor pris på å få tilbakemeldinger fra dere brukere, hovedpoenget er jo å få noe dere er fornøyede med å bruke. Lenke til kommentar
arnter Skrevet 16. august 2001 Del Skrevet 16. august 2001 Er noe annet galt også, hos meg husker det ikke at det skal lagre brukernavn og passord, selv om jeg stiller det inn hver gang. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 18. august 2001 Del Skrevet 18. august 2001 Nå fant jeg pluttserlig ut at forumet hadde logget meg av helt av seg selv Lenke til kommentar
Novec Skrevet 20. august 2001 Del Skrevet 20. august 2001 Det logger deg av automatisk etter en viss periode med inaktivitet. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 21. august 2001 Del Skrevet 21. august 2001 Jeg hadde akkurat posta en melding og dreiv på å leste andre innlegg, så jeg var ikke inaktiv Lenke til kommentar
Novec Skrevet 22. august 2001 Del Skrevet 22. august 2001 Hmm, det var jo rart. Vi jobber uansett med en del bugcatching, det er et forholdsvis nytt forum og vi er ganske ferske på å drifte det. Ha litt tålmodighet med oss :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå