Populært innlegg Snurreleif Skrevet 28. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. september 2011 Hallo alle forum-nisser og skrømt! Etter en lei misforståelse med Play.com så har jeg mottatt to stk Batman Begins på Blu-ray. Det startet med at jeg egentlig kjøpte The Dark Knight og Batman Begins, men etter å ha mottatt The Dark Knight med to ekstra-materiale disker og ingen spillefilm, så besluttet jeg å sende TDK i retur i håp om å få ordnet opp i rotet. Men, typisk meg, så presterte jeg å rote det til da jeg skrev en beskrivelse på feilen, og klikket like godt på feil film i bestillingen, slik at jeg fikk enda et eksemplar av Batman Begins. Siden jeg allerede har brukt like mye penger som om jeg skulle ha kjøpt en helt ny Blu-Ray, har jeg tatt en beslutning om å bare bestille på nytt, i stedet for å ende opp med å betale enda mer i frakt og retur. Og det er her dere forumtister kommer inn i bildet. Jeg kjenner ingen jeg omgåes med som har en Blu-ray spiller som IKKE, allerede har Batman Begins (Hedmark som er Norges svar på Mississippi florerer ikke akkurat av hi-tech støff), derfor vil jeg heller gi den bort til en fra forumet jeg har vanket på i gudene (og de som gidder å sjekke når jeg registrerte meg) vet hvor lenge. Hvis dere er interesserte, trenger dere bare å skrive en post hvor dere gir uttrykk for dette, så blir dere automatisk med i en helt legitim og rettferdig trekning (Mor Theresa er ryktet å komme innom for å være dommer). Trekningen vil skje førstkommende Søndag (02/10), og vinneren vil få navnet sitt postet i tråden samt bli kontaktet via PM for adresse-utveksling. Jeg kan garantere, at filmen er uåpnet, den har norske undertekster, selv om coveret og beskrivelsen bakpå er på engelsk. Ingen blir favorisert, og det er heller ingen "bonuspoeng" for å være snille barn eller ha bursdag i tiden rundt trekningen, så det er bare å spare på smiskingen og utskjellingen. Lykke til for de som er interesserte! P.S: Jeg dekker selvfølgelig frakt og porto, jeg har allerede tapt nok penger på dette, så da kan jeg like gjerne få litt karma-poeng ut av hendelsen. 22 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg er svært interresert da jeg endelig har fått meg ordentlig TV som takler HD-materiale. Har ikke en eneste BD-film enda. edit: I tillegg er jo filmen skikkelig, skikkelig kul. Endret 28. september 2011 av L4r5 waits for alice Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jøss, det var snilt! Sign me up Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Tviler på den blir helt random But i'm in! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Samme som Lars. Må legge til at Snurreleif er helten min. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har Batman Begins på DVD og Dark Knight på Blu-ray. Dette ødelegger hele balansen og det hadde vært supert å få rettet opp. Kan du forestille deg hvor irriterende det er? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har Batman Begins på DVD og Dark Knight på Blu-ray. Dette ødelegger hele balansen og det hadde vært supert å få rettet opp. Kan du forestille deg hvor irriterende det er? Jeg har Dark Knight på DVD. Vi kan jo bytte? Da blir det balanse. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Bra initiativ! Sign me up . Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det var jo kult gjort. Jeg melder meg ikke på da jeg ikke har noen måte å spille den av på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Om ikke smisk hjelper, funker trusler? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Om ikke smisk hjelper, funker trusler? Kle deg naken over cam, da vinner du. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Om ikke smisk hjelper, funker trusler? så det er bare å spare på smiskingen og utskjellingen. Nakenbilder aksepteres dog med stor takk, selv om det ikke hjelper spøtt på resultatet av trekningen. Tviler på den blir helt random Den blir "hvalfallernedfrahimmelenograketterspruterutavrompapåden" random. Må legge til at Snurreleif er helten min. Dette visste jeg jo fra før Jeg har Batman Begins på DVD og Dark Knight på Blu-ray. Dette ødelegger hele balansen og det hadde vært supert å få rettet opp. Kan du forestille deg hvor irriterende det er? Ja visst! Du får krysse fingre og tær på at du vinner da vettu Endret 28. september 2011 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg kan gi bort The Dark Knight på DVD hvis mottakeren betaler frakt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Lurer på om jeg skal sette samtlige dere andres poster som usynlige. Sånn at bare min står igjen. 5 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Lurer på om Snurreleif skal sette ny regel? Bare medlemmer som registrerte seg før 31 desember 2003 skal få være med. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Henger meg på den her Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sier ikke nei takk Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hadde absolutt ikke vært dumt. Her har vi den foreløpig kun på dvd, men blue-ray er absolutt ikke å forakte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå