mandodiao Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Min leACER ASPIRE 4830T CI5 2.3 4GB/500 14" W7HPnke Noen som har innvendinger, formeninger om denne laptopen ? Jeg er egentlig ute etter en lett/snedig/tynn pc med ok utseende og ok specs.. Tenker å sette et tak på 6000kr , så om noen har bedre forslag enn nevnte så fyr løs Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Først og fremst, hva skal maskinen brukes til? Og skal det spilles andre spill enn kabal på den? Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 spiller ikke noe spill lenger ,så blir vell mest skole/oppgaveskriving, internett, film, musikk tenker jeg så ok batteritid , og helst minst mulig viftestøy og ikke minst mindre varmeutvikling enn min nåværende Hp Pavilion pisspc Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Denna er jo snasen. ASUS K53SV-SX130V Intel i7-2630M 15,6"HD 6GB 640GB GT540 W7HP, pris 5995kr. Det kommer dog med et midrange grafikkort men det får stå sin prøve da den automatisk veksler mellom det integrerte grafikkchippen og det eksterne kortet. Den er stille som en mus, batteritid rund 5-5,5timer, en særdeles kraftig cpu og godt med minne. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Takker for svar! absolutt snasen , og har vurdert den , tenkte litt mere på 14" laptop, men jeg har jo sett at man må ofre endel specs for å å gå ned de tommene . Så noterer tipset ditt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå