Eriksendrul Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hallo folkens Jeg har et utrolig plagsomt problem , I det jeg har skrivi ferdig dette har internett kommet og gått vertfall 2-3 ganger Problemet er at internet hopper ut og inn hele tiden og jeg får aldri nok tid til og faktisk prøve og spille noen type spill , det tok meg 10 minutter bare og komme helt hit for og skrive Men internet blir ikke helt og 100 % borte , Jeg får den lille gule " Varseltrekanten " på netverkstilkoblingen , Og den er der i 2-5 minutter også har jeg internet i 2-5 minutter og sånn holder det på lenge . Har hatt dette problemet i hele dag , Og jeg hadde det også for 2 dager siden , Men ikke i går da fungerte internette hele dagen . Jeg har prøvd 2 forskjelige kabler . Jeg har også mulighet til og låne et modem som er helt likt det jeg har hjemme av kusina mi , Har det noe og si hvilke modem man bruker så lenge det er samme merke ? for da kan jeg prøve det .Men jeg vil ikke F"¤"#! opp noe IP greier om jeg bytter så bare lurer på om det er mulig og teste Håper på svar =) ( Veldig offtopic spørsmål men om noen vet det hadde det også vert kjekt og vite : Er det noen som vet når i morgen ( thorsdag ) battlefield 3 open beta starter ? ) Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har foresten Nextgentel om det skulle hjelpe noen til og si noen diagnose på problemet Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Har fortsatt samme problemet , Men nå har jeg prøvd med et annet modem også Jeg vet ikke om det er noe på dataen som kan ha gått til helvette heller , Jeg har ikke endra noen ting som helst når det kommer til nettverk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Er du tilkoblet via kabel eller trådløst? Åpne Ledetekstvindu ved å klikke Start-knappen , Alle programmer, Tilbehør og deretter Ledetekst. Skriv: ping 10.0.0.1 -t <enter> La den gå et par minutter og trykk ^C Resultatet bør være under 10ms hele veien. Skriv: ping www.uio.no -t <enter> La den gå et par minutter og trykk ^C Resultatet bør være under 50ms hele veien. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Sjekk systemloggene dine. Det kan være en service som starter og stopper hele tiden eller dhcp som kjører handshake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå