Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett hopper ut og inn hele tiden !

Anbefalte innlegg

Hallo folkens

Jeg har et utrolig plagsomt problem ,

I det jeg har skrivi ferdig dette har internett kommet og gått vertfall 2-3 ganger

Problemet er at internet hopper ut og inn hele tiden og jeg får aldri nok tid til og faktisk prøve og spille noen type spill , det tok meg 10 minutter bare og komme helt hit for og skrive

Men internet blir ikke helt og 100 % borte , Jeg får den lille gule " Varseltrekanten " på netverkstilkoblingen , Og den er der i 2-5 minutter også har jeg internet i 2-5 minutter og sånn holder det på lenge .

Har hatt dette problemet i hele dag , Og jeg hadde det også for 2 dager siden , Men ikke i går da fungerte internette hele dagen .

Jeg har prøvd 2 forskjelige kabler .

Jeg har også mulighet til og låne et modem som er helt likt det jeg har hjemme av kusina mi , Har det noe og si hvilke modem man bruker så lenge det er samme merke ? for da kan jeg prøve det .Men jeg vil ikke F"¤"#! opp noe IP greier om jeg bytter så bare lurer på om det er mulig og teste

Håper på svar =)

( Veldig offtopic spørsmål men om noen vet det hadde det også vert kjekt og vite : Er det noen som vet når i morgen ( thorsdag ) battlefield 3 open beta starter ? )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du tilkoblet via kabel eller trådløst?

Åpne Ledetekstvindu ved å klikke Start-knappen 4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_47.png, Alle programmer, Tilbehør og deretter Ledetekst.

Skriv: ping 10.0.0.1 -t <enter>

La den gå et par minutter og trykk ^C

Resultatet bør være under 10ms hele veien.

Skriv: ping www.uio.no -t <enter>

La den gå et par minutter og trykk ^C

Resultatet bør være under 50ms hele veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...