eriknor Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Mot høst Bildet er fjernet. Beskrivelse: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det er tid for trekk. Vemodig å se de dra. Masse fugl som mellomlander og feter seg litt opp nå før de drar enda lenger mot sør. Vakkert lys i bildet ditt. Fin komposisjon. Pirk: Ville dempet gulskjæret noe. Tåken er et ekstra pluss. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Morgenfuglen slår til igjen. Veldig fint lys her. Likte hele stemningen. Muligens 1cm vekk oppe men det er jo litt personlig smak. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Et flott bildet i velkjent Erik N stil Det eneste jeg ville gjort anderledes med dette bildetm er at jeg ville klonet vekk fugelen lengst til venstre, og den lengst til høyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg