Tandberg Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hei Har tenkt til å dra til Gran Canaria en tur før jul. ca 15 desember (1 uke). Vi er to som skal på denne turen. Bør jeg bestille nå som koster ca 3000 pr pers eller drøye og vente på restplasser for å få det for en billigere penge? Standard på hotell er ikke så farlig, bare det er balkong. Noen som vet hva som er billigst evt hvor mye jeg kan spare? Takker for svar. Lenke til kommentar
reor Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hei Har tenkt til å dra til Gran Canaria en tur før jul. ca 15 desember (1 uke). Vi er to som skal på denne turen. Bør jeg bestille nå som koster ca 3000 pr pers eller drøye og vente på restplasser for å få det for en billigere penge? Standard på hotell er ikke så farlig, bare det er balkong. Noen som vet hva som er billigst evt hvor mye jeg kan spare? Takker for svar. Hvis dere har fått tilbud om en ukes opphold for kr 3000,-. hadde jeg takket ja til tilbudet med en gang. Bare flyreisen uten overnatting tur/retur koster ca kr. 2500,-. og oppholdet i en uke for kr. 500 er et svært godt tilbud. De rimeligste prisene uspesifisert på restmarkedet i perioden dere planlegger å reise var over kr 4000,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå