Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan få bort dette hullet i tenna?

Maria1990

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hull i en tann, og siden det er litt rart plassert så må jeg først forklare hvor det er hen;

Forestill dere at de to boksene under er de to fortenna; riktignok uten det lange mellomrommet der jeg har skrevet på.

Men jeg har liksom hull på "veggen" på den ene tannen; dvs ikke rett på forsiden av tannen, men litt på siden. Og det synes egentlig ganske godt når jeg smiler.

|_| hull-->|_|

Så jeg har noen spm; er det mulig å fylle igjen dette hullet?

Og hvis ja; vil det oppstå noen fargeskille slik at man ser at jeg har tettt igjen et hull der?

Og jeg er student; hvor mye koster egentlig slik fylling?

Takker så meget på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har hull i en tann, og siden det er litt rart plassert så må jeg først forklare hvor det er hen;

Forestill dere at de to boksene under er de to fortenna; riktignok uten det lange mellomrommet der jeg har skrevet på.

Men jeg har liksom hull på "veggen" på den ene tannen; dvs ikke rett på forsiden av tannen, men litt på siden. Og det synes egentlig ganske godt når jeg smiler.

|_| hull-->|_|

Så jeg har noen spm; er det mulig å fylle igjen dette hullet?

Og hvis ja; vil det oppstå noen fargeskille slik at man ser at jeg har tettt igjen et hull der?

Og jeg er student; hvor mye koster egentlig slik fylling?

Takker så meget på forhånd ;)

Måten du skriver innlegget ditt, får meg til å tro at du selv har planer om å fylle det igjen, om vi bare sier at det er mulig eller ei.

Gå til en tannlege, jeg forstod ikke hva du prøvde å forklare. Men jeg har selv hatt et stort hull som de fylte igjen, rotfylling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...