Fish Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Heisann! Har kjøpt deler til PC, men aner ikke hvordan jeg skal sette det sammen. Har lest guider osv. på nett, men fikk det ikke til. Noen som vet om forretninger/butikker i OSLO som setter sammen evt. privatpersoner til en rimelig penge? Skal på LAn på lørdag så må være ferdig innen den tid!! Mvh PostSpareBanken Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Her er en videoguide til hvordan du bygger selv: http://www.hardware.no/artikler/bygg_pc-en_selv/45552 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Takk for svar. Den har jeg vært innom, men hjelper jo ingenting da jeg ikke har samme komponenter som de som er i guiden... jeg trenger "der skal kabel 1" tutorial jeg Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Da tror jeg nok det er best du setter bort jobben til noen som har hue skrudd på riktig vei. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har du ikke noen kompiser som har bygget før? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg kunne sikkert klart å bygge den selv, men når jeg ikke har peiling på hvor kabelsalaten skal kobles til så kommer jeg jo ikke langt... Jeg har fått montert grafikkkort og RAM på hovedkortet. @Bibow: Nei, ingen i klassen min har bygd PC før. Endret 28. september 2011 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Alle kabler passer så og si bare en plass. Å i hovedkort manualen står også hvor alle kabler til hovedkortet fra strømforsyningen skal hen Prøv deg fram, å er det noe du lurer på, så spør her og kanskje last opp et bilde Endret 28. september 2011 av sveibuen Lenke til kommentar
Fish Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Fått bygd opp PCen nå :-)! Funker meganice! Drar BF3 på Ultra uten lag ! Uansett, noe jeg lurte på ang. prossesoren (i7 2600k 3.4ghz). I idle holder den seg rundt 35c. Under load (spilling) så går den opp til 60c. Burde jeg anskaffe CPU kjøler (kjører stock atm)? Skal på LAN til helgen, så hadde vært greit å vite så ikke hele pcen går skeis Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 60C er ikke noe å uroe seg over. Hvis den begynner å gå over 80C, da kan du vurdere 3parts. 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hadde ikke stock kjøleren klart å holde tempen nede, så hadde dem heller aldri lagt ved den kjøleren Men bryr du deg om støynivået, så kan jo et 3parts kjøler være noe å tenke over 1 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Synes ikke at stock kjøleren bråker veldig. Overlever Takk for hjelpen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå