TreiQ Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Hei! Jeg kjøpte nettopp et "nytt" 5850 sapphire kort slik at jeg kunne ha det i crossfire med xfx 5850 kortet jeg hadde allerede. Problemet mitt er at memory clock og core clock blir stående fast på 2d clock(sapphire kortet) Har testet det uten crossfire, og da fungerer det utmerket. Det jeg da må gjøre er å disable crossfire i CCC og enable det igjen for at den skal kjøre på den mhz den skal. Etter noen timer igjen så setter mem og core seg fast igjen på 400/900(core/memory) Noen som vet hva dette kommer av? Relativt irriterende å gjøre dette hver gang jeg skal spille et spill. Temperaturen er fin så er ikke det. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Avinstaller drivere fullstendig. Reboot. Reboot igjen. Installer nyeste drivere. Lenke til kommentar
TreiQ Skrevet 28. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Nå har jeg gjort det, men det hjalp ingenting. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Powerplay er problemet her. Det jeg gjør er å kjøre MSI Afterburner 2.2.0 beta 7 og skrur av powerplay for overklokking. Google "disable powerplay", så finner du sikkert en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå