ferdinan-foto.no Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 -Industrial Yankee- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Et bilde man kan lage mange historier til. Likte måten du bruker farger her med lilla opp og gulere nede. Flott komponert. Liker dette godt. Har ingen gode forslag til forbedering. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Syntes det er vannskelig å si om den fungerer, hvet ikke helt hva du er ute etter her. Etter overskriften tror jeg personlig S/H eller en sepia etterbehandling. I motsetning til Ulla syntes jeg ikke noe om lilla fargen . Så det er ikke så lett å si om det funker. Som kjent er noen som liker mora, mens andre liker datteren og noen vill ha begge. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Min personlige mening er at dette sikkert kunne fungert like godt uten fargefilteret, men det er vel en smaksak. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har ingen store motforestillinger her, synes dette fungere godt og at det ble ganske stilig. Kommer selvfølgelig an på hva bildet skal brukes til. Kan godt se for meg dette i et eller annet magasin - som familiebilde, nei. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 ja den fungerte for meg ihvertfall,synes bilde ble veldig tøft,ha en fin dag Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Jeg ville svart hver enkelt, men det vil visst ikke digit i dag. Tusen takk Ulla, tusen takk Jarle, har en fin bw utførelse, men man leter jo stadig etter noen nye vrier. Jeg er også veldig glad i bw, men sett ved siden av hverandre likte jeg denne best. Tusen takk Wasco. Tusen takk Tjernshaugen, helt enig at det betyr mye hva bildet skal brukes til, det var ikke noe typisk albumbilde dette nei. Tusen takk for tilbakemeldingen din Jeanette. Det er artig å få noen andres synspunkter. Så mange takk alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg