tomsi42 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Forlatt sykkel! Me like. Dette er typisk storby Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Takk for kommentarer, Jan R og tomsi Alltid takknemmelig for at noen gidder å legge igjen en kommentar, selv om jeg dessverre er ganske dårlig til det selv... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Flotte bilder - veritasparken var knæshe farger og knall speiling i den sykkelen. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Tusen takk for det, Jann Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Må henge meg på rosen for s/h-studiene dine. Brua er en fin strukturstudie, og jeg digger sykkelbildet! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Må henge meg på rosen for s/h-studiene dine. Brua er en fin strukturstudie, og jeg digger sykkelbildet! Tusen takk for kommentar! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) 20. Oktober - Ensomt blad Første forsøk. Litt tenketid, så ble den forkasta... Flickr lightbox Endret 21. oktober 2011 av Evenseth Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) 22. Oktober - O.B. Skal prøve å gi meg med rust mens leken er god... Flickr lightbox 23. Oktober - Bølger På Fornebu Flickr lightbox 24. Oktober - Dekk Flickr lightbox Endret 24. oktober 2011 av Evenseth Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Går litt trått mot slutten her... Stoppet nedi veien her på vei hjem fra matbutikken i går kveld. Har vært litt misunnelig på de som har sånne bilder med billys på lang lukker, så det måtte jeg prøve. Gikk ok. Neste gang bør jeg kanskje finne et litt mer interessant sted å stå... 27. Oktober - Lys Edit: typo Alternativ: Sirklær f/1.8 Endret 28. oktober 2011 av Evenseth 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 De er jo rett og slett stilige, disse bildene av billys i mørket. Synes mangel på spektakulære omgivelser kanskje gjør at lysene kommer til sin rett. Tøft at de begge stoppet opp Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Tusen takk for kommentar, Jan! Jeg tenkte egentlig at det var en "feil" at lysene stoppet opp, men det er jo litt tøft og, som du sier. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) 29. Oktober - Hekk Hekk er populært Litt "vilter" bokeh på f/1.8, men... Flickr lightbox Endret 29. oktober 2011 av Evenseth Lenke til kommentar
Breni Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Mye bra her! Flotte, varierte bilder med innhopp av sterk høstfaktor Ingen tvil om at du mestrer mer enn bare macro! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Tusen takk for hyggelig kommentar, Breni Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 31. Oktober - Gul ettermiddag Flickr lightbox Da var evalueringen av den stakkars 85mm'ern over. Men what to do? Har jo klart å prestere ett og annet som var verd å ta vare på, men allikevel så er CA'en så plagsom at det rett og slett ødelegger en del. Ser nesten ut som det er noe feil med mitt eksemplar, for på testen på photozone.de ser det slett ikke så ille ut. Det skal vel ikke være så stor forskjell på 10 og 16 megapixler? (D200 vs D7000) Får se hva jeg gjør... Oktober er over for denne gang, og vinteren er rett rundt hjørnet. For å sitere Hans Kvikkas Feriebiskop Fjertnes: Nu går det mot vinterstid og vi har ingen sommer hatt. Men hva skal man med sommerhatt når det går mot vinterstid? Takk til alle som var innom og kommenterte! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gylden fin avslutning, flott stemning. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Takk for det, Jan Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Flott avslutning på Oktoberfest 2011. Liker den dype gyldne fargen. Nydelig stemning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå