k.n.b Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Rust er en god gammel Akamfavoritt, bare du ikke starter en kjedereaksjon. Ser ut som du har klart å være edruelig med fargene, og bakrunnen er behagelig soft. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hehe, kult med litt rust, men jeg vet at andre er mer på "rust-kjøret" enn meg 6. oktober - Grass i vinden Flickr lightbox Her kom plutselig CA-problemene ganske tydelig frem og. 100% crop, 200x200 px Edit: Bokeh-sirklene er ganske kantete ved f/2.8... Endret 6. oktober 2011 av Evenseth Lenke til kommentar
Epp Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 5. oktober - Rusten kjetting Likte fargene og bokeh i det bilde. Det beste så langt i festen. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Takk for kommentar, Epp! Jeg synes ikke selv at kjettingbildet er det beste så langt, men det er allikevel hyggelig at du synes det Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Her kom plutselig CA-problemene ganske tydelig frem og. Men så var også denne delen maksimalt problematisk for den slags. Tipper du ville sett det på ganske mange objektiver. Fine og fluffy (og skarpe) hovedstrå. Ganske behagelig bilde. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Herlig lys på det siste bildet, stråene står flott frem mot den lyse og fine bakgrunnen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Siste bildet var bra. Liker fargene, og lyset. Stråene er skarpe og fine. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Her kom plutselig CA-problemene ganske tydelig frem og. Men så var også denne delen maksimalt problematisk for den slags. Tipper du ville sett det på ganske mange objektiver. Fine og fluffy (og skarpe) hovedstrå. Ganske behagelig bilde. Tusen takk! Regner med at de andre objektivene mine også ville ha slitt på akkurat det tilfellet der, ja. Så det var kanskje et noe urettferdig eksempel. Herlig lys på det siste bildet, stråene står flott frem mot den lyse og fine bakgrunnen. Siste bildet var bra. Liker fargene, og lyset. Stråene er skarpe og fine. Takk, begge to! Veldig hyggelig at dere liker det Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Rust må være med - det som er vikig, er å vite når man skal si stopp Synes #6 ble fin jeg, selv om det var litt CA. 2 Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hehe, at Tomsi liker rust har vi oppdaget. Men jeg likte også godt det rustbildet. Veldig fin og tydelig komposisjon og fine farger. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg liker 4. oktober veldig godt. Du valgte det klart beste av de to alternativene. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Likte løvverket i åpningsbildet - og spesielt lyset 4. oktober - forstår godt at flere likte det. Blomstene står godt ut fra bakgrunnen, og det er fin kontrast mellom massiv bakgrunn og luftige strå - en fin fornemmelse av natur. Fint fargespill i rusten kjetting - med farger og sjatteringer som går igjen både i forgrunn og bakgrunn. I det hele tatt fine naturbilder - også med lys og bevegelse i sistebildet. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Tusen takk for kommentarer tomsi, trygvan, ventle og Trondster! 8. Oktober - Ghetto Life Hårda bud i Porsgrunns ghetto - Stridsklev 9. Oktober - Drikkevann Fra Porsgrunn Kommunes drikkevannsanlegg i Valleråsen Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Likte drikkefontenen godt – streng straight komp og knalle farger. Hyggelig av Porsgrunn og legge ved en gul balje som kontrast. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Takk for kommentar! Den gule boksen er sikkert resultat av at det går greit med kommuneøkonomien Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Morsomt dette drikkvannsbildet. Fikk du forurenset det med noe? Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Takk for det, Teddy! Jeg forurenset ikke, er da opptatt av godt drikkevann Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 12. Oktober - Gul blomst og blomsterflue Tilbake til de gule blomstene fra 4. oktober i dag, og fikk flere fine. Falt ned på dette til å representere dagen. Flickr lightbox Et par andre kommer i månedstråden Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Litt vel lenge siden siste oppdatering, så here goes. Var en tur i Trondheim i helga for å jubilere med klassekamerater fra tiden på NTNU, og fredagens og lørdagens bilder kommer derfra. 14. Oktober - Verftsbrua at night (Tatt ca kl 23 på kvelden med ISO 5600 ) Flickr lightbox 15. Oktober - Forlatt sykkel I den gamle tørrdokken ved Nedre Elvehavn. Flickr lightbox 18. Oktober - Veritasparken Flickr lightbox Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Tøft av Verftsbroa, fine linjer og kontraster. God høststemning på det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå