Knebba Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hva syntes dere om min side: http://kenwo.cjb.net ?? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Siden var trist. Det blir nok mer gøy med 50MB gratis PHP & MySQL fra Tripod i Danmark. http://www.tripod.jubii.dk/myaccount/freehosting/ Eller database fra FreeSQL.org Forresten, kan ikke si den norske varianten av Lycos er så bra. http://nettguide.nettavisen.no/servlets/pa...age?section=905 De tilbyr null niks! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Tja... Den var.. vel.. liten!!! Hvorfor? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 måtte fram med mikroskopet på 1600*1200... Ellers var den spartansk, men det er kanskje meningen? Synes det blir litt drøyt når logen utgjør ca 40% av den totale bruksflaten Ojda, trykket på en link. Ble bare enda værre når den forrtsatt er like smal, men laaang som f***! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 med 1600x1200 var det nesten så jeg ikke trodde jeg hadde kommet riktig vel, seriøst: siden er liten og det er ALT for mye hvitt. Men en ting skal du ha, den er ikke fryktelig å se på Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Liten! :o Kunne trengt en fargeklatt (ikke at du får plass til det nå da!) "Hei! Koz at du kom :)" <---- BAH! Fjortisser, vik fra meg! :x En "hjem"-link hadde gjort seg Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Ja, fjortis språk hører ikke hjemme på en internettside. Til nød på mobilen. Og den er alt for smal, men det vet du vel nå Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Er enig med alle de andre som har skrevet her. Altfor liten side (selv i 800x600), for mye hvitt, og fjortisspråk. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Fjortis språket, brukes som humor da men.... siden er ment for å være liten, men hvis den er så altfor liten får jeg lage den større. siden er også ment til å være hvit, det forandrer jeg ikke.... 8) Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Fikk nye side med støtte for php da ble det fart i buksa... Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 helt ærlig; likte den gamle bedre! Tenkte jeg skulle titte litt på den når jeg lager nytt design selv. Får jeg? (har du screenshot å låne bort ) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Så at du hadde laget ny versjon av siden... Du har brukt rødt oppå blått, ikke bra (bruk aldri komplimentærfarger sammen). Du har 69754 pop-ups. Strekene i headeren passer ikke med strekene på selve siden. Stygg header. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå