Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag fant jeg grønn Burn på butikken. Tropisk smak. Mener å huske at denne var i salg for lenge siden? Men det var før jeg begynte å interessere meg for energidrikker. Så jeg kjøpte en i dag og det må være den beste jeg har smakt hittil, smaker akkurat som tropisk juice :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag fant jeg grønn Burn på butikken. Tropisk smak. Mener å huske at denne var i salg for lenge siden? Men det var før jeg begynte å interessere meg for energidrikker. Så jeg kjøpte en i dag og det må være den beste jeg har smakt hittil, smaker akkurat som tropisk juice :D

 

er det denne du mener ?

post-180894-0-02370800-1366635008_thumb.jpg

Dette er den gamle og den nye Burn juice (20% og 22%)

 

Denne har vært i salg siden den kom, men ikke i butikker som jeg har sett, de fleste Statoil og andre bensinstasjoner har solgt denne, på samme tid som denne ble lansert var det også en rosa en (Apple & berry)

post-180894-0-88456300-1366635228_thumb.jpg

Denne har jeg verken sett på vanlige butikker eller bensinstasjoner i Norge på lenge! dette er energi drikk jeg savner veldig tilbake på det norske markedet

Lenke til kommentar

I dag fant jeg grønn Burn på butikken. Tropisk smak. Mener å huske at denne var i salg for lenge siden? Men det var før jeg begynte å interessere meg for energidrikker. Så jeg kjøpte en i dag og det må være den beste jeg har smakt hittil, smaker akkurat som tropisk juice :D

Ja, den er på vei ut, sik deg noen fler før den forsvinner totalt. Var en rosa også med bær-smak, den er helt borte

Lenke til kommentar

Ah, ok. Plutselig hadde de den på alle butikkene liksom, har ikke hatt den så lenge jeg kan huske :p Det er den med 22% jeg snakker om :)

 

Skal ikke forundre meg at den kommer ut i vanlige butikker igjen nå, siden den selger ekstremt bra på bensinstasjonene her i området værtfall!

Lenke til kommentar

Hvor mye måtte du betale totalt?

Det er vanlig i miljøet at man bytter like mange likeverdige bokser, derfor betaler man bare frakten for de man sender, den andre gjør det samme. Boksene man gir/får fungerer som penger :)

Starter å nesten bli kalt "Norges største Battery FRSHsamling" for meg. Klarer ikke å slutte å drikke den :p

Hvor mange er du oppe i? :) Elsker FRSH selv

Lenke til kommentar

Hvor mye måtte du betale totalt?

 

som crazy sa så byttet jeg de til meg :) jeg sender han energidrikker han trenger og motsatt - alle var tomme når jeg mottok de og jeg sendte tomme tilbake til han.

 

også btw!

 

Endelig!

post-180894-0-70482500-1366904676_thumb.jpg

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...