crazylazyboy Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Ny rockstar på 7-eleven Takk til Kent for tipset 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg kan si at Burn kommer med 2 nye energidrikker 1.mai! Det er snakk om Lemon ice og Sukkerfri! Sukkerfri har det vært snakk om fra august ifjord (kanskje også tidligere?) men idag fikk jeg en epost fra Coca cola som kunne fortelle meg at disse ville komme 1. mai! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Fått pakka fra USA nå To ultra blue fordi det ble samme frakt 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hvor kjøper du fra? Ebay Sendt fra Las Vegas, antakelig kjøpte der også av selger Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Fikk et par RedBull Edition /siver og red/ fra USA igår har disse fra før men det er en liten front different, så vil ta disse som ulike fra de jeg alt har Ja, jeg vet du ikke hadde tatt dette som en forskjell Crazy! min samling, mine regler 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 I dag fant jeg grønn Burn på butikken. Tropisk smak. Mener å huske at denne var i salg for lenge siden? Men det var før jeg begynte å interessere meg for energidrikker. Så jeg kjøpte en i dag og det må være den beste jeg har smakt hittil, smaker akkurat som tropisk juice 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 I dag fant jeg grønn Burn på butikken. Tropisk smak. Mener å huske at denne var i salg for lenge siden? Men det var før jeg begynte å interessere meg for energidrikker. Så jeg kjøpte en i dag og det må være den beste jeg har smakt hittil, smaker akkurat som tropisk juice er det denne du mener ? Dette er den gamle og den nye Burn juice (20% og 22%) Denne har vært i salg siden den kom, men ikke i butikker som jeg har sett, de fleste Statoil og andre bensinstasjoner har solgt denne, på samme tid som denne ble lansert var det også en rosa en (Apple & berry) Denne har jeg verken sett på vanlige butikker eller bensinstasjoner i Norge på lenge! dette er energi drikk jeg savner veldig tilbake på det norske markedet Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 I dag fant jeg grønn Burn på butikken. Tropisk smak. Mener å huske at denne var i salg for lenge siden? Men det var før jeg begynte å interessere meg for energidrikker. Så jeg kjøpte en i dag og det må være den beste jeg har smakt hittil, smaker akkurat som tropisk juice Ja, den er på vei ut, sik deg noen fler før den forsvinner totalt. Var en rosa også med bær-smak, den er helt borte Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ah, ok. Plutselig hadde de den på alle butikkene liksom, har ikke hatt den så lenge jeg kan huske Det er den med 22% jeg snakker om Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ah, ok. Plutselig hadde de den på alle butikkene liksom, har ikke hatt den så lenge jeg kan huske Det er den med 22% jeg snakker om Skal ikke forundre meg at den kommer ut i vanlige butikker igjen nå, siden den selger ekstremt bra på bensinstasjonene her i området værtfall! Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Idag fikk jeg en pakke fra Spania med 19 nye bokser 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hvor mye måtte du betale totalt? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Starter å nesten bli kalt "Norges største Battery FRSHsamling" for meg. Klarer ikke å slutte å drikke den 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hvor mye måtte du betale totalt? Det er vanlig i miljøet at man bytter like mange likeverdige bokser, derfor betaler man bare frakten for de man sender, den andre gjør det samme. Boksene man gir/får fungerer som penger Starter å nesten bli kalt "Norges største Battery FRSHsamling" for meg. Klarer ikke å slutte å drikke den Hvor mange er du oppe i? Elsker FRSH selv Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Er vel rundt 15-20, men har pantet de fleste nå da Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Hvor mye måtte du betale totalt? som crazy sa så byttet jeg de til meg jeg sender han energidrikker han trenger og motsatt - alle var tomme når jeg mottok de og jeg sendte tomme tilbake til han. også btw! Endelig! Endret 25. april 2013 av Kentklausen Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Da har det dukket opp enda flere pakker i posten men nå tenker jeg roer litt ned på byttinga Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Fikk tak i en Burn Lemon Ice i dag Endret 26. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Fikk tak i en Burn Lemon Ice i dag Jeg å! Håper jeg kommer over sukkerfri snart 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå