Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan si at Burn kommer med 2 nye energidrikker 1.mai! Det er snakk om Lemon ice og Sukkerfri!

Sukkerfri har det vært snakk om fra august ifjord (kanskje også tidligere?)

men idag fikk jeg en epost fra Coca cola som kunne fortelle meg at disse ville komme 1. mai!

Lenke til kommentar

Fikk et par RedBull Edition /siver og red/ fra USA igår :) har disse fra før men det er en liten front different, så vil ta disse som ulike fra de jeg alt har :)

post-180894-0-86147400-1366621138_thumb.jpg

Ja, jeg vet du ikke hadde tatt dette som en forskjell Crazy! min samling, mine regler :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

I dag fant jeg grønn Burn på butikken. Tropisk smak. Mener å huske at denne var i salg for lenge siden? Men det var før jeg begynte å interessere meg for energidrikker. Så jeg kjøpte en i dag og det må være den beste jeg har smakt hittil, smaker akkurat som tropisk juice :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

I dag fant jeg grønn Burn på butikken. Tropisk smak. Mener å huske at denne var i salg for lenge siden? Men det var før jeg begynte å interessere meg for energidrikker. Så jeg kjøpte en i dag og det må være den beste jeg har smakt hittil, smaker akkurat som tropisk juice :D

er det denne du mener ?

post-180894-0-02370800-1366635008_thumb.jpg

Dette er den gamle og den nye Burn juice (20% og 22%)

Denne har vært i salg siden den kom, men ikke i butikker som jeg har sett, de fleste Statoil og andre bensinstasjoner har solgt denne, på samme tid som denne ble lansert var det også en rosa en (Apple & berry)

post-180894-0-88456300-1366635228_thumb.jpg

Denne har jeg verken sett på vanlige butikker eller bensinstasjoner i Norge på lenge! dette er energi drikk jeg savner veldig tilbake på det norske markedet

Lenke til kommentar

Ja, den er på vei ut, sik deg noen fler før den forsvinner totalt. Var en rosa også med bær-smak, den er helt borte

Lenke til kommentar

Ah, ok. Plutselig hadde de den på alle butikkene liksom, har ikke hatt den så lenge jeg kan huske :p Det er den med 22% jeg snakker om :)

Skal ikke forundre meg at den kommer ut i vanlige butikker igjen nå, siden den selger ekstremt bra på bensinstasjonene her i området værtfall!

Lenke til kommentar

Hvor mye måtte du betale totalt?

Det er vanlig i miljøet at man bytter like mange likeverdige bokser, derfor betaler man bare frakten for de man sender, den andre gjør det samme. Boksene man gir/får fungerer som penger :)

Starter å nesten bli kalt "Norges største Battery FRSHsamling" for meg. Klarer ikke å slutte å drikke den :p

Hvor mange er du oppe i? :) Elsker FRSH selv

Lenke til kommentar

Hvor mye måtte du betale totalt?

som crazy sa så byttet jeg de til meg :) jeg sender han energidrikker han trenger og motsatt - alle var tomme når jeg mottok de og jeg sendte tomme tilbake til han.

også btw!

Endelig!

post-180894-0-70482500-1366904676_thumb.jpg

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...