Klausen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hvordan er den? viser noen meg et bilde kan det hende jeg kan se om jeg finner den i noen butikker. Ikke store forskjellen Den orginale til Høyre og Ken Block edition til venstre Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Var ikke store forskjellen gitt... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 De er jo tomme! Samleverdien er tapt. Ingen interesse, moving on. Regner med du har prøvd å ha uåpnede bokser stående i flere år? Nei? Nettopp. Det er en grunn til at man tømmer de. Én ting er vekt, en annen ting er at de begynner å lekke. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg var på min lokale Kiwi i dag og de hadde 6 Ken Block-edition igjen, så jeg kjøpte en på impuls Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Fant denne på statoil igår Blir nok normal snart. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Fant denne på statoil igår Blir nok normal snart. Leste på 7 eleven siden på facebook at de har kommer til 7eleven og 7eleven/statoil eller kommer snart Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Tok meg en tur innom Shell/7-Eleven i dag for å se litt på utvalget kontra vanlig matbutikk. De hadde veldig mange, men fytti katta for en pris. De fleste lå på 36,- pluss pant, det er jo helt sykt Så ble med at jeg kjøpte én, så får jeg ta det litt og litt. Ble en blå Rockstar, tror de er importert fra Sverige så er vel derfor de er så dyre, pluss at det er bensinstasjon og der er jo alt naturlig dyrt. Skal heldigvis over grensa om ikke så lenge så da kjøper jeg heller der Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Skal heldigvis over grensa om ikke så lenge så da kjøper jeg heller der Du finner mange nye på svinesund, men kan også være lurere og dra litt lengre inn i landet på bensinstasjoner og matbutikker på grensa er det mer billige inn og ut energidrikker Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Vet, de har ikke så mange rett over grensa, men pleier å dra litt lenger inn en gang i blant, skal passe på neste gang Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Vet, de har ikke så mange rett over grensa, men pleier å dra litt lenger inn en gang i blant, skal passe på neste gang Dette er de nye jeg fikk når jeg var i svinesund for et par uker siden Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hvilke butikker på Svinesund var du i? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hvilke butikker på Svinesund var du i? Eurocash, maxi mat, godis huset, godis fabrikken. egentlig overalt du finner ganske mange flere energidrikker også, dette var bare de jeg ikke hadde fra før Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Idag kom det pakke fra USA! med 2 energidrikker Monster Heavy Metal Energy Drink på hele 946ml ! For og vise hvor stor den er (Umba Night Edition er 250 ml) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Lurer inn et lite spørsmål her: Tror dere energidrikk som har gått ut på dato for ca 3 år siden er greit og drikke? Gjelder typen Burn, den med tropisk smak eller hva det er. Endret 10. april 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Lurer inn et lite spørsmål her: Tror dere energidrikk som har gått ut på dato for ca 3 år siden er greit og drikke? Gjelder typen Burn, den med tropisk smak eller hva det er. Ettersom det er en juice energy drink vil jeg ikke tro det er vært og smake på Jeg har endel gamle Red bull på små glassflasker som gikk ut for ganske nøyaktig 3 år siden. denne var like god og har ikke hatt noen bivirkninger enda Men om du smaker vil jeg gjerne vite hvordan den smaker Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Dette er de nye jeg fikk når jeg var i svinesund for et par uker siden Dark Dog har jeg ikke sett på over 10 år, fantastisk. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Dark Dog har jeg ikke sett på over 10 år, fantastisk. Den har vært i salg i Sverige i minst 5 år Får brett til under 100kr Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Den har vært i salg i Sverige i minst 5 år Får brett til under 100kr Sikkert 5-6 år siden jeg var der men Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Det kommer en ny energidrikk til Norge! Burn Lemon Ice Men det kan også se ut som om det kommer enda en til! Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Yey!! Digger burn så bra at det kommer en ny type Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå