kris33 Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Dritgod! Gjør det litt mindre trist at blå Burn forsvant! Burn "blå" (Blue refresh) har ikke forsvunnet, den heter "Apple Kiwi" og er grønn nå ) Nei, det er en annen oppskrift som ligner litt. Apple Kiwi har ikke blå agave lenger f.eks. Dessuten økte de prisen dramatisk og fjernet den praktiske lukkemekanismen. At de i tillegg endret oppskriften på rød Burn og kalte den nye oppskriften Burn Original var totalt latterlig. Greit nok med nye oppskrifter, men å fortsatt kalle det "original" er komisk. 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Dritgod! Gjør det litt mindre trist at blå Burn forsvant! Burn "blå" (Blue refresh) har ikke forsvunnet, den heter "Apple Kiwi" og er grønn nå ) Nei, det er en annen oppskrift som ligner litt. Apple Kiwi har ikke blå agave lenger f.eks. Dessuten økte de prisen dramatisk og fjernet den praktiske lukkemekanismen. At de i tillegg endret oppskriften på rød Burn og kalte den nye oppskriften Burn Original var totalt latterlig. Greit nok med nye oppskrifter, men å fortsatt kalle det "original" er komisk. aiigh, har ikke studert oppskriftene, var heller ikke klar over at de hadde kutta ut blue agave, er ikke så glad i energidrikker så husker ikke smakene så godt liker ikke at de kun har "original" på 485ml boks, og denne "praktiske" lukkemekanismen syntes jeg er helt forferdelig og ikke fungerer bra på noen måte annet enn om du tilfeldigvis skal ha boksen opp ned Burn "original" har endret seg mange ganger, Norge har hengt lenge etter med den "nye oppskriften" noen foretrekker den gamle og noen den nye ) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Fant disse på XXL her om dagen. Nye? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Fant disse på XXL her om dagen. Nye? 2016-09-25 11.40.27.jpg Ikke sett disse før nei, men ikke så ofte jeg er inne på XXL heller Monster Original Call Of duty Infinity warfare edition nå i Norge! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Andre som har sett at Burn på facebook har sletta absolutt alle klagene kunder har posta på sida? Nye smaken er jævlig, men dei benektar alt. Omtrent like god og unik smak i xray eller hurricane eller andre slike billigmerker. 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) Andre som har sett at Burn på facebook har sletta absolutt alle klagene kunder har posta på sida? Nye smaken er jævlig, men dei benektar alt. Omtrent like god og unik smak i xray eller hurricane eller andre slike billigmerker. har ikke lagt merke til at de har gjort det nei, selv syntes jeg den nye smaken er veldig godt, xray/hurricane er jo en helt annen smak og vil ikke si at disse er veldig "unike" hvor mange andre energidrikker er det som har de sammen smakene som burn? det finnes nok, men jeg har ikke funnet noen enda etter 1000 bokser. ser ut som de har sletta ALT, så finnes jo ikke positive poster heller, nå er jo også Burn "nytt" da det ikke lengre er Coca Cola som eier merket, men Monster Endret 15. oktober 2016 av > Klausen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Fant denne i dag på Rema, smaker Red Bull.. Hjemme fra tur til Amsterdam og fant disse: Endret 26. oktober 2016 av TMB Lenke til kommentar
bandito91 Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Noen som vet om de har sluttet å selge Battery Twisted i Norge? Finner den nesten ikke i Bodø, og om eg Finn den så e det bare et par stk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Så den senest her nede i går, men det kan jo være at butikkene selger ut det de har igjen bare Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Puster litt liv i tråden med bilde av en forsendelse jeg fikk i dag Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Var nettopp på europris for å kjøpe vaskestuff. Der så jeg en boks med noe som så ut som redbull, men het hurricane. Den var ovverraskende god. Smaker som redbull, bare mildere. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 (endret) Noen nye fra den siste tiden. Alle fra Sverige bortsett fra Red Bull Grapefrukt, og Red Bull Simply Cola 250ml som er kjøpt på Circle K i Norge. Endret 10. mai 2017 av TMB Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 enda ikke funnet den nye RB summer edition :@ synd med playboy boksen (bulkete) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Ja ble en liten bulk men pytt pytt Red Bullen fant jeg på en Rema i Moss. Har sett den på flere Rema i Østfold men har ikke sett den på andre kjeder. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Red Bull Lime Edition funnet i Spania Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Monster med AC: Origins-design! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå