Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Da har "Monster" gitt ut de nye boksene med Burn! denne er funnet i NORGE! ser ut som vi var de første som det nye designet. hva syntes dere nå som dere kan se det på en ekte boks og ikke på skisser?

post-180894-0-93774500-1459972888_thumb.jpg

post-180894-0-41933100-1459985458_thumb.jpg

Endret av > Klausen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Nysgjerrig på hvilken energidrikk dere samlere har likt best. Som har prøvd ut ganske så mange. Selv liker jeg Red Bull og Cult.

Lenke til kommentar

Nysgjerrig på hvilken energidrikk dere samlere har likt best. Som har prøvd ut ganske så mange. Selv liker jeg Red Bull og Cult.

Jeg har alltid vært veldig glad i Burn Tropical juice, men som forsvant fra markedet for endel år siden nå, Burn Mocha når også veldig høyt (aldri vært solgt i Norge, men var i salg i Sverige - selges i andre land bla. Spania). 

Av alle jeg har smakt er det en klar vinner - Sobe Pure Rush Berry&Apple - nå er det veldig lenge siden jeg smakte denne, men sånn som jeg husker den vil jeg si at denne er min favoritt, tror også jeg har nevnt det flere ganger tidligere i denne tråden som har blitt ganske stor.

jeg har egentlig aldri vært glad i den typiske energidrikk smaken, og kan nesten ikke fordra red bull, blir bare kvalm av lukta, kan selvfølgelig blandes med noe annet så det går ned  :dribble:

Noen som ønsker seg denne?

a23016adbe.jpg[/img]

Jobber i butikk hvor den bare dukket opp, og siden jeg selv ikke samler så kan det være noe andre ønsker den  :)

Øst-europeisk med innhold.

"With the unique energy taste" noe sier meg at denne smaker "Red Bull"  :hmm:

Endret av > Klausen
Lenke til kommentar

Da har "Monster" gitt ut de nye boksene med Burn! denne er funnet i NORGE! ser ut som vi var de første som det nye designet. hva syntes dere nå som dere kan se det på en ekte boks og ikke på skisser?

Synes ærlig talt det gamle designet er finere :p

Håper de kommer nedover hit snart!

Er helt enig ang. Red Bull-smaken btw. Brekker meg ved lukta jeg og... med mindre man er litt påseilet og blander den med vodka selvfølgelig :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

funnet fresh og den originale med gulltopp :D så også den nye summeredition idag (men på narvesen, så droppa å kjøpe) dra til Tyskland i helgen og håper jeg kanskje finner et par nye (er der på søndag, så alt er vell nesten stengt) 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Pic or it didnt happen!

ok wink.gif

Hah! Ser ikke den sukkerfrie Powerking'en! Samlinga di er så lameeee

hehe neida, kul samling. Originalt å samle på det egentlig, kreds til deg! Men altså, powerkingen er på kiwi til 13-14 kroner, så den kan du ikke misse fra samlinga di.

Lenke til kommentar

Nye Burn Original er også kommet i store bokser, jobber i butikk og så tre brett komme på onsdag, har desverre ikke noe bilde av det. En annen ting er smaken, har ikke kjent på de enda, men tror nok salget kommer til å stupe her i Norge. Får nesten bare tvinge de til å produsere den virkelige originalen igjen :/

Kan også bekrefte at disse har de samme skrukorkene som på forrige Burn

Endret av Topcat
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Har enda ikke klart å få NOCCO inn i samlinga, det er noe som sier at jeg personlig ikke vil ta den inn i samlinga som en energi drikk, men ikke skjedd veldig mye med samlinga her, lite nytt i Norge. Red Bull og Battery søkte om 2 nye energidrikker for en stund siden som ikke har kommet ut enda (RB Blue edition og Battery Brry) hvorfor har ikke RB søkt om Silver og red(?) håper uansett disse vil være å finne i hyllene etterhvert.

I alle år har COD vært promotert på monsterboksene, vet ikke hva som vil skje i år, men i USA har BF1 promotert sitt spill på monster

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...