Klausen Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Skjedd veldig lite på min front i det siste, men ble noen få nye når jeg var i Sverige for et par uker siden. Var egentlig på jakt etter de 3 nye Monsterne som har kommet til Sverige (Ultra, Ultra red og utra sunrise), men så heldig var jeg ikke Veldig missundelig på CULT samlinga de nå TMB! bra sett av Hurrycane, dette har og hadde ikke jeg lagt merke til!Shock boksene fra Tjekkia er tøffe, vilt mange smaker og design. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Fant denne på Rema, Battery Pegboard Nerds Edition Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Noen som har smakt de "Cannabis"-greiene? xD Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 "Doping" nede til høyre x) 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Chillo og "Cannabis" ? Ja, smaker helt "normalt" men kanskje ikke like godt som Red Bull, Battery, Cult osv. ICE-X som det kan se ut som den heter har ikke ikke smakt eller sett før Endret 21. oktober 2015 av Klausen Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ice-x har ikke jeg heller vært borti, men jeg har resten inkl. doping som forøvrig også smakte helt normalt Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Noen som har smakt de "Cannabis"-greiene? xD Skulle gjerne smakt dem, men aner ikke hvor man får tak i. Hvor er det bildet fra? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Et svært supermarked i Heidelberg. De har flere hyller, men i de andre hyllene var det for det meste bare kjente merker. :') Kan ta en titt til. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Red Bull har avslørt at de kommer med en Petter Northug edition! dette var på tide, og noe jeg forespurte de om i Januar. 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 fant den på Fredag! så da er det bare å ut å lete skulle vell egentlig ikke vært i hyllene før november, men funnet den 2 plasser i Oslo (begge Kiwi) Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Hva synes dere om NOOCO? Synes pære var grei, men jordbær/rabarbra ikke var noe særlig.. Finnes det flere smaker i Norge? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Har kun smakt pære, likte den kjempegodt. Vet ikke om det finnes flere smaker nei .. Endret 3. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Finnes et par til som er uten koffein. Alle smaker høgg Lenke til kommentar
Loffen^ Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Noen som vet hvor man kan finne Pepsi Twist på Svinesund/Nordby? Eller selges den ikke lenger? Ja, jeg vet at det ikke er en energidrikk. Endret 18. desember 2015 av Loffen^ Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 fant den på Fredag! så da er det bare å ut å lete skulle vell egentlig ikke vært i hyllene før november, men funnet den 2 plasser i Oslo (begge Kiwi) 12139565_1004134482959483_1222173799_n.jpg Ja, han drikker sikkert det dritet der selv.. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Vært lite aktivitet her i det siste, lite nytt hos meg. Men kom over noen offisielle raportter fra Monster, som nå tar over Coca Cola sin Burn om jeg har forstått det riktig, dette ser ut som kan medfører nytt design (alt kan leses her http://investors.monsterbevcorp.com/secfiling.cfm?filingID=1104659-16-89401&CIK=865752) hva er deres mening om den nye boksen? selv likte jeg det enkle designet til burn, dette nye som Monster nå har kommet med blir for mye og rotete, men jeg liker endringen de har gjort på Relentless sine bokse. Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Noen som kan si noe om hvordan Nos smaker? Hvor får jeg eventuelt bestilt den til en rimelig penge? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Noen som kan si noe om hvordan Nos smaker? Hvor får jeg eventuelt bestilt den til en rimelig penge? Du får jo NOS i flere smaker, jeg fikk kjøp den i Norge på en lokal amerikansk bildelebutikk som ikke lengre eksisterer. billig tror jeg ikke du får den menn du kan jo kanskje finne noe på Ebay evt på Energydrinkoutlet Jeg har kun den originale, men ganske lenge siden jeg smakte den, men mener den har en typisk "red bull smak" men etter min mening mye bedre. du har jo sitrus, fruit punch, grape og original Endret 20. januar 2016 av Klausen Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Monster VR46 er funnet i Norge, ble tipset på Instagram, den er funnet på Shell i Trondheim. fant også dette bilde på hjemmesiden til Monster Endret 1. februar 2016 av Klausen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Er boksen annerledes fra den svenske/spanske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå