Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Et lite søk så fant jeg et bilde og info

post-180894-0-69167700-1441768001_thumb.jpg

"Battery Twisted energy drink = Battery-power with luscious twisted tropical fruit flavor"

Ingredienser: Kullsyreholdig vann, sukker, maltodextrin, taurin (4000 mg/l), naturlig aroma, syre (sitronsyre), koffein (totalt 320 mg/l), konserveringsmiddel E202, niacin (nikotinsyre, nikotinamid), pantotensyre (kalsium-D- panototenat), vitamin B6 (pyridoksinhydroklorid), vitamin B12 (cyanokobalamin).

så da er vell jakten igang! :D

Endret av Klausen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Norgesgruppen sitt emv. har jeg ikke sett den i salg ennå, men kan selvsagt tenkes at den er solgt mer lokalt direkte fra importør.

Til neste gang det slippes noe spennende, så kan man følge med på denne lista over hvilke næringsmidler som har en rekke stoffer tilsatt, deriblant taurin. Slik jeg har forstått må produsentene søke og Mattilsynet oppdaterer listen nå og da. Battery Twisted kom på lista tidlig i sommer.

Lenke til kommentar

Til neste gang det slippes noe spennende, så kan man følge med på denne lista over hvilke næringsmidler som har en rekke stoffer tilsatt, deriblant taurin. Slik jeg har forstått må produsentene søke og Mattilsynet oppdaterer listen nå og da. Battery Twisted kom på lista tidlig i sommer.

Hadde helt glemt den lista, titta litt på den for noen år siden og oppdaget at Urge Intense kom med ny smak :) 

Lenke til kommentar

Jeg mente at de hadde sukkerfri i Sverige :)

Legger ved et (ufattelig dårlig) bilde.

attachicon.gif2015-09-10 07.07.33.jpg

Noen som har sett den her noe sted da?

J07ozM4.jpg

Ser faktisk at Powerking sugarfree står oppført på lista da :o har den svenske sukkerfrie selv :)

kom også over Madd, men ikke sett den annet enn på instagram, Gottit selger vell bare til butikker/markeder i større kvanta? om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Synes den ikke var noe særlig. FRSH er min norske favoritt enn så lenge.

Når det gjelder battery, eller sån generelt?

Liker helt klart best mad croc, men den er heller ikke så lett å få tak i lengre :( Noen som vet hvor den selges?

Pleier å ha Mad croc på statoil og shell i hvertfall her i Telemark :)

Eller så er det en liten tur over til vår søta bror ;) svinesund har det meste.

Endret av Yippee
Lenke til kommentar

Liker helt klart best mad croc, men den er heller ikke så lett å få tak i lengre :( Noen som vet hvor den selges?

Er vell 40kr boksen? :(

Ja 35-40kr.. i sverige er det vel halv pris :)

Lenke til kommentar

Generelt. Det finnes enkelte jeg synes er bedre på smak - men må nesten ta pris og tilgjengelighet i betraktning, og da er FRSH klart på toppen :)

Endret av Ronald Ulysses Swanson
Lenke til kommentar

Er vell 40kr boksen? :(

Bor 12 timer unna Svinesund^^

Men det er vært det for mad croc vel :p? hehe... Du må ta det som en tur, ta en skikkelig handletur :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...