crazylazyboy Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 TMB: Bor du i Fredrikstad-området? De skulle starte å selge trollfjord der. Den har ikke kommet hit enda (Arendal-området) Men håper den kommer snart Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Det stemmer, kjøpte den på Rema 1000 på Tunejordet (Sarpsborg) Endret 22. mars 2013 av TMB Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Imponerende samlinger! Ser jeg en ny energi-drikk er det bare sånn at jeg må smake den, men samler ikke. Angrer nesten litt nå. Favoritten er nok kjedelige Battery, den drikkes ofte.. er ikke noe glad i Mønster og Burn, men gode gamle Battery blir jeg aldri lei av. Ellers savner jeg Dark Dog, som for meg er tidenes beste energi drikke. Dere som virkelig har peiling; hvor kan jeg bestille denne? Edit: Kanskje jeg skal prøve å bestille fra denne siden.. Endret 25. mars 2013 av Magiii Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Letteste er nok å ta en tur over grensa til Sverige å kjøpe den for 79kr + pant pr brett Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Letteste er nok å ta en tur over grensa til Sverige å kjøpe den for 79kr + pant pr brett Skal faktisk over grensa på torsdag, men har aldri sett den i Sverige. Ikke her i nord hvertfall. Kommer til å klikke helt om jeg finner den på torsdag. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) ok haha, stilig, hadde selv en stabel, men alt var samme da, dette var mange år siden ^^ Battery har jo en ny drikk, "FRSH" smakte skit, men ser den ikke i samlingen din Endret 26. mars 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 TMB: Bor du i Fredrikstad-området? De skulle starte å selge trollfjord der. Den har ikke kommet hit enda (Arendal-området) Men håper den kommer snart Hva er Trollfjord? energidrikkenes Vikingfjord? ^^ 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 haha, stilig, hadde selv en stabel, men alt var samme da, dette var mange år siden ^^ Battery har jo en ny drikk, "FRSH" smakte skit, men ser den ikke i samlingen din Hvilken samling snakker du om? Alle som samler seriøst i Norge har vel skaffet seg den nå, har vært her en god stund. En indikator på hva jeg mener med seriøs: Jeg har det meste som finnes på markedet i Ungarn, et land jeg aldri har vært i. Ser vi er forskjellige på hva vi liker Battery FRSH går glatt inn på min top-10 liste, drikker minst 2 i uka av den. Hva er Trollfjord? energidrikkenes Vikingfjord? ^^ Bilde av trollfjord finnes på forrige side, ny norsk energy drink som stammer fra Fradrikstad, den finnes bare i det området enda. Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 haha, stilig, hadde selv en stabel, men alt var samme da, dette var mange år siden ^^ Battery har jo en ny drikk, "FRSH" smakte skit, men ser den ikke i samlingen din Kødder du? Den var jo kjempegod. Hva er det du liker for no da? 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Drikker ikke så mye av de sakene lengre dessverre, men hvis det kjøpes inn er det vanlig battery eller burn, synes heller ikke redbull smaker noe særlig ^^ FRSH smakte jo smeltede gummibjørner, ikke noe godt haha Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg får vel dra meg på butikken snart og kjøpe meg en sekk med energidrikker, må bare vente til veien har smelta litt til, ikke lett å putre på to hjul på glattisen . Fikk litt lyst til å skaffe en liten samling selv nå Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 samler miljøet i Norge er ganske lite, hadde vært fint med flere veldig mange som samler i utlandet Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fikk disse i en pakke fra Ungarn idag det betyr at jeg er nå oppe i 231 forskjellige bokser og flasker Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Redbull Sugarfree og Redbull Zero Calories-boksene smaker helt jæ*lig... Huff Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Starter å bli en liten samling nå Har en grønn monster i kjøleskapet. 3 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Starter å bli en liten samling nå Har en grønn monster i kjøleskapet. Eg likar, velkommen i gjengen :3 Husk at du får kjøpt 2 stk forskjellige monster i norge, du har en Ken Block edition også (om den ikke har blitt utsolgt) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Aldri sett Ken Block versjonen i Øyer/Lillehmmer området. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ken Block var speccial edition med en konkuranse som stoppet 31. Januar, om du ikke var bevist på energy drinks før det så er det ikke så rart du ikke har sett den. De fleste steder er den utsolgt nå Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hvordan er den? viser noen meg et bilde kan det hende jeg kan se om jeg finner den i noen butikker. Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 De er jo tomme! Samleverdien er tapt. Ingen interesse, moving on. ^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå