Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imponerende samlinger! :dribble:

Ser jeg en ny energi-drikk er det bare sånn at jeg må smake den, men samler ikke. Angrer nesten litt nå. :p Favoritten er nok kjedelige Battery, den drikkes ofte.. er ikke noe glad i Mønster og Burn, men gode gamle Battery blir jeg aldri lei av.

Ellers savner jeg Dark Dog, som for meg er tidenes beste energi drikke. Dere som virkelig har peiling; hvor kan jeg bestille denne?

Edit: Kanskje jeg skal prøve å bestille fra denne siden..

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Letteste er nok å ta en tur over grensa til Sverige å kjøpe den for 79kr + pant pr brett :)

Skal faktisk over grensa på torsdag, men har aldri sett den i Sverige. Ikke her i nord hvertfall. :hm:

Kommer til å klikke helt om jeg finner den på torsdag. :)

Lenke til kommentar

haha, stilig, hadde selv en stabel, men alt var samme da, dette var mange år siden ^^

Battery har jo en ny drikk, "FRSH" smakte skit, men ser den ikke i samlingen din :p

Hvilken samling snakker du om? Alle som samler seriøst i Norge har vel skaffet seg den nå, har vært her en god stund. En indikator på hva jeg mener med seriøs: Jeg har det meste som finnes på markedet i Ungarn, et land jeg aldri har vært i.

Ser vi er forskjellige på hva vi liker :) Battery FRSH går glatt inn på min top-10 liste, drikker minst 2 i uka av den.

Hva er Trollfjord? energidrikkenes Vikingfjord? ^^

Bilde av trollfjord finnes på forrige side, ny norsk energy drink som stammer fra Fradrikstad, den finnes bare i det området enda.

Lenke til kommentar

haha, stilig, hadde selv en stabel, men alt var samme da, dette var mange år siden ^^

Battery har jo en ny drikk, "FRSH" smakte skit, men ser den ikke i samlingen din :p

Kødder du? Den var jo kjempegod. Hva er det du liker for no da?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Starter å bli en liten samling nå :thumbs:

Har en grønn monster i kjøleskapet.

Eg likar, velkommen i gjengen :3

Husk at du får kjøpt 2 stk forskjellige monster i norge, du har en Ken Block edition også (om den ikke har blitt utsolgt) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...