Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

innvandrer butikk  :rofl: 

Har du et bedre navn? ser aldri noe navn på butikkene, og de fleste som jobber der er av utenlands opprinnelse, prøvde å finne et så fint navn jeg kunne :)

De har den på Narvesen på det lokale kjøpesenteret her.. :p

Har du mulighet til å ta bilde av den, om den er norsk syntes jeg det er rart den ikke selges andre plasser (som jeg har sett) ? :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Liten update fra meg.

Foreldrene mine kom hjem fra Danmark med noen nye:

post-106660-0-20183800-1441033941_thumb.jpg

X-ray Strawberry/Banana er min nye all-time favoritt, utrolig god! Fås dessverre bare i Danmark pdd :(

Også var jeg i Sverige igjen for en ukes tid siden, fant da 10 nye. Skull har jeg allerede i svart design. Utrolig fet boks forresten!

Celsius er en ny serie energidrikker med 56mg/100ml koffein.

Nytt design på Red Bull Summer Edition.

Alle Celcius smakte til info skikkelig drit :p

post-106660-0-90716800-1441033945_thumb.jpg

post-106660-0-83631800-1441034780_thumb.jpg

Legger tidvis ut bilder av samlingen/tilskudd på Instagram, følg meg gjerne. :)

Endret av TMB
Lenke til kommentar

tøft med den blå skullen! har den sorte selv. ummba i rød så jeg i en søppeldunk i Oslo, (tok selvfølgelig ikke denne med meg) men har den i sort og gul.

Celsius har vell blitt solgt lenge? Crazylazyboy(?) men dette er deres nyeste design, riktignok et år gammelt ca(?) selv har jeg ikke tatt de med i samling da jeg ikke følte de passet inn (men alle har sine egne regler, Crazylazyboy har de også med) Fikk smakt på de når jeg var i Sverige sist, den ene av de var god (syntes jeg), men husker ikke hvilken det var.

prøver å planlegge en ny harrytur snart, men alt blir litt annerledes nå som jeg har flytta til storbyen, da jeg ikke har bil :(

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

Har Ummba i sort og gull jeg også. Jeg gjorde noe lignende for et par år siden. Var og jobbet på en byggeplass og så plutselig en tom Frank's Kiwi stå ved et vindu, hadde aldri sett denne før og siden det sto special edition tenkte jeg at den kanskje hadde gått meg forbi (var ikke så inne i samling den gangen). Skylte den og tok den med hjem :p Men den var ikke bulkete eller klinete eller noe da. Dro til Sverige et par uker senere og kjøpte den (og den blå) og kastet den jeg hadde tatt med.

Har aldri sett Celsius før, i hvert fall ikke på Svinesund/Nordby. Synes egentlig ingen sukkerfrie er noe gode, de har alle en rar ettersmak synes jeg :/

Det går vel gratis busser fra Oslo en gang i blant? Man får riktignok ikke dratt innom alle butikkene da.... selv skal jeg til Polen (Krakow) neste helg, regner med det blir en del nye da :)

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Halmstad har kommet med en Energy coctail (inneholder alkohol) står ikke oppgitt mengde koffein, så er litt usikker om jeg skal ta denne som en energy drink, noen meninger?

post-180894-0-62410200-1441457496_thumb.jpg

smakte ikke værst, spesielt med chilli som man merkes godt på ettersmaken, men ikke noen vinner for min del, mesteparten gikk ned i vasken.

Lenke til kommentar

Noen som har smakt Battery Twisted som kommer i butikkene i disse dager?

Det har vell ikke kommet noe info om hvilket land den kommer til enda? eller har du noe inside info?

Battery skriver følgende på facebook

"Battery Energy Drink the 1st country to roll it out's revealed next wk"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...