TMB Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 De har den på Narvesen på det lokale kjøpesenteret her.. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 innvandrer butikk Har du et bedre navn? ser aldri noe navn på butikkene, og de fleste som jobber der er av utenlands opprinnelse, prøvde å finne et så fint navn jeg kunne De har den på Narvesen på det lokale kjøpesenteret her.. Har du mulighet til å ta bilde av den, om den er norsk syntes jeg det er rart den ikke selges andre plasser (som jeg har sett) ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Skal prøve å gjøre det neste gang jeg er innom Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Dumpa over denne artikkelen idag Lenke til kommentar
Lord- Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Noen som har smakt RELOAD? De selger den i Tyrkia Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Det finnes flere typer RELOAD energy drink, tror jeg har 2 forskjellige merker, men er ikke helt sikker på hvilket land de er fra Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Fikk akkurat ett lass med disse fra en kompiss som har vært i Spania. Noen andre som har den? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Jeg har i alle fall Drukket den også Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Contact er en av de bedre energidrikkene jeg har smakt, fikk tak i den i Kroatia i 2009/10, kjempe god! skulle gjerne smakt den igjen! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ja, stemmer at den er veldig god Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Liten update fra meg. Foreldrene mine kom hjem fra Danmark med noen nye: X-ray Strawberry/Banana er min nye all-time favoritt, utrolig god! Fås dessverre bare i Danmark pdd Også var jeg i Sverige igjen for en ukes tid siden, fant da 10 nye. Skull har jeg allerede i svart design. Utrolig fet boks forresten! Celsius er en ny serie energidrikker med 56mg/100ml koffein. Nytt design på Red Bull Summer Edition. Alle Celcius smakte til info skikkelig drit Legger tidvis ut bilder av samlingen/tilskudd på Instagram, følg meg gjerne. Endret 31. august 2015 av TMB Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) tøft med den blå skullen! har den sorte selv. ummba i rød så jeg i en søppeldunk i Oslo, (tok selvfølgelig ikke denne med meg) men har den i sort og gul. Celsius har vell blitt solgt lenge? Crazylazyboy(?) men dette er deres nyeste design, riktignok et år gammelt ca(?) selv har jeg ikke tatt de med i samling da jeg ikke følte de passet inn (men alle har sine egne regler, Crazylazyboy har de også med) Fikk smakt på de når jeg var i Sverige sist, den ene av de var god (syntes jeg), men husker ikke hvilken det var. prøver å planlegge en ny harrytur snart, men alt blir litt annerledes nå som jeg har flytta til storbyen, da jeg ikke har bil Endret 31. august 2015 av Kentklausen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Har Ummba i sort og gull jeg også. Jeg gjorde noe lignende for et par år siden. Var og jobbet på en byggeplass og så plutselig en tom Frank's Kiwi stå ved et vindu, hadde aldri sett denne før og siden det sto special edition tenkte jeg at den kanskje hadde gått meg forbi (var ikke så inne i samling den gangen). Skylte den og tok den med hjem Men den var ikke bulkete eller klinete eller noe da. Dro til Sverige et par uker senere og kjøpte den (og den blå) og kastet den jeg hadde tatt med. Har aldri sett Celsius før, i hvert fall ikke på Svinesund/Nordby. Synes egentlig ingen sukkerfrie er noe gode, de har alle en rar ettersmak synes jeg :/ Det går vel gratis busser fra Oslo en gang i blant? Man får riktignok ikke dratt innom alle butikkene da.... selv skal jeg til Polen (Krakow) neste helg, regner med det blir en del nye da Endret 1. september 2015 av TMB Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Celsius har eksistert i maaange år, og de har i alle fall vært i Sverige siden før 2010. Noen nye designer har det blitt, men dette designet har vært i et par år det også. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Halmstad har kommet med en Energy coctail (inneholder alkohol) står ikke oppgitt mengde koffein, så er litt usikker om jeg skal ta denne som en energy drink, noen meninger? smakte ikke værst, spesielt med chilli som man merkes godt på ettersmaken, men ikke noen vinner for min del, mesteparten gikk ned i vasken. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Noen som har smakt Battery Twisted som kommer i butikkene i disse dager? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Noen som har smakt Battery Twisted som kommer i butikkene i disse dager? Det har vell ikke kommet noe info om hvilket land den kommer til enda? eller har du noe inside info? Battery skriver følgende på facebook "Battery Energy Drink the 1st country to roll it out's revealed next wk" Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Battery Twisted 0,5 L ligger inne som nyhet nå i september-slippet. Da det er Ringnes som leverer, så tenker jeg at de kommer tidlig neste uke 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Slenger samtidig med at Powerking kommer med ny type - Powerking Zero. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 da er det bare å glede seg med to nye bokser! lurer på hvor lenge Powerking klarer seg i Norge, ikke ofte jeg ser noen kjøper den, selv om den er klart billigst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå