TMB Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Fikk to nye fra familien som har vært på ferie i Tyrkia. Begge hadde dessverre kjedelig Red Bull-smak :/ Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Heftige bokser! digger designet på Black Bruin. liker bokser med enkle logoer som burn, monster osv uten alt for mye annet som rockstar har. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Hvilken butikk(er) i Svinesund er det som er best hvis man vil kjøpe energidrikker man ikke har i Norge? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Hvilken butikk(er) i Svinesund er det som er best hvis man vil kjøpe energidrikker man ikke har i Norge? Godishuset vil jeg tro, men gå på alle og kjøp alt forskjellig! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Godishuset, og Maxi Mat (også den på Nordby). Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Endelig fått opp samlingen i hyller! Oppe i 364 nå. Legger ved noen bilder 4 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Syk samling @TMB Er alle boksene fulle? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Awesome, du har en del jeg ikke har også Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Her var det mange jeg også ikke hadde (godt over 50 av de) ser veldig bra ut på måten du har satt dem i bakover i høyden på hylla. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Takk Ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene Jeg måtte sette de sånn for å få plass til alle, måtte lage til "hyller" av gamle hylleplater stående på "høykant" baki der, og balansere de oppå, med litt hjelp fra sånn tyggislim. Blir shoppingtur til Krakow om ca. en måned så da skal jeg ha med en enda større boks enn sist i kofferten så regner med det blir med en del nye hjem Endret 3. august 2015 av TMB Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Fikk disse igår! Red bullsa er fra Monaco og har bare 21mg/100ml koffein så jeg tar de som ulike, dessuten er fronten litt annerledes. Det betyr 1600 ED fra 50 land! Endret 3. august 2015 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Hva smaker editionboksene til RedBull? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Hva smaker editionboksene til RedBull? Tranebær, blåbær og sitron & lime Fåes i Sverige Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Hvordan smaker tranebær og blåbær? Sikker på at den ikke finnes i Norge? Mener å ha sett den på Rema? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Hvordan smaker tranebær og blåbær? Sikker på at den ikke finnes i Norge? Mener å ha sett den på Rema? Vi har en gul i Norge, summer edition som er en annen smak enn disse. Tranebær i denne sammenheng smaker som en vond versjon av Burn original, mens blåbær smaker, ja... blåbær Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Åja, var sikkert den ja. Er det det en grei erstatning for blåfrank? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Man får Silver Edition også i Norge Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Man får Silver Edition også i Norge men da er boksen importert fra Sverige i en sånn "innvandrer butikk på hjørnet" ? ganske sikker på at det ikke finnes noen norske versjoner av RB editions. 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Man får Silver Edition også i Norge men da er boksen importert fra Sverige i en sånn "innvandrer butikk på hjørnet" ? ganske sikker på at det ikke finnes noen norske versjoner av RB editions. innvandrer butikk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå