Ronald Ulysses Swanson Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 7-Eleven og Deli de Luca Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Jeg og, den smakte ikke spesielt godt Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Lenge siden jeg har vært inne her så vet ikke om dere vet det eller ei. Men noen som vet hvor jeg kan skaffe denne? Fant originalen idag og likte smaken siden jeg hakke smakt noe likt på en god stund XD Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Godishuset på Svinesund pleier å ha den Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Godishuset på Svinesund pleier å ha den Ok, skal sjekke neste gang jeg skal dit takk for tipset Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 En meny butikk jeg jobbet for solgte 16 forskjellige slag en gang i tia. Jeg hadde for 2 år sia ca 40 forskjellige bokser. uåpnet fra usa,svergie,danmark og noen jeg kjøpte i norge. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Fant denne i dag på en lokal sjappe som importerer mat fra Spania og omegn. "Mintanine" Endret 15. juni 2015 av TMB Lenke til kommentar
Lord- Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Tenk hvor mye penger dere bruker på energidrikker, som dere kunne brukt på andre fornuftige ting Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Tenk hvor mye penger dere bruker på energidrikker, som dere kunne brukt på andre fornuftige ting Det er en hobby.... Folk som kjører droner som hobby f.eks bruker opp til 10k i året. Jeg bruker kanskje 1k i løpet av ett år og det er totalt max. 2 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Tenk hvor mye penger dere bruker på energidrikker, som dere kunne brukt på andre fornuftige ting verdien på boksene stiger, du kan TJENE penger på en boks du drikker opp og selger btw noen bokser mer enn andre. om vi kjøper energidrikker og du kjøper cola for og drikke noe ser jeg ikke store forskjellen Lenke til kommentar
Lord- Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tenk hvor mye penger dere bruker på energidrikker, som dere kunne brukt på andre fornuftige ting verdien på boksene stiger, du kan TJENE penger på en boks du drikker opp og selger btw noen bokser mer enn andre. om vi kjøper energidrikker og du kjøper cola for og drikke noe ser jeg ikke store forskjellen Jo, forskjellen er at dere kjøper energidrikker hele tiden, mens jeg kjøper cola hver helg Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tenk hvor mye penger dere bruker på energidrikker, som dere kunne brukt på andre fornuftige ting verdien på boksene stiger, du kan TJENE penger på en boks du drikker opp og selger btw noen bokser mer enn andre. om vi kjøper energidrikker og du kjøper cola for og drikke noe ser jeg ikke store forskjellen Jo, forskjellen er at dere kjøper energidrikker hele tiden, mens jeg kjøper cola hver helg Nå har vell ikke jeg kjøpt en eneste boks siden 25.April. det kommer ikke SÅ mange nye til Norge. riktignok blir det endel på turer til Sverige og andre land hvor det fort kan bli 70+ bokser (da ofte med den summen av 5-10 kr boksen) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hahah, er det mulig. Driver du å disser andre menneskers hobby? Theobvious skriver jo at han bruker maks 1000 kr per år på hobbien sin. Hvis du bruker 20 kr på en halvliter Cola hver helg i et år, ender du på omtrent 1000 kr. I bunn og grunn handler det om prioriteringer, og folk prioriterer pengene sine på forskjellige måter. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Fikk med meg disse to fra Polen Jeg reiste kun med håndbagasje denne gangen, så jeg kunne ikke ta med meg annet enn det jeg fant på flyplassen. Det var ikke mye jeg så som jeg ikke hadde uansett, hadde kanskje hatt 7-8 flere bokser. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) For min del går samlingen i fulle bokser, mister litt av sjarmen om det ikke er noe innhold tho. Men det er jo opp til den enkelte. Denne er den beste energidrikken jeg noen gang har smakt . Du får kjøpt den i en kjedebutikk i torrevieja området for kun 33 cent. Noen andre som har smakt eller har denne i samlingen? Endret 12. juli 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Har den i annet (lilla) design i 250ml, 500ml og 1,5l PET. Samt light 250ml. De jeg har smaker som redbull hvertfall Endret 12. juli 2015 av TMB Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 For min del går samlingen i fulle bokser, mister litt av sjarmen om det ikke er noe innhold tho. Men det er jo opp til den enkelte. Noen andre som har smakt eller har denne i samlingen? Det er noen som gjør det også selv samler jeg på tomme av mange årsaker. Ja, jeg har denne i samlingen og har smakt den, men kan ikke huske hva den smakte men fra bilde du la ut er den litt annerledes (i min samling å regne) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Hjemme fra enda en tur til Tenerife, denne gangen ble det 16 nye. Tok med en plastboks i kofferten denne gangen, som huset nesten alle. Da klarte de seg fint. "Mega" Monster er på 553ml. Endret 14. juli 2015 av TMB Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 For min del går samlingen i fulle bokser, mister litt av sjarmen om det ikke er noe innhold tho. Men det er jo opp til den enkelte. Noen andre som har smakt eller har denne i samlingen? Det er noen som gjør det også selv samler jeg på tomme av mange årsaker. Ja, jeg har denne i samlingen og har smakt den, men kan ikke huske hva den smakte men fra bilde du la ut er den litt annerledes (i min samling å regne) 1465826_755782597770598_1998541726_o.jpg Smaker litt som en litt surere red bull med bedre smak. Gansket lik Mad croc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå