Klausen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Free og den hvite 500ml boksen øverst til høyre er ikke energy drink Free er da en energy drink? står da tydelig "energy drink" under der men den øverst til høyre kan jeg være enig Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Free og den hvite 500ml boksen øverst til høyre er ikke energy drink Free er da en energy drink? står da tydelig "energy drink" under der men den øverst til høyre kan jeg være enig Du har rett, jeg blander med en annen Tysk boks som ser veldig ut som ED men ikke er det Jeg har ikke free heller da, har ikke vært i Tyskalnd siden 2013 så det er ikke så rart Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hvor i Tyskland er du? Bor i Freiburg helt sør på grensa til Sveits. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 "Nytt" design på Battery Remix ? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) "Nytt" design på Battery Remix Veldig kult Har selv funnet Battery FRSH med den nye designen idag men ikke denne. Regner med den kommer på original også så det blir 3 nye norske bokser Endret 21. februar 2015 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Fant 2 av 3 idag jeg da ble mange nye bokser fra Ungarn også, men jeg er litt treig så de er ikke helt pakka opp enda ble noen nye, men også endel jeg hadde fra før som jeg ikke har smakt, så en helt ok tur. det beste var vell de amerikanske boksene jeg fikk tak i! Lenke til kommentar
Nilaxery Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av.Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av. Ble 9 nye forskjellige energidrikker denne gangen Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av.Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av. Ble 9 nye forskjellige energidrikker denne gangenimage.jpg Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av.Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av. Ble 9 nye forskjellige energidrikker denne gangen Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av.Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av. Ble 9 nye forskjellige energidrikker denne gangen Endret 22. februar 2015 av Nilaxery 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av. Ble 9 nye forskjellige energidrikker denne gangenVedlegg image.jpgVedlegg image.jpg Hvorfor i all verden ikke? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Bedre sent enn aldri? her kommer bildene etter en tur i Ungarn ikke alle er nye bokser, men har ikke fått sortert ut de jeg har fra før av. HELL xmas pack Monster fra USA kjøpt på The candy store og The british store Energidrikker fra England kjøpt på The British Store bokser fra Ungarn + at en venn kom hjem fra Danmark med disse Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg er hjemme fra Gran Canaria og møtte Kent på veien hjem. 43 nye energy drinks (gul og blå bomba hadde jeg fra før, men de var tomme så har de bare med for å vise ) Totalt har jeg nå 1539 forskjellige fra 49 land Lenke til kommentar
ringelvio Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Hei. Er det noen som kjenner til ein islandsk energidrikk på små pappkartongar? Alt stod på islandsk og det var visstnok eit par forskjellige smakar? Eg har på kjensla av at den var god å ha da eg sykla opp nokre j.....e bakkar forleden år! Den vart brukt av noen som rodde frå Bergen til Island, trur eg, og vi hadde fått litt av overskuddslageret. Kanskje mjølkeaktig konsistens.... Klarer ikkje å finne det med googling og er takksam for svar. Endret 10. mars 2015 av ringelvio Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hei. Er det noen som kjenner til ein islandsk energidrikk på små pappkartongar? Alt stod på islandsk og det var visstnok eit par forskjellige smakar? Eg har på kjensla av at den var god å ha da eg sykla opp nokre j.....e bakkar forleden år! Den vart brukt av noen som rodde frå Bergen til Island, trur eg, og vi hadde fått litt av overskuddslageret. Kanskje mjølkeaktig konsistens.... Klarer ikkje å finne det med googling og er takksam for svar. Jeg var på Island i fjor sommer og fant ikke noe som kan passe til beskrivelsen. Kan det tenkes at det ikke er direkte energy drink som Red Bull eller Burn, men en slags shake eller noe som kan dra seg litt mer inn mot kosttilskudd? Husker jeg var overrasket over hvor mange kostbutikker de hadde, kan hende drikkene stammer fra en sånn Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Fant denne på ICA. Blir nok ikke gjenkjøp, smakte av brusetabletter. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Spider dukker tydeligvis opp i Norge også da, det var nytt for meg men alltid gledelig med nye bokser Har 5 forskjellige av de Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Enda en RB-klon? Nei denne smaker vel appelsin Spider stammer fra USA, der er de heldigvis litt mer kreative når det kommer til smaker. I Europa ser man at Red Bull selger godt, og alle nystartere tror de vi selge best med noe som ligner på RB. I USA må nok Red Bull bøye seg i støvet for flere andre merker selv om de er store der også, dermed blir ikke rb-smaken like "eksklusiv" og man prøver å finne noe nytt. Endret 10. mars 2015 av crazylazyboy Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Fant 4 nye på Svinesund/Nordby i dag Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Litt treg i det siste gitt, men vil si takk for et hyggelig møte igjen Crazy! Bilde av godsakene jeg fikk av Crazy Var i Sverige forrige uke og fant den nye Redbull Silver edition, men fant ikke den nye Franksen som du fant TMB. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Den fant jeg på MaxiMat på Svinesund Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Satser på at jeg finner den neste gang, var ikke veldig på leiting etter nye bokser denne gangen, har sett bilder av den tidligere en plass, men usikker på om det var fra svinesund (6mnd typ siden) men kom over denne siden www.ps-energy.co noen som har sett eller hørt noe om denne? vil bare advare at det er en ekstremt dårlig hjemmeside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå