Klausen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Virker ( på meg ihvertfall ) bare som de prøver å få battery til å bli hypet opp. Er vel samme smak som før, og utseendet bryr jeg meg svær lite om Det er vell ganske nøyaktig det de gjør mer oppmerksomhet gir ofte mer salg smaken er den samme, men utsende gjør at det blir en ny i samlingene våre Ønsker det designet som var i sølv jeg, en slik boks ville skilt seg ganske ut i samlingen, mer enn den vi har. Nå var vell 3 av 4 sølv håpet på nr 2 sist, og om det blir en av de andre konkurrentene denne gangen håper jeg på nr. 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Virker ( på meg ihvertfall ) bare som de prøver å få battery til å bli hypet opp. Er vel samme smak som før, og utseendet bryr jeg meg svær lite om Det er vell ganske nøyaktig det de gjør mer oppmerksomhet gir ofte mer salg smaken er den samme, men utsende gjør at det blir en ny i samlingene våre Ønsker det designet som var i sølv jeg, en slik boks ville skilt seg ganske ut i samlingen, mer enn den vi har. Nå var vell 3 av 4 sølv håpet på nr 2 sist, og om det blir en av de andre konkurrentene denne gangen håper jeg på nr. 1 post-180894-0-77701900-1404199500.jpg Haha oja jeg tenkte det var 3 gull og en sølv jeg. Liker nok 3-ern best Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ved siden av samler jeg også på Energi drikk relaterte ting som reklameeffekter ol. og idag var jeg 1 av 20 som får en tskjorte fra Battery Gum ball 3000 tilsendt 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Vant enda en "konkurranse" som Battery hadde, denne gangen vant jeg denne t-skjorten Var også i Oslo for et par dager siden, og fikk endelig tak i Rockstar Electric fruit mix! tok turen innom "battert wall" når jeg først hadde tatt turen "helt" til Oslo og en liten ekstra "julegave" da jeg mottok gaven jeg vant av Burn for endel tid siden, virket ikke veldig lovende når jeg hentet pakken, og jeg fikk den utlevert i en pose, og papiret var rødt og fuktig. men alt ble bedre når jeg kom hjem og fant ut at det kun var 1 boks av 24 som var ødelagt! En vennine av meg var også i USA for litt siden, og tok med seg 2 energidrikker med til meg. har kun bilde av den ene "Monster Sunrise" som er USA sitt svar på den europeiske "Monster The Doctor" legger ved et bilde av den andre boksen når jeg finner den fra(gikk helt i glemmeboka) har det skjedd noe nytt med deres samling ? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg fikk disse fra Gran Canaria idag 1466 forskjellige nå Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Har du Franks med kiwi-smak? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Har du Franks med kiwi-smak? Det har i alle fall både jeg og Kent Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hvor lenge har den vært på markedet? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hvor lenge har den vært på markedet? Kent kjøpte for meg i Sverige i Desember 2013. Jeg har kontakt med en del svenske samlere og det var svært få av de som hadde den da til og med så dette kå ha vært rimelig i starten Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Har den jeg også. De selger den i Sverige enda og har vel gjort det et års tid... den er god den Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Var nettopp over i helgen og ante ikke at det var så stor forskjell på Capri sonne her hjemme og i sverige. 40 kroner for 2x10 i sverige kontra 80(ish) for 10 stk i norge.... Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Ser folk fyller et par handlevogner med capri-sone når jeg er i Sverige er ganske vill prisforskjell! Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Her er bilde av Absolutely Zero fra USA, liker den lyse lilla fargen, ser mye bedre ut den lyseblå fargen som er her i Norge. Hørt at Monster fra Statene oftest smaker bedre enn den Europeiske (originale) lurer på om jeg smaker noe forskjell på denne og den Norske, tar et par bilder og poster min mening her når jeg får kjøpt meg en AZ. - Legger til at han jeg leier hos er fra Texas, og fikk høre av kjæresten at han dro ditt nå over nyttår, og da utnytter jeg selvfølgelig muligheten til å spørre om han har muligheten å ta med et par bokser hjem. så nå venter jeg bare i spenning om han får med seg noe ) Endret 28. desember 2014 av Kentklausen Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Trenger litt hjelp fra ekspertene her inne Er på jakt etter noen energidrikker, og trenger hjelp til hvor jeg kan kjøpe dem. Chillo Hemp Energy NOS Xyience Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Trenger litt hjelp fra ekspertene her inne Er på jakt etter noen energidrikker, og trenger hjelp til hvor jeg kan kjøpe dem. Chillo Hemp Energy NOS Xyience Her i Norge tviler jeg på at du finner noen av disse. Jeg var heldig og kom over NOS i en amerikansk bilsjappe i byen. ellers må du mest sannsynlig til statene eller i amerikanske importbutikker i utlandet. at det er en butikk i Slovakia om jeg ikke tar feil som har latterlig godt utvalg av amerikanske energidrikker. Chillio kom kjærsten min hjem med fra Tsjekkia, og en venn tok den med fra Spania. så finnes nok i div butikker i Europa. er vell hovedsakelig fra Østerrike(?) Xyience vet jeg veldig lite om, vet den selges i USA, men ikke om den er her i Europa. Alle er mulig å skaffe på Ebay for en latterlig høy portopris. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Takker og bukker.. fant en selger som hadde chillio, men han sendte ikke til Norge.. Xyience skal jeg søke opp på ebay.. Og NOS fikk jeg tak i på BSBILDELER.no før.. men nå er det bortevekk ser det ut til... Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg er hjemme fra en tur til Vilnius, og Riga, . Jeg fant 14 nye EDs vist under. Det var ganske dårlig utvalg men utvalget av alkohol var rimelig stort så det gikk opp i opp Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Noen energidrikker er beder enn ingen energidrikker og Monster AW edition er jo awsome! samme med Red bullen du har funnet! :o Har nettopp bestilt en tur Ungarn nærmere bestemt Budapest til Februar ! der vet jeg det finnes masse energidrikker, har veldig mange av de, men regner med å finne endel nye også Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Idag fikk jeg t-skjortene fra Battery! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå