Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, da har jeg lest meg gjennom tråden for å se om jeg fant noen av de jeg har igjen fra gamle dager. Så langt har jeg kjent igjen 5.

Jolt Cola (usikker på om den kvalifiserer som energidrikke, for meg er det mer en brus), Semtex, svensk Red Bull (mine er fra hhv. 1999 og 2004, da det så vidt jeg husker fortsatt var ulovlig å selge her til lands), norsk Battery og norsk Burn.

Siden jeg i og for seg ikke er en samler - eller har noe planer om å bli en - harjeg heller ikke spesielt mange, men jeg har da noe gammelt ræl her.

jADDNVjl.jpg

"Samlingen".

73BH5vsl.jpg

Semtex, kjøpt i Praha 2006.

Q66DNZrl.jpg

Enda en Semtex fra Praha 2006.

NEBRuprl.jpg

Erektus, også Praha 2006.

DLtRFIll.jpg

Sitting Bull, kjøpt i Italia av en kompis for 12 - 14-ish år siden.

61nd94Pl.jpg

Power Point, kjøpt i Sverige eller Tyskland for 12 - 14-ish år siden.

iWKgTYNl.jpg

En eller annen thai-Red Bull som jeg fikk av en kompis hvis far pleide å dra til Thailand ganske hyppig på slutten av nittitallet.

Må si jeg savner Dark Dog på flaske, samt Bomba med blå etikett. Bawls var helt grei for LAN, men utover det ikke noe særlig.

Ellers drikker jeg 3 - 4 Red Bull (med sukker og kalorier, fuck det andre rælet) i uka og er fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Okay, da har jeg lest meg gjennom tråden for å se om jeg fant noen av de jeg har igjen fra gamle dager. Så langt har jeg kjent igjen 5.

Jolt Cola (usikker på om den kvalifiserer som energidrikke, for meg er det mer en brus), Semtex, svensk Red Bull (mine er fra hhv. 1999 og 2004, da det så vidt jeg husker fortsatt var ulovlig å selge her til lands), norsk Battery og norsk Burn.

Siden jeg i og for seg ikke er en samler - eller har noe planer om å bli en - harjeg heller ikke spesielt mange, men jeg har da noe gammelt ræl her.

jADDNVjl.jpg

"Samlingen".

Her var det mange godsaker! ser ut som du har den første utgaven av Burn som kom til Norge? er vell kun 2 stk kjente samlinger som har denne(?) denne kom til Norge i 2006!

har ikke så mange av eldre energidrikker :/

Kommet en battery med nytt design hos meg. Er ett slags gult monster design på boksen. Jeg tok dessverre ikke bilde. Noen annen som har den? :)

er postet noen bilder av den på forrige side :)#1175

Lenke til kommentar

Ska te Tyskland om 2 uker. Da blir dt mye energidrikk på meg

Hvor mye penger har du? :) Forbered deg på at du fint kan svi av 100 euro om du vil kjøpe alt du ser. Husker min første tur til Tyskland som samler, da fikk jeg 74 nye. Nå har jeg 239 forskjellige bare fra Tyskland

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Når jeg var i polen tidligere i år fikk jeg med meg 80 bokser til Norge! kofferten veide 19.9 kg og kofferten var nesten ikke til å få lukket. jeg kjøpte en litt stor plastboks som passet inne i den store kofferten jeg hadde fått lånt, helte ut VELDIG mye drikkene- siden de fleste smaker "red bull" men prøvde å få en slurk av alle :p stablet de oppi esken uten noe bedre beskyttelse enn plastboksen. alle kom til Norge like hele, kan hende jeg var heldig de, men vil nok gjøre dette nestegang også :)

Hadde alt av klær og annet i håndbagasjen, er jo gutt så trenger ikke ta med hele garderoben og 4 par sko

Lenke til kommentar

24 nye etter enda et bytte fra Ungarn :) 1433 forskjellige fra 47 land nå

Sikler på den Burn Avicii (den er ikke fra Ungaren den ?) og Zero! Vet ikke om jeg mangler den burn Berry, har 2 av 3 forskjellige mener jeg :) ellers så mangler jeg alle unntatt HELL :)

Fikk ikke du også den mwt dew Andrenalin fra meg etter jeg var i Polen ?

Lenke til kommentar

24 nye etter enda et bytte fra Ungarn :) 1433 forskjellige fra 47 land nå

Sikler på den Burn Avicii (den er ikke fra Ungaren den ?) og Zero! Vet ikke om jeg mangler den burn Berry, har 2 av 3 forskjellige mener jeg :) ellers så mangler jeg alle unntatt HELL :)

Fikk ikke du også den mwt dew Andrenalin fra meg etter jeg var i Polen ?

Mente ikke at alle boksene er fra Ungarn, men de er sendt derfra får å få frem at jeg byttet med en Ungarsk sammler. Det er en del Polske bokser og 2-3 Kroatiske, blandt annet Avicii.

Jeg kjøpte den vanlige adrenaline i Polen selv i 2011, men denne har jo reklame på seg. Tror ikke jeg har fått en av deg?

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...