Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Crazy:

Absolutt en fin by, på vei oppover. 3 år siden sist, og byen har kommet seg veldig :)

Kent: Drikker ikke mye energidrikk, ikke samler jeg heller :)

Kan godt prøve å ta et par bilder, hvis dere ser noe dere vil ha så kan jeg sikkert ordne noe :)

Lenke til kommentar

misunnelig på de 2 Burna! :))

Om du ikke får tak i Xtremum sugarfree, så kan jeg få tak i den for deg :)

Håper RR Xdurancen og RR sparkling snart kommer til 7eleven/narvesen her snart! er vell 2 mnd siden jeg viste de skulle komme :p

Lenke til kommentar

Har ikke vært aktiv her på den stund :p Har ikke fått noen særlige ny bokser heller, men jeg har fått med meg battery remix og andre nye bokser som har kommet på det norske markedet i det siste. Hva syntes dere om remix? Hvordan er smaken på den syntes dere?

Lenke til kommentar

Har ikke vært aktiv her på den stund :p Har ikke fått noen særlige ny bokser heller, men jeg har fått med meg battery remix og andre nye bokser som har kommet på det norske markedet i det siste. Hva syntes dere om remix? Hvordan er smaken på den syntes dere?

den beste batteryen hittil :p

Lenke til kommentar

Når det gjelder battery så har jeg besøkt teltet dems på Hove i år og studert boksene på storskjerm der. Jeg synes den nye boksen skal være sølv, det hadde skilt seg så mye mer ut i samlingen. Min favortitt er nr. 1

Ellers har jeg fått enda 2 nye EDs, disse er fra Thailand og er nr 5 og 7 av 8 i League of Legends serien

1599602_1440101566258274_212279979_n.jpg

Så var coca cola på besøk i Arendal idag så jeg fikk to gratis 150ml bokser med kald cola. Så kunne man også skrive navnet sitt på en Ipad og det ble trykt på en boks, dette var også gratis, fikk lurt meg til å bruke brukernavnet mitt :) Ble litt skuffet når jeg så at det bare var klistremerke da

post-265549-0-19985600-1404417293_thumb.jpg

Endret av crazylazyboy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

om en skulle hatt alle disse tusen settene fra Kina hadde man ikke hatt plass til noen andre! :o de selges jo også ganske rimelig på ebay :D

fikk forresten 2 nye pakker fra posten igår en pakke med energidrikker og et annet med et burn skilt! begge er kjøpt på ebay :)

post-180894-0-49891800-1404850770_thumb.jpg

post-180894-0-88818200-1404850769_thumb.jpg

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...