Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Mye spennende energidrikker her i Shanghai. Red Bull med vitaminer eller noe? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Mye spennende energidrikker her i Shanghai. Red Bull med vitaminer eller noe? Heldig! Har så lyst å reise til Shanghai! Kjøp alt du ser da:-) Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 har en kompis som nettopp kom hjem fra Kina, han har vist tatt med et par Red bull til meg, gleder meg til jeg får de! )) Prøv og få tatt et bilde av utvalget der SuperSaxy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Crazy: Absolutt en fin by, på vei oppover. 3 år siden sist, og byen har kommet seg veldig Kent: Drikker ikke mye energidrikk, ikke samler jeg heller Kan godt prøve å ta et par bilder, hvis dere ser noe dere vil ha så kan jeg sikkert ordne noe Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 9 nye energy drinks i det siste De fem til venstre er fra mitt besøk på Island, de andre har jeg faktisk funnet i Norge Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 misunnelig på de 2 Burna! ) Om du ikke får tak i Xtremum sugarfree, så kan jeg få tak i den for deg Håper RR Xdurancen og RR sparkling snart kommer til 7eleven/narvesen her snart! er vell 2 mnd siden jeg viste de skulle komme Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Hvor fant du de nye Rockstar crazy? Og har du ikke den andre Cicio? Selges 2 i Norge. Endret 30. juni 2014 av TMB Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Har ikke vært aktiv her på den stund Har ikke fått noen særlige ny bokser heller, men jeg har fått med meg battery remix og andre nye bokser som har kommet på det norske markedet i det siste. Hva syntes dere om remix? Hvordan er smaken på den syntes dere? Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Har ikke vært aktiv her på den stund Har ikke fått noen særlige ny bokser heller, men jeg har fått med meg battery remix og andre nye bokser som har kommet på det norske markedet i det siste. Hva syntes dere om remix? Hvordan er smaken på den syntes dere? den beste batteryen hittil Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg er ikke noe kjempe fan av remixen, mere glad i den originale, ble fort lei av den. gleder meg til ny LE can fra Battery! hvilken håper dere vinner? selv har jeg stemt på nr 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Da har jeg også funnet de to Extremum på Statoil Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Flere bokser fra Ungaren! 1 Lenke til kommentar
Flying Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Skal ikke Cocio Energy være i butikkene nå? Har ikke funnet den. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Har sett den i flere meny butikker i mitt område, selges vell også på de fleste 7 eleven? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Når det gjelder battery så har jeg besøkt teltet dems på Hove i år og studert boksene på storskjerm der. Jeg synes den nye boksen skal være sølv, det hadde skilt seg så mye mer ut i samlingen. Min favortitt er nr. 1 Ellers har jeg fått enda 2 nye EDs, disse er fra Thailand og er nr 5 og 7 av 8 i League of Legends serien Så var coca cola på besøk i Arendal idag så jeg fikk to gratis 150ml bokser med kald cola. Så kunne man også skrive navnet sitt på en Ipad og det ble trykt på en boks, dette var også gratis, fikk lurt meg til å bruke brukernavnet mitt Ble litt skuffet når jeg så at det bare var klistremerke da Endret 3. juli 2014 av crazylazyboy 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) om en skulle hatt alle disse tusen settene fra Kina hadde man ikke hatt plass til noen andre! :o de selges jo også ganske rimelig på ebay fikk forresten 2 nye pakker fra posten igår en pakke med energidrikker og et annet med et burn skilt! begge er kjøpt på ebay Endret 8. juli 2014 av Kentklausen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hvor fant du de nye Rockstar crazy? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hva syntes dere om remix? Hvordan er smaken på den syntes dere? Helt forferdelig hvis jeg skal være ærlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hææ? Den var jo helt grei. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Syntes Remixen er helt grei, har kjøpt en del til bytting- men blir nok ikke drekt før de må. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå