crazylazyboy Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 får holde øynene åpne for de energidrikkene på Statoil! kom hjem fra Sverige her om dagen med noen nye energidrikker også! 60a1100d-3a9b-4914-b6ac-f253307548b4.jpg eg o ha den Battery flasken, kjøpte den for en måned siden, Alle butikkene slutta og selle battery flaske, men den siste battery flasken på coop obs ble heldigvis min denne er svensk, så er litt forskjell har hatt den Norske flasken i et par år legger til et bilde av den Norske (alle tre flaskene er norske forresten) CIMG0571.JPG Hvor ble det av den røde battery juiced'en? Den er vel tatt bort, savner den stort Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Noen som kunne tenkt seg noen sjeldne bokser ? http://www.ebay.com/itm/ULTRA-RARE-8-3oz-246mL-Khaos-New-50-Old-70-8oz-Monster-Energy-Juice-/121137382359?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c3459c3d7 Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Noen som kunne tenkt seg noen sjeldne bokser ? http://www.ebay.com/itm/ULTRA-RARE-8-3oz-246mL-Khaos-New-50-Old-70-8oz-Monster-Energy-Juice-/121137382359?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c3459c3d7 Det er en joke right xD ? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det er en joke right xD ? Er redd dette faktisk er realistiske priser Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det er en joke right xD ? Er redd dette faktisk er realistiske priser Men da må det jo være billigere å be monster om å spesial lage dem til deg haha xD Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tror aldri han får solgt de khaosene til den prisen, 20 dollar kanksje Fikk også extremum idag Rart de bare hadde sukkerfri, var den en med sukker også? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg så den med sukker igår- glemte lommeboka hjemme så fikk ikke kjøpt de 2 han får nok mye mer enn 20 Dollar for de LETT! Lenke til kommentar
Flying Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 På Warped Tour har de Monster Tour Water. Det er bare vann, men får sinnsykt lyst på. Fant bilde av en boks fra 2010 her. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 På Warped Tour har de Monster Tour Water. Det er bare vann, men får sinnsykt lyst på. Fant bilde av en boks fra 2010 her. Baksiene er jo enda kulere Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 de er råtøffe, synd de ikke kan regnes som energidrikker :/ prisen ligger på 300-500 kr stk (fulle) får se om jeg skaffer meg et par ettervært bare sånn for og ha Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Battery la ut dette bilde på Facebook idag! tror dere det vil komme en ny LE boks ? bilde ble lagt ut med teksten "Lik hvis du vil ha Battery-bokser med limited edition design, hvor DU kan bestemme designet!" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Ei jente jeg kjenner i UK sverger til Relentless. Såvidt jeg har sett er ikke den tilgjengelig utenfor UK. Har noen smakt den? Er det bare den typiske red bull/burn smaken? Hun sier det er den eneste energy drinken som gir noe effekt for henne. Har tenkt tanken å få henne til å sende noen bokser, men det blir sikkert alt for dyrt. , http://en.wikipedia.org/wiki/Relentless_(drink) Endret 19. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Den selges i Tyskland tror jeg. Mener å huske at det er det samme som Burn, bare annet navn/design. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Relenteless er laget av Coca Cola samme som Burn, det har kanskje en litt annen smak, men den er tilnærmet helt lik men finnes i et par flere smaker enn hva Burn har selges i UK, Irland og Tyskland Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Ei jente jeg kjenner i UK sverger til Relentless. Såvidt jeg har sett er ikke den tilgjengelig utenfor UK. Har noen smakt den? Er det bare den typiske red bull/burn smaken? Hun sier det er den eneste energy drinken som gir noe effekt for henne. Har tenkt tanken å få henne til å sende noen bokser, men det blir sikkert alt for dyrt. , http://en.wikipedia.org/wiki/Relentless_(drink) Jeg har samlet 21 forskjellige Relentless opp igjennon, de liker å skifte design så det er hovedårsaken, har 7 ulike smaker og jeg tror det er alle, men mangler endel versjoner. Det er 14 fra England og Skottland + 7 fra Tyskland. Jeg synes Relentless har gode smaker, det er mer kvalitet over det enn andre og de er veldig populære. De er nok markedsledere i Storbrittania, boksene selges overalt. Men at det er den eneste hun får effekt av høres rart ut, den har ikke noen unormale ingredienser og vanlige verdier av koffein og taurin. Jeg kjenner i alle fall ingenting ekstra av dem Her er 20 av dem, fått den nye gule som har smak av sitron senere Endret 19. juni 2014 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Nettopp funnet ut at jeg har vunnet denne Inked Up can fra Rockstar sin InkedUpTour! Denne boksen er signert av Mike De vries! Kun laget 50 stk av denne boksen! 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Wow, sykt nice! Gratulerer! Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 MikeDeVries hadde en "repost" konkurranse på Instagram Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 urettferdig at ikke jeg vant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå