Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

får holde øynene åpne for de energidrikkene på Statoil! :)

kom hjem fra Sverige her om dagen med noen nye energidrikker også! :D

attachicon.gif60a1100d-3a9b-4914-b6ac-f253307548b4.jpg

eg o ha den Battery flasken, kjøpte den for en måned siden, Alle butikkene slutta og selle battery flaske, men den siste battery flasken på coop obs ble heldigvis min

denne er svensk, så er litt forskjell ;) har hatt den Norske flasken i et par år

legger til et bilde av den Norske (alle tre flaskene er norske forresten)

attachicon.gifCIMG0571.JPG

Hvor ble det av den røde battery juiced'en?

Den er vel tatt bort, savner den stort :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ei jente jeg kjenner i UK sverger til Relentless. Såvidt jeg har sett er ikke den tilgjengelig utenfor UK. Har noen smakt den? Er det bare den typiske red bull/burn smaken?

Hun sier det er den eneste energy drinken som gir noe effekt for henne. Har tenkt tanken å få henne til å sende noen bokser, men det blir sikkert alt for dyrt.

,

http://en.wikipedia.org/wiki/Relentless_(drink)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ei jente jeg kjenner i UK sverger til Relentless. Såvidt jeg har sett er ikke den tilgjengelig utenfor UK. Har noen smakt den? Er det bare den typiske red bull/burn smaken?

Hun sier det er den eneste energy drinken som gir noe effekt for henne. Har tenkt tanken å få henne til å sende noen bokser, men det blir sikkert alt for dyrt.

,

http://en.wikipedia.org/wiki/Relentless_(drink)

Jeg har samlet 21 forskjellige Relentless opp igjennon, de liker å skifte design så det er hovedårsaken, har 7 ulike smaker og jeg tror det er alle, men mangler endel versjoner. Det er 14 fra England og Skottland + 7 fra Tyskland. Jeg synes Relentless har gode smaker, det er mer kvalitet over det enn andre og de er veldig populære. De er nok markedsledere i Storbrittania, boksene selges overalt.

Men at det er den eneste hun får effekt av høres rart ut, den har ikke noen unormale ingredienser og vanlige verdier av koffein og taurin. Jeg kjenner i alle fall ingenting ekstra av dem

Her er 20 av dem, fått den nye gule som har smak av sitron senere

914543_228499053984748_877487081_n.jpg

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...