Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville bare legge ved et bilde som viser bilde av en norsk og en serbisk Burn- i mange andre land er burnen gul og ikke rød som vi er vandt med her i Norge, den har også en litt annen smak- jeg er ikke veldig flink til og beskrive smaksforskjeller så har ikke lyst til og begynner og forklare forskjellene, men min favoritt er den gule burnen.

post-180894-0-06934800-1402320869_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ville bare legge ved et bilde som viser bilde av en norsk og en serbisk Burn- i mange andre land er burnen gul og ikke rød som vi er vandt med her i Norge, den har også en litt annen smak- jeg er ikke veldig flink til og beskrive smaksforskjeller så har ikke lyst til og begynner og forklare forskjellene, men min favoritt er den gule burnen.

attachicon.gifa0c4bb51-0dac-43c1-b86f-a768723ff9aa.jpg

Hvorfor det egentlig? Samme med den norske Monster Assault, i Norge er den gul slik som vanlig monster, men i tyskland og amerika er den mørk vinrød. Også er det forskjell på smak, den amerikanske synest jeg er best av alle tre.

Lenke til kommentar

Hvorfor det egentlig? Samme med den norske Monster Assault, i Norge er den gul slik som vanlig monster, men i tyskland og amerika er den mørk vinrød. Også er det forskjell på smak, den amerikanske synest jeg er best av alle tre.

Har aldri selv smakt energidrikker fra USA og fra Europa, men de fleste sier at alle energidrikker er bedre i statene enn i her i Europa, hvorfor? det vet jeg ikke, det er noe jeg selv også lurer på...

noen som vet hvor jeg kan finne denne henne?

attachicon.gifbawls_guarana-400-400.jpg

husker jeg smakte den på et LAN for mange år siden og savner smaken :(

har sett den på amerikanske nettsider og på ebay ;)

Lenke til kommentar

attachicon.gifa0c4bb51-0dac-43c1-b86f-a768723ff9aa.jpg

amerikansk assault er konge i forhold, merket det selv :)

Lenke til kommentar

får holde øynene åpne for de energidrikkene på Statoil! :)

kom hjem fra Sverige her om dagen med noen nye energidrikker også! :D

attachicon.gif60a1100d-3a9b-4914-b6ac-f253307548b4.jpg

eg o ha den Battery flasken, kjøpte den for en måned siden, Alle butikkene slutta og selle battery flaske, men den siste battery flasken på coop obs ble heldigvis min

denne er svensk, så er litt forskjell ;) har hatt den Norske flasken i et par år

legger til et bilde av den Norske (alle tre flaskene er norske forresten)

post-180894-0-08793600-1402796628_thumb.jpg

Lenke til kommentar

får holde øynene åpne for de energidrikkene på Statoil! :)

kom hjem fra Sverige her om dagen med noen nye energidrikker også! :D

attachicon.gif60a1100d-3a9b-4914-b6ac-f253307548b4.jpg

eg o ha den Battery flasken, kjøpte den for en måned siden, Alle butikkene slutta og selle battery flaske, men den siste battery flasken på coop obs ble heldigvis min

denne er svensk, så er litt forskjell ;) har hatt den Norske flasken i et par år

legger til et bilde av den Norske (alle tre flaskene er norske forresten)

attachicon.gifCIMG0571.JPG

Hvor ble det av den røde battery juiced'en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...