crazylazyboy Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 du må prøve Red Devil, den er desidert best ; ) Omg! NOOOOO! gammel sitat den er ikke så ille da, går fint ned Lenke til kommentar
Nilaxery Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 De selle Red Devil ennå i Norge ha smakt den 2 ganger bedre andre gangen, men ha ikkje boksen. E den forsatt et sjelden sted i norge Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 De selle Red Devil ennå i Norge ha smakt den 2 ganger bedre andre gangen, men ha ikkje boksen. E den forsatt et sjelden sted i norge Jeg ynes ofte jeg ser den på meny og statoil, synes du skal sjekke noen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg fant den på Spar. Så den på Meny på Lørdag, så du finner den nok, er ikke så sjelden enda (: Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Monster Assault kommer i salg i Norge snart i følge Monster på Twitter Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Monster Assault kommer i salg i Norge snart i følge Monster på Twitter sweet, elsker den btw noen som vet hvor de fortsatt selger den rosa burnen? (burn berry) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Monster Assault kommer i salg i Norge snart i følge Monster på Twitter sweet, elsker den btw noen som vet hvor de fortsatt selger den rosa burnen? (burn berry) Den er nok borte for over et år siden, coca cola slutta å produsere den Digg at assault kommer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Monster Assault kommer i salg i Norge snart i følge Monster på Twitter Nå skrev 7-Eleven det på FB også Lenke til kommentar
Nilaxery Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Monster Assault kommer i salg i Norge snart i følge Monster på Twitter sweet, elsker den btw noen som vet hvor de fortsatt selger den rosa burnen? (burn berry) Den er nok borte for over et år siden, coca cola slutta å produsere den Digg at assault kommer eg fant den rosa burnen på Rimi idag så den skal komme tebake 1 Lenke til kommentar
Nilaxery Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) fant dessverre ikkje red Devil, men var ein lang sykkel tur i 7 km te Rimi og da fant eg Burn berry blast. Den smaker som pure rush rød. Den burnen er dritt god. Endret 24. april 2014 av Nilaxery 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Wow den har jeg ikke hørt om engang! Fant Assault selv idag på Rema Har den fra før men ville bli en av de første til å kjøpe den norske var jeg som åpna brettet Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Noen som har funnet de nye Rockstar enda? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Fant den nye Burn Berry Blast på Rema i dag, den var utrolig god! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Tenkte på den gamle rosa burnen vi hadde jeg Denne hadde jeg ikke hørt om før det kom bilde her, håper jeg kommer over den snart selv Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Ser det har skjedd ting her i Norge mens jeg var borte! har vært litt på leting etter Burn Berry Blast idag og igår uten hell :/ Fant Monster Assault idag, la merke til at denne manglet pantelogoen som alle andre flasker og bokser har o.o Sa jeg skulle oppdatere underveis i turen til polen, men ble litt vanskelig når jeg ikke kom inn på diskusjon :// men nå er jeg hjemme og fått tatt bilde av alle boksene, og det ble hele 73 forskjellige og nye bokser til samlingen! Jeg hadde ikke plass til flere bokser og flasker hjem, var MANGE flasker jeg ikke kjøpte, men selvfølgelig prioriterte jeg Burn kofferten veide totalt 19.9 Kg - da flere av boksene også var helt ut og drikt for og komme max bagasje vekt. Endret 27. april 2014 av Kentklausen 2 Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Nice.. Fant Burn Berry Blast idag på rimi, beste burnen hittil Lenke til kommentar
Flying Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Fant Monster Assault og Mad-Croc Green Apple i dag. Vet ikke om Mad-Crocen er ny, men har ikke smakt den før. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Mad Croc Green Apple er vell påvei ut igjen nå- har ikke sett den på en stund, selv ikke på 7Eleven! Fant forresten Burn Berry Blast idag også (Var før deg Crazy! Yahooo - internkonkurranse) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Mad Croc Green Apple er vell påvei ut igjen nå- har ikke sett den på en stund, selv ikke på 7Eleven! Fant forresten Burn Berry Blast idag også (Var før deg Crazy! Yahooo - internkonkurranse) Jeg fant den i 2. butikk jeg sjekket idag da, den var der sikkert tideligere på dagen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå