Klausen Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 som de over sa, 25 kr stk à 250ml Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 En av arbeids kollegene mine er fra Bosnia og nettopp vær der for en ferie, med hjem igjen tok han med seg 7 nye bokser til meg uten at jeg hadde spurt han! artig at folk vet jeg samler og tar med hjem fra ferier! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Tur til Sverige i dag ga følgende tilskudd til samlingen: 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Den life Energy har jeg ikke! :o har bare den "vanlige" på flaske. mangler også de 2 x-rayene (Y) good find. kan jeg spørre hvor du er når du er på harryhandel? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Som regel Nordby (supermarket) og Gottebiten på svinesund. De to X-rayene er fra Nordby, resten er fra Gottebiten Den gule var sinnsykt god btw Endret 30. mars 2014 av TMB Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Da må jeg nesten ta turen igjen da! :o Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Tur til Sverige i dag ga følgende tilskudd til samlingen: De to småe x-ray fant jeg også idag, ilag med to frank's jeg ikke hadde. Fant de på godtebiten ja, ikke så altfor mange andre steder. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Haha har alle de Men ikke ronin da Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Rart, jeg så ikke de Xrayene på GB og jeg var der på lørdag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Ronin smaker akkurat det samme som vanlig rød Burn. Kjøpte et brett sist jeg var i sverige fordi boksene så kule ut. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Ronin smaker akkurat det samme som vanlig rød Burn. Kjøpte et brett sist jeg var i sverige fordi boksene så kule ut. Oj hvordan går det ann? Er veldig forskjellig smak synes jeg Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Ronin smaker akkurat det samme som vanlig rød Burn. Kjøpte et brett sist jeg var i sverige fordi boksene så kule ut. wait what!??? den smakte AKKURAT likt som redbull da jeg drakk den!! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg synes også den smaker redbull. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg å, men skal ikke benekte for at det kan sammenlignes med burn selv om jeg synes det var rart. Burn er jo bare full av tranebærsmak mens ronin er kjedelig som red bull Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Åpner en Original Ronin nå, og den smaker Red bull! har ikke skjedd samme feil som skjedde med pepsi max i sør sverige, hvor x antall bokser ble fylt med alkoholholdig Cider! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) aner ikke, da det er over ett år siden. Men jeg mente den smakte burn da. whatever. kjøpte også en halvliterboks med noe jævelskap som het Jolt Cola. Det hadde 360mg koffein. De vanlige har 32mg. Den eneste effekten jeg fikk var å bli skikkelig dårlig i magen og la meg til å sove en time etterpå. Endret 31. mars 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 kjøpte også en halvliterboks med noe jævelskap som het Jolt Cola. Det hadde 360mg koffein. De vanlige har 32mg. Den eneste effekten jeg fikk var å bli skikkelig dårlig i magen og la meg til å sove en time etterpå. Står ikke mengde Koffeininnhold på Jolt Cola btw, bare at den inneholder koffein. Den er heller ikke halvliter for og være pirkete, men 473ml Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 nei, så derfor googlet jeg den. www.caffeineinformer.com/caffeine-content/jolt-energy-drink svineri. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) nei, så derfor googlet jeg den. www.caffeineinformer.com/caffeine-content/jolt-energy-drink svineri. og da kommer du til 40mg og ikke 360mg. Husk at det måles i pr 100ml (32mg koffein pr 100 ml drikke) så vil ikke påstå at den er så veldig mye "sterkere" enn en "vanlig" energidrikk- Cocaine som ble ulovelig i store deler av verden med hele 112mg pr 100ml - det er en sterk energidrikk, og er en av verden sterkeste (om du tenker på koffein innhold) som har vært solgt som vanlig energi drikk og ikke en shot. Legger til at du også kan få kjøpt Cocaine energy shot med 280mg pr 60ml. Endret 1. april 2014 av Kentklausen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå