crazylazyboy Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Av de man kan få tak i i Norge er det nok: Monster original (grønn) Monster khaos (orange) Urge Intense tripple rush (grønn) Utenom det er det vanskelig å vite fordi jeg har smakt mange hundre stk og har ikke mulighet til å huske alle, men er generelt glad i cranberry(tranebær) smak og litt andre spennende smaker. Har funnet ut at utrolig mange lager red bull kopier når det gjelder smak, har sikkert 250 av de som smaker helt vanlig "kjedelig". Men etter et kjapt overblikk sitter smaken på: Rockstar xdurance tropical Rockstar tropical punched Monster assault Blu day igjen som et positivt inntrykk, det er også mange fler jeg likte godt men kommer ikke på de Om du noen gang kommer over en av de nevte anbefaler jeg å smake Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Man kjenner igjen batterysmaken men denne er en del søtere, jeg fikk en følelse av champagnebrus av den. Jeg synes den er bedre enn original battery, men den slår nok ikke cranberry juiced som har forsvunnet Men det er alikevell en grunn til at jeg har kjøpt 4 stk allerede Legger også med noen bilder av samlinga mi som er under oppføring på veggen. Her er ca 600 av 886 stk Fytti helvete. Er ikke redd for høyt blodsukker? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Fytti helvete. Er ikke redd for høyt blodsukker? Nei, egentlig ikke, jeg drikker maks 500ml om dagen, i gjennomsnitt blir det mye mindre også fordi jeg drikker når jeg har på lager, det har jeg bare etter jeg har vært på tur til et annet land og fått tak i nye. Så sånn totalt gjennomsnitt drikker jeg nok 0,6-0,8 liter i uka Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Veldig veldig imponerende Lazyboy Noen drikker du har til overs som du kanskje selger ? Laget meg facebook side til samlinga mi for å prøve å få kontakter med folk i andre land for kjøp, salg og bytting! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg har 50-60 stk, kanksje 20 utenlandske, bare tomme da . Men til sommeren blir det en del reising og da skal jeg skaffe masse mer fordi jeg pleier egentlig å ha større lager for bytte Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 hold gjerne oppdateringer med bilder med gjevne mellomrom Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 om noen har 150ml burn liggende er jeg interessert! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvit eller svart? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Med eller uten innhold? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Med eller uten innhold? Har du i det hele tatt? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Nei Men tar ikke lang tid å skaffe det Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Nei Men tar ikke lang tid å skaffe det Gøyeste er jo full (jeg er også interresert) men tom går også fint. Har du lxm mulighet til å få tak i 2-3 av hver? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg ska sjekke hvor mye penger jeg har igjen når jeg har kjøpt en 240 radiator. Skal det sendes med posten? Det er ikke sikkert jeg har nok penger til det. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det kan godt hjelpe om du sier hvor man får de? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 De har dem på Coop og Kiwi i Øyer. Ca 20-25min nord for Lillehammer (det finnes sikkert der også) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Antar at dere samlere har skaffet dere disse? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Antar at dere samlere har skaffet dere disse? Jeg har de Har to versjoner av den røde og sølv også, totalt 5 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Antar at dere samlere har skaffet dere disse? de har jeg + den eldre versjonen av den røde Jeg ska sjekke hvor mye penger jeg har igjen når jeg har kjøpt en 240 radiator. Skal det sendes med posten? Det er ikke sikkert jeg har nok penger til det. jeg betaler for porto og varen Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 24 nye fra Ungarn idag oppe i 910 forskjellige nå 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå