Klausen Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Det er den nye Burn Original Ståle Sandbech Edition 485ml / OL can som vi/jeg har ventet på så lenge! Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg får ikke så alt for ofte tak i flere energy drikker, fordi jeg ikke bestiller, og fordi jeg ikke reiser så alt for ofte. Men nå nettopp har jeg fått et par nye:Duff (355ml) Ok,- : Mango, Zero, Winterdream, Original, Pink Grapefruit, Blueberry, Green Apple. Prix Garantie Energy Drink (Fra coop) Og "Montag" Pure energy. Som oftest så leter jeg etter de kjente merkene, spessielt rockstar som er mitt fav merke. Men nå fant jeg bare nye merker. Vet ikke om det finnes flere "Ok,-". Noen dere ikke har? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg får ikke så alt for ofte tak i flere energy drikker, fordi jeg ikke bestiller, og fordi jeg ikke reiser så alt for ofte. Men nå nettopp har jeg fått et par nye: Duff (355ml) Ok,- : Mango, Zero, Winterdream, Original, Pink Grapefruit, Blueberry, Green Apple. Prix Garantie Energy Drink (Fra coop) Og "Montag" Pure energy. Som oftest så leter jeg etter de kjente merkene, spessielt rockstar som er mitt fav merke. Men nå fant jeg bare nye merker. Vet ikke om det finnes flere "Ok,-". Noen dere ikke har? Har du vært i Sveits nå? Har ikke OK ponk greapfruit eller winterdream ellers har jeg alle Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg får ikke så alt for ofte tak i flere energy drikker, fordi jeg ikke bestiller, og fordi jeg ikke reiser så alt for ofte. Men nå nettopp har jeg fått et par nye: Duff (355ml) Ok,- : Mango, Zero, Winterdream, Original, Pink Grapefruit, Blueberry, Green Apple. Prix Garantie Energy Drink (Fra coop) Og "Montag" Pure energy. Som oftest så leter jeg etter de kjente merkene, spessielt rockstar som er mitt fav merke. Men nå fant jeg bare nye merker. Vet ikke om det finnes flere "Ok,-". Noen dere ikke har? Har du vært i Sveits nå? Har ikke OK ponk greapfruit eller winterdream ellers har jeg alle Hehe ja, ok, er litt morsommere når du ikke har dem Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Til høsten skal jeg til polen, Danmark, tyskland og flere land. Da skal det bli spennende å se hva slags drikker som jeg tar med meg hjem Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Til høsten skal jeg til polen, Danmark, tyskland og flere land. Da skal det bli spennende å se hva slags drikker som jeg tar med meg hjem drar til polen om ca 1 mnd- jeg og dama har 4 kofferter så jeg kan ta med meg vekt på tilsammen 60 kg! regner med at jeg skal få fylt opp koffertene planer om og bygge ekstra hardcase inne i baggene for ekstra beskyttelse- vil nok drikke / tømme ut endel der nede, men også prøve å få med meg endel fulle. Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Når en sykler nesten 4,8 km for en battery frsh på en søndag. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Når en sykler nesten 4,8 km for en battery frsh på en søndag. Ser den ja Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Når en sykler nesten 4,8 km for en battery frsh på en søndag. Ser den ja Det var jo vært det, sparte nesten 10 kr ved å ikke kjøpe på bensinstasjonen. 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Da fant jeg Burn Olympic "Ståle Sandbech can" på Flyplassen Torp i Sandefjord! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 ... Som jeg skal bruke for å reise til Beograd om 3 uker for å skaffe nye energy drinks:P Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Da fant jeg Burn Olympic "Ståle Sandbech can" på Flyplassen Torp i Sandefjord! Ikke sett den enda ellers i Sfj, får ta en tur til flyplassen da! Over til noe annet, noen smakt denne før? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Den er kjøpt i Sverige? Har lyst på den Finnes vel over 15 smaker i USA Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Den må kjøpes av en som er medlem i Amway, så den selges teknisk sett overalt. Har sett kun to smaker tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Har den gule boksen, ingen flere smaker ikke smakt den selv ettersom jeg fikk den tom av en kompis. Fant forresten de to Cocio Coffee og chocolate idag Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Har den gule boksen, ingen flere smaker ikke smakt den selv ettersom jeg fikk den tom av en kompis. Fant forresten de to Cocio Coffee og chocolate idag Å de kosta? xP Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 De kosta 25 per stk på Shell/7-Eleven der jeg kjøpte de. Eller det vil si det ble 50,- tilsammen, så regner med det var slik. Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hvis det er en slik stor boks var det billig til å være en bensinstasjon/kiosk-ish. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hvis det er en slik stor boks var det billig til å være en bensinstasjon/kiosk-ish. er 250 så helt vanlig pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå