crazylazyboy Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Fikk inn en ny boks idag. Den er fra Gran Canaria og såvidt jeg kan forstå fra boksen blir den bare laget for den øya så den er litt spess Nr. 1265 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvordan smakte volCAN ?Ingen som har funnet Staale Can enda? Har forresten fått tak i meg 6 stk Burn glass! Burn smaker plutselig bare enda bedre! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvordan smakte volCAN ? Ingen som har funnet Staale Can enda? Har forresten fått tak i meg 6 stk Burn glass! Burn smaker plutselig bare enda bedre! 846e6b6a-a9a2-426d-8122-58c83375eef1.jpg Du vil ikke vite hva volcan smakte, du skal smake selv Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Du vil ikke vite hva volcan smakte, du skal smake selv Det høres ikke bra ut! Den var ikke så god at du bare MÅTTE drikke min også ? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Du vil ikke vite hva volcan smakte, du skal smake selv Det høres ikke bra ut! Den var ikke så god at du bare MÅTTE drikke min også ? Absolutt drikkelig så du trenger ikke å grue deg til den. Men tror ikke overraskelsen er stor for å si det sånn Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Smaker sikkert redbull som «alle andre» Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Kommer enda 2 nye EDs http://no.rockstarenergy.com/products/sparkling-energy-peach-blast-1 http://no.rockstarenergy.com/products/xdurance-electric-fruit-mix shit! xdurancen har jeg ikke hørt om engang! Det var totalt uforventet, blir knall Synes produktoversikten der var litt rar. Hvorfor står ikke SuperSours Green Apple, og den rosa sukkerfrie der? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Synes produktoversikten der var litt rar. Hvorfor står ikke SuperSours Green Apple, og den rosa sukkerfrie der? Fordi den rosa sukkerfri er ikke for produksjon for Norge lenger, men Apple vet jeg ikke :o Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Er det kommet noen ca.-dato for lansering av de to nye da? Gleder meg til å smake på den sparkling! Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Er det kommet noen ca.-dato for lansering av de to nye da? Gleder meg til å smake på den sparkling! Har ikke funnet noen dato enda, men regner med at den kommer ut på 7Eleven og 7eleven/shell stasjonene først- sjekket min nærmeste (og eneste i området) idag, men ingen nye RR Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Da har jeg vært i London å fant endelig en Pure Rush, det var elsk <3 (Fra t-bane stasjonen Embankment) Den der var bare awesome! ikke sett noen på FB som har den o.o PureRush er beste energidrikken som kanskje har vært solgt i Norge, synd den ikke kom på 500ml da jeg tror dette er mye mer populært i Norge (da prisen på 250ml og 500ml skiller veldig lite) kjøpte pure rush sist da jeg var i Edinburgh for ca 1 år siden ) Synes det er rart at den ble tatt av markede hvis den var såpass populær. Selv synes jeg den gule var best av PureRush da de var i Norge. Synd de kun hadde en grønn i Storbritannia. Fikk en fra Latvia i dag, også fant jeg 500ml Battery på Kiwi Ble overrasket at de valgte å skrive "BATTERY" på den 500ml, den forrige hadde "BATT" i mye større tekst, personlig synes jeg det var kulere. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Fant Rockstar Super Sours Green Apple på Europris Haugesund til 24,90. Smaker som Mickey Finn's Sour Green Apple. Dårlige minner om fyllesyke. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Ble overrasket at de valgte å skrive "BATTERY" på den 500ml, den forrige hadde "BATT" i mye større tekst, personlig synes jeg det var kulere. BATT er/var faktisk 568ml og ikke 500ml som den nye "Battery" Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Må si battery "Fresh" er kanoon god! 1 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Hvordan smakte volCAN ? Ingen som har funnet Staale Can enda? Har forresten fått tak i meg 6 stk Burn glass! Burn smaker plutselig bare enda bedre! 846e6b6a-a9a2-426d-8122-58c83375eef1.jpg Kan jeg spørre hvor du fikk tak i glassa? Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Ble overrasket at de valgte å skrive "BATTERY" på den 500ml, den forrige hadde "BATT" i mye større tekst, personlig synes jeg det var kulere. BATT er/var faktisk 568ml og ikke 500ml som den nye "Battery" Såpass ja... Endret 16. mars 2014 av Pushit Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Kan jeg spørre hvor du fikk tak i glassa? Fant de tilfeldigvis på Finn.no da jeg så etter ØL glass. -søkte på dette pga. en post her på Diskusjon som trengte øl glass Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Kan jeg spørre hvor du fikk tak i glassa? Fant de tilfeldigvis på Finn.no da jeg så etter ØL glass. -søkte på dette pga. en post her på Diskusjon som trengte øl glass Aah i see! da burde det kanskje finnes noe på amazon eller ebay også Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Aah i see! da burde det kanskje finnes noe på amazon eller ebay også Har ikke sett disse glassene før, vet det selges et annet type Burn glass på Ebay for 50 kr + 150 i frakt Har også et Royce Energy Drink glass Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Det glasses der finner jeg ingen plass.. så det trur jeg det er veldig få av fant det andre, men synes det var kjedelig i forhold. legger også til en link av litt forskjellige energy drinks.. kanskje noe nytt for noen, kanskje ikke:) http://www.toxel.com/inspiration/2009/11/03/15-unusual-energy-drinks/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå