Klausen Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Finnes 12 bokser i denne "ink tour" greine til Rockstar- husker for noen mnd siden at Rockstar postet dette bilde og spurte hvilken boks vi ville ha - tror ikke de vil være lett og få tak i og bli trykt i en veldig begrenset antall. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Fant Bulldog Energy på en nyåpnet innvandrersjappe rett ved der jeg bor, også fant jeg den "nye" monsteren på Meny. Endret 22. februar 2014 av TMB Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Litt teit at hvis det skal komme en ny monster, så skal det være akkurat samme smak som de andre... Fant "Absolutely Zero" Norsk version på lokal Rema 1000 selv. Men hvorfor brukte de samme design som Lo-Carb og ikke det amerikanske designe istedenfor? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Hvorfor kan vi ikke ha sånn her utvalg i Norge? Også så grisebillig! Blir demprimert.... http://www.youtube.com/watch?v=A4gY6j_n8fs Endret 23. februar 2014 av TMB Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Litt teit at hvis det skal komme en ny monster, så skal det være akkurat samme smak som de andre... Fant "Absolutely Zero" Norsk version på lokal Rema 1000 selv. Men hvorfor brukte de samme design som Lo-Carb og ikke det amerikanske designe istedenfor? De gjør det vell for å selge, men uansett så er det bra for oss samlere Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Litt teit at hvis det skal komme en ny monster, så skal det være akkurat samme smak som de andre... Fant "Absolutely Zero" Norsk version på lokal Rema 1000 selv. Men hvorfor brukte de samme design som Lo-Carb og ikke det amerikanske designe istedenfor? De gjør det vell for å selge, men uansett så er det bra for oss samlere Jeg tror folk synest denne er mer attraktiv en den andre... Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Litt teit at hvis det skal komme en ny monster, så skal det være akkurat samme smak som de andre... Fant "Absolutely Zero" Norsk version på lokal Rema 1000 selv. Men hvorfor brukte de samme design som Lo-Carb og ikke det amerikanske designe istedenfor? De gjør det vell for å selge, men uansett så er det bra for oss samlere Jeg tror folk synest denne er mer attraktiv en den andre... Folk flest vil ikke legge merke til at det står Absolutley Zero eller Lo-Carb på den vi har i norge- men en total endring vil folk legge merke til og får folk til å kjøpe den. Det er faktisk forskjell mengder på ingrediensene på Locarb og AZ. så egentlig rart de ikke har eget design. Dette bilde viser at den også finnes i 500ml og ikke bare i 473ml Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Tyskland har hatt begge i lange tider, jeg kjøpte Absoluely zero med den kule designen i juni 2012, sist jeg var i Tyskland (august 2013) hadde de fortsatt lo-carb. Lurer på hvordan det blir der om de kommer til å ha 2 forskjellige AZ eller de fjerner den kule designen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Fikk en pakke fra Ungarn i dag med 64 energidrikker. Kjøpte på eBay, med frakt ble det ca 6,- per boks (noe jeg hadde slått til på om jeg hadde funnet de i butikken i Norge...) Bilder fra eBay-annonsen: Bilder jeg tok: 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det var et godt kjøp Har noen gode der jeg ikke har fått handa i. 19 bokser jeg ikke har men får i alle fall 4 av de i neste trade Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Der har du virkelig fått en bra handel! ser mange der jeg heller ikke har! :o spesielt den ene Burn Berry, men får tak i den lett på et av 2 trades jeg har med fra HU Hvor mange har du nå TMB ? Fant forresten et lite parti med gamle burn på den lokale prix som går ut på dato i morgen, fikk 12 bokser for 106 kr som jeg ser meg fornøyd med Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Har 239 forskjellige nå Og en del i "byttekassa". Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ble en liten tur til Sverige på Søndag- ble ikke veldig mye nytt (har ikke bilde av alle nå - men ble 2 flasker og 5 nye bokser Fikk heldigvis kloa i disse! Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Da vil 485ml Burn Original med Ståle Sandbech Edition være tilgjengelig fra neste uke ! Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Holder på å bygge om energi drikk rommet mitt (har fått kottet av kvinnfolket ) 2 nye reoler er satt inn, så nå er det sortering! vil prøve å få tatt noen bilder evt. en film etter vært Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Nice Skal vi se hvem her som får postet bilde av Staale Sandbeck foran sin samling først? Skikkelig race? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 utfordring akseptert Er ikke helt sikkert på hvor Coca Cola skal på Mandag- Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Kommer enda 2 nye EDs http://no.rockstarenergy.com/products/sparkling-energy-peach-blast-1 http://no.rockstarenergy.com/products/xdurance-electric-fruit-mix Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 shit! xdurancen har jeg ikke hørt om engang! Det var totalt uforventet, blir knall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå