crazylazyboy Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Da har jeg også funnet Monster Absolutely Zero i Norge! DSC00136.JPG Jeg var først for en gangs skyld. Så den første gang på mandag klokka 1517 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hvilken butikk/kjede fant du den på? Synes det er litt teit at når de skal lansere en ny Monster i Norge, velger den der, når de har så mange spennende og fargerike å velge mellom i sortimentet sitt. Lurer også på hvor det blir av Burn Blue Refresh med nytt design. "Coming soon" har det jo stått nå i evigheter... Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hvilken butikk/kjede fant du den på? Synes det er litt teit at når de skal lansere en ny Monster i Norge, velger den der, når de har så mange spennende og fargerike å velge mellom i sortimentet sitt. Lurer også på hvor det blir av Burn Blue Refresh med nytt design. "Coming soon" har det jo stått nå i evigheter... Sett den på to forskjellige menybutikker. Og det er jo egentlig ikke en ny monster men en designendring fra lo-carb,m det er samme greia Den nye burnen fant vel Kent ut cola skal begynne å produsere i uke 18. Da er det nesten ett år siden jeg fikk den Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Har den jeg også, kjøpte i Danmark. Er sikkert helt lik Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Da har jeg vært i London å fant endelig en Pure Rush, det var elsk <3 (Fra t-bane stasjonen Embankment) Endret 20. februar 2014 av Pushit Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ja den er god! Du har gjort et lite funn, de er ikke veldig vanlige. Ser også at det er et litt spesielt design på den så den ville vært ny i min samling Kjøpte den på togstasjonen i Edinburgh i 2012 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Fikk en fra Latvia i dag, også fant jeg 500ml Battery på Kiwi 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Har ikke funnet 500 ml bettary enda, men jeg skal finne den! Gledelig at de kommer på store bokser! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Har pure rush gått bort fra norge? Det er en evighet siden jeg så pure rush i en butikk i Norge. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Har pure rush gått bort fra norge? Det er en evighet siden jeg så pure rush i en butikk i Norge. jepp for en ganske god stund siden, solgte ikke bra nok Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Synd det da. Jeg syntes at den var god Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Fikk en fra Latvia i dag, også fant jeg 500ml Battery på Kiwi Da må jeg snart på Battery leting Da har jeg vært i London å fant endelig en Pure Rush, det var elsk <3 (Fra t-bane stasjonen Embankment) Den der var bare awesome! ikke sett noen på FB som har den o.o PureRush er beste energidrikken som kanskje har vært solgt i Norge, synd den ikke kom på 500ml da jeg tror dette er mye mer populært i Norge (da prisen på 250ml og 500ml skiller veldig lite) kjøpte pure rush sist da jeg var i Edinburgh for ca 1 år siden ) Har den jeg også, kjøpte i Danmark. Er sikkert helt lik Nei, den er ikke det (a) Har ikke Norsk Pant logo! Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Har pure rush gått bort fra norge? Det er en evighet siden jeg så pure rush i en butikk i Norge. jepp for en ganske god stund siden, solgte ikke bra nok Selvfølgelig er den vanskelig å få solgt når den koster 35+ kr Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Kostet 18,00,- hos meg for en liten boks. Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Kostet 18,00,- hos meg for en liten boks. Kjøpte den på MENY i 2012 en plass i oslo eller rundt der, kosta 36kr der tror jeg Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Så den aldri til over 20 kr når den var tilsalgs- må være et engangstilfelle (?) Her solgte den VELDIG bra, de fylte på nesten på konstant. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Kostet 18,00,- hos meg for en liten boks. Kjøpte den på MENY i 2012 en plass i oslo eller rundt der, kosta 36kr der tror jegJeg har ihvert fall aldri sett den så dyr. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Må ha vært på DelideLuca eller 7-eleven det da, veldig spessielt Har selv fått battery 500ml idag, den trillet i gulvet så den ble bulka og jeg må kjøpe ny men jeg har den bulka så lenge Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Se hva Rockstar postet på facebook ista Visst noen får tak i denne, kunne jeg ha kjøpt den as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå