Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse ligger på den franske rockstar sida så skal vel i alle fall ha dem :)

fr-fr.ast.swe.nor-lineup.jpg

Av dem er electrolytes og punched fruit mest spessielle fordi vi ikke har dem i Norge

Fant bare 4 av disse på den franske siden jeg- Original - Punched Guava - Punched og Juied- men har noen franske energidrikk kontakter jeg kan spørre om rockstar evt andre energidrikker

Lenke til kommentar

Er den nye burn-en sugarfree eller den vanlige?

Dette er den nyeste Burn-en - Ståle OL edition, har ikke funnet den enda og vet ikke helt om det er 250 eller 485ml.

post-180894-0-73777000-1390417109_thumb.jpg

Er ikke lenge siden jeg fant en "ny" burn Sugarfree som hadde hadde tenksten "Sugarfree" og "original Falvour" (den forrige hadde kun "Sugarfree")

Lenke til kommentar

Så du postet bildet på facebook, ble forvirret av at logoen var grå :)

Det er nok en Original- Tror den røde fargen på jakka er "fargen på flammen" Vet at de andre OL burnene som er i sverige og ungaren er Original ;)

vet ikke om denne er 250ml eller 485ml, var ikke lett å skille på bilde. men de de andre OL burnene i sverige og ungaren er 250ml.

Lenke til kommentar

Virker som om mange her inne drikker ekstremt mye brus, dvs får i seg mye sukker :p Tenker dere ikke på diabetes eller lignende da? :)

Har full legesjekk og tar mange prøver for tiden (er syk men finner ikke ut av det) har da testet meg for diabetes og alt mulig- er egentlig i grei form, selv om jeg er feit :p prøver og begrense inntaket av energidrikker med maks en enhet om dagen (helgene kan det kanskje bli et par flere blandet med noe annet ;) - ellers går det veldig mye i Pepsi Max :p

Lenke til kommentar

Virker som om mange her inne drikker ekstremt mye brus, dvs får i seg mye sukker :p Tenker dere ikke på diabetes eller lignende da? :)

Jeg drikker ikke stort mer enn 4 stykk i uka xD Men husker godt at i sommerferien kunne det fort vært 3 stykk vær dag :p (Fikk gratis av en kompis)

Lenke til kommentar

Blue refresh med nytt design har jeg allerede, fra Danmark. Jeg tenkte mer på nye modeller/smaker, ikke nye utgaver av bokser vi allerede har. Se på Monster/Rockstar f. eks., de har jo helt villt utvalg i USA, men i Norge har vi 3-4 forskjellige... :p

Lenke til kommentar

Har sjekket meg for diabetes jeg, ble litt bekymret men det var ingenting så da kjører jeg på igjen :tease:

Har full legesjekk og tar mange prøver for tiden (er syk men finner ikke ut av det) har da testet meg for diabetes og alt mulig- er egentlig i grei form, selv om jeg er feit :p prøver og begrense inntaket av energidrikker med maks en enhet om dagen (helgene kan det kanskje bli et par flere blandet med noe annet ;) - ellers går det veldig mye i Pepsi Max :p

Jeg drikker ikke stort mer enn 4 stykk i uka xD Men husker godt at i sommerferien kunne det fort vært 3 stykk vær dag :p (Fikk gratis av en kompis)

Ja, jeg skal kutte ut brus og slikt ett halv år nå. Det stopper meg ikke å same energi drikker, for jeg kan jo drikke de til sommeren når de halve året har gått :p Gjør det litt på grunn av helse samtidig som jeg har mål for å bli sterkere i år. Dermed så mener jeg ikke at det sømmer seg med slike drikker, men til sommeren så skal jeg drikke som bare det helt til jul. Får håper at jeg klarer å begrense meg da, slik at det halve året uten brus ikke gjør noen nytte i det hele tatt :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kuttet ned på brus og energy drink noen gang, startet å trene i mai i fjor og har blitt ganske mye sterkere uansett, det har ikke for mye å si, men uansett lurt å holde seg unna :) F.eks når jeg starta så hadde jeg ca 120 i markløft, nå har jeg 170, 60 i knebøy, 100 nå, kunne løfte 140 over gulvet, nå greit 240

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...