Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på div. butikker på Svinesund i dag igjen, de hadde fått inn fler Frank's Kiwi nå, og fant i tillegg disse jeg ikke hadde fra før:

TYEetkRl.jpg

:D

Fant du disse på maxi eller EuroCash ? mangler de Life energy og Torero elns :) Du kom ikke over Burn sin OL can fra Sverige? eller Burn Lemon ice?

Lenke til kommentar

Fant til og med 2 jeg ikke har! Både Torero og Boost flaska er nokså nye, har gamler versjoner av begge :) Life har jeg alle 3 smakene i 1000ml flaske

Har en ekstra av boost flaska liggende, som jeg kan spare til neste møte ;)

kommer vell kanskje nye design på Life flaskene, ettersom dette har skjedd på boksene.

Lenke til kommentar

Fant til og med 2 jeg ikke har! Både Torero og Boost flaska er nokså nye, har gamler versjoner av begge :) Life har jeg alle 3 smakene i 1000ml flaske

Har en ekstra av boost flaska liggende, som jeg kan spare til neste møte ;)

kommer vell kanskje nye design på Life flaskene, ettersom dette har skjedd på boksene.

Tja, original er nok tenkelig, men om de ikke bytter design på cranberry og lime/lemon så blir vel de de samme, kan skje det :)

Lenke til kommentar

Har et par jeg skal spørre om dere har og enten så står det navn eller så er det et bilde: Beaver buzz (fra canada) og rockstar Vodka + disse altså:

Har hørt om alle og hatt flere sjangser til å kjøpe, men andre valg har kommet foran med untak av Tonino Lamorghini som har blitt solgt lenge på 7-eleven, den har jeg :)

Det har vært mange rockstar vodka opp igjennom, finnes vel først og fremst i Canada

Lenke til kommentar

Har et par jeg skal spørre om dere har og enten så står det navn eller så er det et bilde: Beaver buzz (fra canada) og rockstar Vodka + disse altså:

Har hørt om alle og hatt flere sjangser til å kjøpe, men andre valg har kommet foran med untak av Tonino Lamorghini som har blitt solgt lenge på 7-eleven, den har jeg :)

Det har vært mange rockstar vodka opp igjennom, finnes vel først og fremst i Canada

På rockstar sin hjemmeside sier dem at den bare selges i Canada, derfor jeg lurte :p Hater når dem selger energy drikker som f.eks Tonino på noen visse 7-eleven, men ikke akkurat der jeg bor :hm:

Lenke til kommentar

På rockstar sin hjemmeside sier dem at den bare selges i Canada, derfor jeg lurte :p Hater når dem selger energy drikker som f.eks Tonino på noen visse 7-eleven, men ikke akkurat der jeg bor :hm:

Det er den sorte Tonino som selges i Norge nå, tror den oransje var i salg før den sorte.

får nok tak i Tonino på 7/elleven hos deg også om du bare spør sjefen på stasjonen, jeg fikk den værtfall hit :)

legger ved et bilde av mine 2 bokser.

post-180894-0-63327800-1390238929_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tøft at vi har fått tilbake multisitat igjen :)

Kan vel bekrefte at den oransje toninoen solgtes før den svarte, og den svarte kom i alle fall før november 2012 da jeg har svart SuperSaxy i denne diskusjonen på side 4 at jeg hadde den. Så man finner vel ikke den full lengre :hm:

Edit: Ser nå at jeg har lastet den opp på canmuseum allerede i Juli 2012 så da er den enda gamlere

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Hey, en kompiss av meg skal til Frankrike nærmere sommeren. Og jeg lurte på om det var noen spesielle energy drikker kun i Frankrike ?

Mange, men de er ikke lette å finne :tease: Var en natt i frankrike i sommer uten å finne en eneste ny energy drink.

Haha, han skal være der nesten en måned :p

Lenke til kommentar

Hey, en kompiss av meg skal til Frankrike nærmere sommeren. Og jeg lurte på om det var noen spesielle energy drikker kun i Frankrike ?

Om jeg ikke tar feil så selges Monster Absolutely Zero i Frankrike- i Norge heter den Lo-Carb.

Vet de pleier å ha endel Editions på RB.

Som Crazy skriver at han ikke fant noen nye- nå har jo han 1300 stk snart hvor mange av disse er fra andre plasser i Europa som de også har i Frankrike :)

Skal selv til Polen i en uke nærmere sommeren, satser på med mange nye energidrikker !

Lenke til kommentar

Om jeg ikke tar feil så selges Monster Absolutely Zero i Frankrike- i Norge heter den Lo-Carb.

Vet de pleier å ha endel Editions på RB.

Som Crazy skriver at han ikke fant noen nye- nå har jo han 1300 stk snart hvor mange av disse er fra andre plasser i Europa som de også har i Frankrike :)

Skal selv til Polen i en uke nærmere sommeren, satser på med mange nye energidrikker !

Rockstar er favoritt merke mitt av alle energy drikker. Så jeg lurer mest på om dem har noen av dem der? Tipper noen, men noen spesielle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...