Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, nesten ved grensen til moss. Sving inn mor øråsen eller hva det heter der så er det ved denne veien.

Ah selvfølgelig, dumme meg :p Jeg er fra Øreåsen og glemte at det var blitt polsk butikk der, har jo vært så mye rart det etter at Joker la ned
Lenke til kommentar

Ja, husker de ikke fikk lov å hete Joker lenger fordi de ikke egentlig var Joker, så ble det invandrerbutikk også denne polske :p Flytta derfra for et halvt år siden til litt lenger bort så tenkte ikke at det var der lol :p Får se om jeg stikker innom en gang i nær framtid, jeg vil også ha polske bokser :D Hva var prisen?

Lenke til kommentar

Vet dere om det er noen her som har de boksene jeg viste bilde av? :)

jeg tror jeg får den Black - mike tyson i en pakke snart- men denne finnes i så mange versjoner!

men i skrivende stund har jeg ingen av de! jeg vet ikke helt om Vitamin Energy boksen kan regnes som en energidrikk.

Lenke til kommentar

Edit: Har du ett bilde samlet av alle boksene sin Crazyboy? :)

Kan ikke få alle inn på et bilde :tease: Men jeg hadda jo en video på youtube som theobvious nevner, den er midlertidig fjernet for opphavsrett men jeg håper å få fikset på dette snart.

Ellers har jeg både nyeste tiger og black mike tyson som du har bilde av, den andre er jeg skeptisk til selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...