Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Hmm, var det jeg mente ja. Mulig jeg hang meg for mye opp i den spisse sterke smaken mange energidrikker har. Synes det smaker litt som parafin lukter jeg :p

Lenke til kommentar

Tror den er mulig å få tak i Sverige, men ikke helt sikker :)

neinei, vekk der å. Er med på et svensk energy drink forum, ingen de som har sett den på lenge

Var innom en polsk kjappe her i Norge idag! De solgte kun polske varer, og der var det en rekke energidrikker! :D Dit skal jeg igjen i morgen ;) Håper jeg får noen sjeldne! :)

Kan du fortelle meg hvor dette er? Har vel fått mange nye i Polen siden jeg tømte de nå

Lenke til kommentar

neinei, vekk der å. Er med på et svensk energy drink forum, ingen de som har sett den på lenge

Kan du fortelle meg hvor dette er? Har vel fått mange nye i Polen siden jeg tømte de nå

Har ikke noe konkret, men burde vel gå ann å få tak i Sverige? De har jo alt...så ei svensk side her forleden, men aldri prøvd å kjøpt noe derfra da, men ripperen var for salgs der...Om det er trygt å handle derfra vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Har ikke noe konkret, men burde vel gå ann å få tak i Sverige? De har jo alt...så ei svensk side her forleden, men aldri prøvd å kjøpt noe derfra da, men ripperen var for salgs der...Om det er trygt å handle derfra vet jeg ikke.

Noen nettbutikker kan ha den stående ja, fordi de ofte har stort lager, men å finne den i en matbutikk blir vansklig, det er lenge siden noen har observert den der

Er i Moss, østfold :) Mulig at du har boksene da, men skal i hvert fall skaffe meg de i og med at jeg ikke har boksene fra før av.

All right :) Hadde vært gøy med bilder når du fikser det for å se om jeg har de, i alle fall en beskrivelse fordi jeg har forstått du har litt kameraproblemer

Lenke til kommentar

synd den forsvant fra oss :hrm: Må helt til Tyskland for å kjøpe

Finnes på svenskegrensa (Svinesund), hvertfall sist jeg var der for et par uker siden :)

Er i Moss, østfold :) Mulig at du har boksene da, men skal i hvert fall skaffe meg de i og med at jeg ikke har boksene fra før av.

What, hvor? Nede ved bussterminalen/tvers over amfi? Må innom i morgen :D.
Endret av TMB
Lenke til kommentar

Har fått pakke fra USA idag! 7 nye monster, noen nye noen gamle. Kommer da opp på det magiske tallet 1234 forskjellige! 59 av de er monster

Gratulerer med 1234 bokser! veldig misunnelig på de fulle boksene !! :pp

fikk selv en pakke med 3 fulle battery idag! :) no. 439-440

post-180894-0-19764600-1385663142_thumb.jpg

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...