Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Den der er forferdelig ja, har møtt en del som liker den Smakte Cult her om dagen, var ganske lik Rockstar? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Den der er forferdelig ja, har møtt en del som liker den Smakte Cult her om dagen, var ganske lik Rockstar? Enig om bubbleberryn Jeg ville ikke sagt cult original? og rockstar original? smaker likt, rockstar har en mye mer markert og god ettersmak som virkelig gir den et annet preg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hmm, var det jeg mente ja. Mulig jeg hang meg for mye opp i den spisse sterke smaken mange energidrikker har. Synes det smaker litt som parafin lukter jeg Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 synd den forsvant fra oss Må helt til Tyskland for å kjøpe Tror den er mulig å få tak i Sverige, men ikke helt sikker Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Var innom en polsk kjappe her i Norge idag! De solgte kun polske varer, og der var det en rekke energidrikker! Dit skal jeg igjen i morgen Håper jeg får noen sjeldne! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tror den er mulig å få tak i Sverige, men ikke helt sikker neinei, vekk der å. Er med på et svensk energy drink forum, ingen de som har sett den på lenge Var innom en polsk kjappe her i Norge idag! De solgte kun polske varer, og der var det en rekke energidrikker! Dit skal jeg igjen i morgen Håper jeg får noen sjeldne! Kan du fortelle meg hvor dette er? Har vel fått mange nye i Polen siden jeg tømte de nå Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 neinei, vekk der å. Er med på et svensk energy drink forum, ingen de som har sett den på lenge Kan du fortelle meg hvor dette er? Har vel fått mange nye i Polen siden jeg tømte de nå Har ikke noe konkret, men burde vel gå ann å få tak i Sverige? De har jo alt...så ei svensk side her forleden, men aldri prøvd å kjøpt noe derfra da, men ripperen var for salgs der...Om det er trygt å handle derfra vet jeg ikke. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Er i Moss, østfold Mulig at du har boksene da, men skal i hvert fall skaffe meg de i og med at jeg ikke har boksene fra før av. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Har ikke noe konkret, men burde vel gå ann å få tak i Sverige? De har jo alt...så ei svensk side her forleden, men aldri prøvd å kjøpt noe derfra da, men ripperen var for salgs der...Om det er trygt å handle derfra vet jeg ikke. Noen nettbutikker kan ha den stående ja, fordi de ofte har stort lager, men å finne den i en matbutikk blir vansklig, det er lenge siden noen har observert den der Er i Moss, østfold Mulig at du har boksene da, men skal i hvert fall skaffe meg de i og med at jeg ikke har boksene fra før av. All right Hadde vært gøy med bilder når du fikser det for å se om jeg har de, i alle fall en beskrivelse fordi jeg har forstått du har litt kameraproblemer Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ja, jeg kan prøve å få med meg navnene i morgen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) synd den forsvant fra oss Må helt til Tyskland for å kjøpe Finnes på svenskegrensa (Svinesund), hvertfall sist jeg var der for et par uker siden Er i Moss, østfold Mulig at du har boksene da, men skal i hvert fall skaffe meg de i og med at jeg ikke har boksene fra før av. What, hvor? Nede ved bussterminalen/tvers over amfi? Må innom i morgen . Endret 27. november 2013 av TMB Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nei, det er nesten i rygge på ett sted som heter Baza Dagligvare Polska Var joker der før... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Halmstad altså? Tvers over Shell/7-Eleven der? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Du er så pirkete angående burn Jeg vet, men dette gjelder kun Burn :ppp synd den forsvant fra oss Må helt til Tyskland for å kjøpe som skrevet tidligere så er den enda å få kjøpt på Svinesund Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 som skrevet tidligere så er den enda å få kjøpt på Svinesund Skikkelig overmye på lager der Den blir ikke produsert for værken Norge eller Sverige lengre i alle fall Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Skikkelig overmye på lager der Den blir ikke produsert for værken Norge eller Sverige lengre i alle fall Jeg hadde jo en full jeg spurte om du ville ha men den takka du jo nei til )) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg hadde jo en full jeg spurte om du ville ha men den takka du jo nei til )) Det går jo ikke, da blir jeg bare nødt til å bruke masse penger på å få tak i mer Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Halmstad altså? Tvers over Shell/7-Eleven der? Nei, nesten ved grensen til moss. Sving inn mor øråsen eller hva det heter der så er det ved denne veien. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Har fått pakke fra USA idag! 7 nye monster, noen nye noen gamle. Kommer da opp på det magiske tallet 1234 forskjellige! 59 av de er monster Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Har fått pakke fra USA idag! 7 nye monster, noen nye noen gamle. Kommer da opp på det magiske tallet 1234 forskjellige! 59 av de er monster Gratulerer med 1234 bokser! veldig misunnelig på de fulle boksene !! :pp fikk selv en pakke med 3 fulle battery idag! no. 439-440 Endret 28. november 2013 av Kentklausen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå