theobvious Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Mine besteforeldre har vært på Madagaskar og har kjøpt med noen spennende godsaker til meg Madagaskar ble land nr. 37 totalt og nr. 2 i Afrika. Boksene ble nummer 1195-1197 P1060290.JPG P1060293.JPG P1060299.JPG Kjenner noen som skal dit snart, skal spørre om dem kan se etter noen for meg Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Skal til Praha og Tyskland snart, blir vel jeg handler noe da men er det noen som vet hvor bra utvalget er i i butikk? De fra Madagaskar så bra syk ut:) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Skal til Praha og Tyskland snart, blir vel jeg handler noe da men er det noen som vet hvor bra utvalget er i i butikk? De fra Madagaskar så bra syk ut:) Hvor bra utvalget er i i butikk? De fleste butikkene i Tyskland har ikke større utvalg enn norske butikker, men nesten alle kjedene har forskjellige utvalg. I Norge har de fleste de samme. Jeg har 225 forskjellige fra Tyskland så de har totalt et veldig bra utvalg. Praha er også bra, store utvalg i butikkene, spessielt om du går til rene drikkeutsalg Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Noen av dere som vet om man kan kjøpe Battery FRSH i Sverige? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Noen av dere som vet om man kan kjøpe Battery FRSH i Sverige? Nope, Norge og Finland er eneste Men de har original i store mengder da Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Æsj, er kun Battery FRSH som jeg synes smaker godt Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Æsj, er kun Battery FRSH som jeg synes smaker godt Drakk en idag Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Du som er en "kjenner" på dette; er du enig i at FRSH har en frisk og annerledes smak enn en stor del av de andre på markedet? Jeg synes veldig mange av de jeg har smakt har havnet i kategorien Burn/Red Bull, men er ellers få (i Norge) som skiller seg ut... Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Du som er en "kjenner" på dette; er du enig i at FRSH har en frisk og annerledes smak enn en stor del av de andre på markedet? Jeg synes veldig mange av de jeg har smakt har havnet i kategorien Burn/Red Bull, men er ellers få (i Norge) som skiller seg ut... Det er jeg enig i, FRSH har helt klart en spessiell smak som jeg aldri har smakt før i energy drinks fra hele verden. Jeg er også enig at veldig mye går i kategorien red bull, men jeg vil ikke blande burn inn der fordi burn og red bull er veldig forksjellige. Red bull har en veldig basic smak som veldig mange andre, men burn er laget av tranebær og gir en nokså annerledes og mye mindre vanlig smak. Tyskland er det værste landet ever på å lage red bull kopier, alt smaker likt, det er ikke gøy Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Du som er en "kjenner" på dette; er du enig i at FRSH har en frisk og annerledes smak enn en stor del av de andre på markedet? Jeg synes veldig mange av de jeg har smakt har havnet i kategorien Burn/Red Bull, men er ellers få (i Norge) som skiller seg ut... Jeg syntes nå også at den blå rockstaren som selges i Norge har en helt annen smak ? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Igår fikk jeg 2 nye burn fra Tyrkia, min klassekamerat hadde de med. Berry hadde fått seg en real trøkk så jeg har fiksa så godt jeg bare kan. Dette øker samlinga til 1199 og jeg når straks en ny grense Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Du vet ikke hvor keen jeg er på de burna der Crazy! men nå fikk jo jeg disse monsterne fra Japan ++ og mine desidert favoritter! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Semi-relatert, vant 7-Elevens halloweenkonkurranse på Facebook og fikk følgende i posten i dag: 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Semi-relatert, vant 7-Elevens halloweenkonkurranse på Facebook og fikk følgende i posten i dag: 2013-11-08 18.44.06.jpg Så kult! ikke fått med meg at de hadde halloweenkonkurranse :/ Gratulerer ! Fikk foresten enda noen flere bokser fra Ungaren idag! + et Burn klistremerke Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Så kult! ikke fått med meg at de hadde halloweenkonkurranse :/ Gratulerer ! Fikk foresten enda noen flere bokser fra Ungaren idag! + et Burn klistremerke CIMG1269.JPG Tar du adrenaline fruits som ED? Jeg vurderer om jeg skal velge den eller ikke Nærmer seg å sende pakke til Ungarn selv nå Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tar du adrenaline fruits som ED? Jeg vurderer om jeg skal velge den eller ikke Nærmer seg å sende pakke til Ungarn selv nå Jeg tar den værtfall som en ED Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg hadde litt kjedelig ventetid idag så jeg fant frem alle mine rockstar og og tok noen bilder, har 63 forskjellige av de. Da fant jeg også ut at de to xdurance flaskene som jeg trodde var like (den ene var lagt sammen med andre jeg har 2 av) faktisk var nokså forskjellige. Denne skulle egentlig vært inn i samlinga rundt 980, så det vil si at boks nr 1000 var en før osv Jeg har kontroll på hvilken som er den nye nr 1000. Dette gjør også at jeg har 1200 forskjellige! Det er et elendig kamera så jeg beklager elendige bilder Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Favoritt merke mitt er ROCKSTAR så ble litt vel fristet nå 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er jeg førstemann til å komme over Red Bull med Aksel Lund Svindal design? Fant den på ica i 473ml boks idag Viste ikke om det, men hyggelig at også Norge kommer med en champions nå Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Er jeg førstemann til å komme over Red Bull med Aksel Lund Svindal design? Fant den på ica i 473ml boks idag Viste ikke om det, men hyggelig at også Norge kommer med en champions nåIMG_20131112_184524.jpg Gratulerer med å finne en boks i Norge før meg! har ikke sett den enda - men kanskje jeg må ta meg en ekstra kjøretur innom diverse butikker i morgen! digger at energidrikker har begynt mere med "reklame" og editions på bokser! edit; Fant Aksel edition på meny idag Endret 13. november 2013 av Kentklausen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå