crazylazyboy Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Heisann! Jeg har 205 forskjellige energy drinks og samlinga vil øke til 229 når jeg har fått min pakke fra Belgia. eg vet at jeg ikke har Norges største samling fordi det er en på youtube med flere. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 falt over denne diskusjonen og måtte bare svare.. jeg samler selv på energydrikker .. og er veldig nyskjerrig på hvor stor norges største er, noen bra forslag..? men jeg samler på uåpnet energidrikker , mener det ikke er noen verdi vis ikke, det er ikke spennende og samle tomme bokser Hvor mange har du? jeg har 287 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Kanskje jeg skal begynne og samle jeg også Nå har jeg 4 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Nå har jeg 583. Tror nok det er norges største. Om jeg legger opp en update på youtube kan jeg i alle fall si norges største dokumenterte samling Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Nå har jeg 583. Tror nok det er norges største. Om jeg legger opp en update på youtube kan jeg i alle fall si norges største dokumenterte samling Høres veldig mye ut. Har du bilder? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Nå har jeg 583. Tror nok det er norges største. Om jeg legger opp en update på youtube kan jeg i alle fall si norges største dokumenterte samling Høres veldig mye ut. Har du bilder? Det er helt sant. I forbindelse med et forum for energy drink sammlere som jeg er på har jeg opprettet profil på photobucket.com. Den er til å overføre bilder til forumet. De første bildene jeg la ut var av nettop sammlinga. Den var en del mindre på bildene men om du blar litt så ligger det også bilder av alle nye jeg har fått for å få de med også. Det er to sider med bilder. Så her er profilen: http://s1268.photobu...!cpZZ2QQtppZZ24 Og de bildene som i hovedsak er svarte med en liten flekk på er til en lek på roumet så ikke bry deg om de. Endret 27. juni 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Tannlegen din må virkelig elske deg. 2 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Tannlegen din må virkelig elske deg. Har aldri hatt hull . Har langt ifra drukket alle. Endret 28. juli 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 791 forskjellige! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Sick! Kommer ikke inn på den "profilen" du har postet over her, uten passord? Kan du ikke bare poste ett bilde av samlingen? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Sick! Kommer ikke inn på den "profilen" du har postet over her, uten passord? Kan du ikke bare poste ett bilde av samlingen? Ikke så lett, fordi jeg har for mange til rommet mitt, så alt står i lag på lag, venter på nytt rom på loftet, da skal alt utover. Men her er iaf et bilde av rundt 200 forskjellige 250ml bokser på gulvet, så kan du gange det med 4 Og her et bilde av bare monster som jeg har Endret 31. oktober 2012 av crazylazyboy 6 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Er alle uåpnet? Hvor bestiller du fra? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Er alle uåpnet? Hvor bestiller du fra? Nei, alle er tomme, de fleste synes de skal være fulle, men med 300kilo i bokser så måtte jeg lagd hyller i betong. Har kun bestillt en gang, det var litt over 40 stk fra http://drink4you.de/ Ellers så kjøper jeg masse selv i utøandet og bytter med ansre sammlere i andre land via posten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Regner med at du har NOS i samlingen din. Hvordan smaker den i forhold til de andre? Og hvor kam man kjøpe det i Norge uten å bestille fra nettet? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Regner med at du har NOS i samlingen din. Hvordan smaker den i forhold til de andre? Og hvor kam man kjøpe det i Norge uten å bestille fra nettet? Har 4 forskjellige NOS ja Original, sukkerfri (med original smak), charged citrus og grape (drue). Originale smaker noe jeg vil definere som bitter appelsinsmak. Kan sammenlignes med Monster khaos (den orange) men ikke så søt, resten av smakene sier seg selv. Jeg har bestilt den fra nettbutikken i mitt innlegg. Kan si med 95% sikkerhet at den ikke finnes i salg i Norge, ikke en gang på norske nettsider. De siste 5% går til at de er populære å ha for arbeidere på bilverksteder (ikke rart). Har aldri sett det selv iaf Endret 31. oktober 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Okei, har bestemt meg for at den første energidrikken jeg skal smake på skal være NOS Så en Lamborghini energidrikk på Oslo Motorshow i helgen Her Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Okei, har bestemt meg for at den første energidrikken jeg skal smake på skal være NOS Så en Lamborghini energidrikk på Oslo Motorshow i helgen Her Oj, det er et høyt mål, om du finner den i salg så si ifra! Tonino Lamborghini har egentlig ikke noe med bilen å gjøre Den finnes på 7-eleven og DelideLUca i vanlig salg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Okei, så du har den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå