bluekite98 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det er så dyrt å importere, jeg foretrekker å kjøpe det direkte jeg... Men man må jo bestille litt.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Noen her som har fått tak i, eller om det er mulig å få importert FourLoko lovlig? Det blir nok veldig vanskelig tenker jeg Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Heioghå! da er jeg tilbake etter flytting til ny leilighet (har ikke lengre plass til mine 500 stk energidrikker på veggen lenger!) ny pc er kjøpt. og vært på svinesund og handla billig mat, godis, brus og energidrikker Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ser ut til at du skal kose deg ikveld Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Fant disse i en Asiamat lignende butikk i Oslo, da jeg var på jakt etter Trollfjord på Yummi heaven Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Når du snakker om trollfjord så fant jeg en slik boks på bussen en gang og jeg har den fortsatt Flaks kaller men det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Flytt lenger sør så finnes den på alle Rema Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Bor i Østfold og her er den ikke ofte til å se. Kanskje enkelte ganger på 7/11. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Alle Rema 1000 jeg har vært på i Østfold har hatt den i hopetall o.O Moss, Rygge, Sarp, Fredrikstad, Halden... Endret 8. oktober 2013 av TMB Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kanskje det bare er jeg som ikke er oppmerksom Vell, vell jeg har jo denne boksen aldrede, men jeg gleder meg til å smake på den. Skal se om jeg finner den på rema neste gang. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg hadde litt av en opplevelse når jeg drakk denne idag. Jeg åpnet og ble møtt av en lukt jeg klassifiserte som trelim! Jeg forberedte meg på det værste og tok et sip, men det var verre! Hvordan er det mulig gjøre noe man skal drikke så forferdelig grusomt? Smaken satt langt oppi hodet og jeg kjente den fortsatt godt etter tannpussen. Jeg fikk vel ned en slurk, resten ble helt ut. Det er som kalle sier et terningkast: Nei Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ser jo ut som en damedrikke så man kan vel ikke forvente mer 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Tror jeg hadde vært litt skeptisk til en energidrikk som inneholder ordet MIG - og condom free ? Endret 8. oktober 2013 av Kentklausen 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Tror jeg hadde vært litt skeptisk til en energidrikk som inneholder ordet MIG - og condom free ? Jeg vet fortsatt ikke hva mig er Men den originale smaken av den var veldig god Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Mig er vel svensk for piss eller noe sånt... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvis Mig betyr piss så er det det rareste navnet jeg noen sinne har hørt på en energidrikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Hmm, det vi i bygda her har brukt for piss i alle år Edit: Mig kan bety: land, piss, tiss og urin. Endret 9. oktober 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 noen her som vet hvor man kan få tak i AMP energy? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 noen her som vet hvor man kan få tak i AMP energy? Ikke i Norge i alle fall, må nok bestilles f.eks herfra http://www.drink4you.de/swshop/ de er å anbefale, jeg har 6 av det gamle designet, smakt på 5 og alle var veldig gode, spessielt lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå