bluekite98 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Sa at jeg hadde 5, men jeg har ikke reist så mye ennå da. Vurderer å bestille litt billige, men føler at det blir mye mer spennende å dra til forskjellige land for to grunner, spennende og at jeg kan samle ting derfra, kan helt sikkert ramse opp mer men ja gidder ikke Er ikke helt blind heller da Jeg mente hvor mange energidrikker du har i samlingen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ha, ha Jeg tror ikke at de bryr seg så mye der nede Jeg har sett mange barn der nede som har kjøpt slike ting og det virker som om de ikke bryr seg i det hele tatt. Det virker som om de kun tenker penger, penger, penger. Det tenkte ikke jeg på, selvfølgelig spiller ikke det noen rolle Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Haha da er vi på samme spor xD Jeg er oppe i 71 nå. Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Haha da er vi på samme spor xD Jeg er oppe i 71 nå. Ikke dårlig Noen som har listen på norges topp 5 største samlere xD Btw jeg har 175. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Den største er vell Crazylazyboy her på forumet som er oppe i over 1000 bokser nå Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Den største er vell Crazylazyboy her på forumet som er oppe i over 1000 bokser nå Tror nok det ja Om noen vet om noen som vet om noen som vet om noen som har større så si ifra, er jo det denne tråden er for opprinnelig. Akkurat nå har jeg 1194 forskjellige Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Tror nok det ja Om noen vet om noen som vet om noen som vet om noen som har større så si ifra, er jo det denne tråden er for opprinnelig. Akkurat nå har jeg 1194 forskjellige Jeg bare lurer, sånn c.a hvor mange av de du har nå hvor mange er liksom sånn elskbare For sånn 70% av de jeg har smakt så langt smaker svak red bull eller cola smak Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Tror nok det ja Om noen vet om noen som vet om noen som vet om noen som har større så si ifra, er jo det denne tråden er for opprinnelig. Akkurat nå har jeg 1194 forskjellige Ikke værst! Skjønner ikke hvordan du får plass til alle de boksene Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Ikke værst! Skjønner ikke hvordan du får plass til alle de boksene Sett rommet hans ell xD? Han har jo snart ikke synlig vegg, kun energy drikk bokser xD Endret 25. september 2013 av theobvious Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Snart må han henge de i taket Hvis han ikke har gjort det aldrede da... Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Haha, ja hva skal du gjøre crazylazyboy vist du ikke får plass til flere på veggen ? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Oooook. Paserer bare forbi. Adjøøø. Endret 25. september 2013 av Psykake Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Masse å svare på! gøy Jeg bare lurer, sånn c.a hvor mange av de du har nå hvor mange er liksom sånn elskbare For sånn 70% av de jeg har smakt så langt smaker svak red bull eller cola smak En god del faktisk, her oppe i Skandinavia har vi mye kjedelig når det gjelder smak men du kan få noen skikkelige opplevelser om du er heldig i europa. Ellers er det meste man får fra USA en helt annen galakse på smak, mye bedre Ikke værst! Skjønner ikke hvordan du får plass til alle de boksene God ingenørkunst Neida, har plass til Boksene men ikke flaskene, de ligger i kottet. Sett rommet hans ell xD? Han har jo snart ikke synlig vegg, kun energy drikk bokser xD Stemmer Men må spare litt plass over senga så jeg ikke dulter ned i søvne Snart må han henge de i taket Hvis han ikke har gjort det aldrede da... Skulle gjerne gjort det, men må ha en ordentlig måte å gjøre det på. De skal liksm henge fast opp-ned Haha, ja hva skal du gjøre crazylazyboy vist du ikke får plass til flere på veggen ? Da begynne jeg å prioritere, fjerne bokser som ikke er så kule eller ikke betyr noe og sette inn de nye De som blir fjerna kunne da bli oppbevart på brett i kottet Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Du kan vell få til å henge de opp i taket ved hjelp av å binde hyssing til boksen eller flasken og sete de i taket? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Du kan vell få til å henge de opp i taket ved hjelp av å binde hyssing til boksen eller flasken og sete de i taket? ja, men da dingler det en her og en der, jeg vil ha de som en hylle så jeg kan dekke hele taket også Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Prøv deg frem litt med hyssing. tape osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Plexi med avstandsskruer Dekk hele taket med plexi, og sett boksene innenfor Endret 26. september 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Noen her som har fått tak i, eller om det er mulig å få importert FourLoko lovlig? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Noen her som har fått tak i, eller om det er mulig å få importert FourLoko lovlig? Jeg vet om flere sider som selger den, men jeg vet ikke om det er lovlig. Har ikke interresert meg stort for de når jeg ikke er 18 enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå