BirgerCaC Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg syntes at Redbull med sukker er den beste, men den sukkerfrie er ikke verst den heller. Zero versjonen smaker derimot litt merkelig ja. Man kan si at den smaker redbull med ett hint av Zalo Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har en merkelig ting mot sukkerfrie brus, blir alltid kvalm så holder meg til vanlig. Drikker kun Red Bull under store LAN/Dataparty som TG og PolarParty hvor å holde seg våken er viktig og som ikke er min sterke side. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 På noe sukkerfritt så kan jeg få en forferdelig ettersmak av plastlignende greier. Dette skjer ikke på Red bull, men jeg lurer på hvorfor det skjer med andre ting. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fant den "nye" Red bull Zero Calories idag Red bull er det værste jeg kan drikke - men dette gjelder ikke om den blandes med vodka, da er det en drøm og drikke! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hva er forskjellen? Den røde ringen på toppen? Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 På noe sukkerfritt så kan jeg få en forferdelig ettersmak av plastlignende greier. Dette skjer ikke på Red bull, men jeg lurer på hvorfor det skjer med andre ting. Yep, akuratt slik jeg ville beskrivd det. Fant den "nye" Red bull Zero Calories idag CIMG1224.JPG Red bull er det værste jeg kan drikke - men dette gjelder ikke om den blandes med vodka, da er det en drøm og drikke! Synes du om den da? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hva er forskjellen? Den røde ringen på toppen? Helt riktig! og denne forskjellen tror jeg ganske sikkert selveste CrazyLazy tar som en forskjell! Synes du om den da? hva jeg syntes om ? Skrev vell egentlig at jeg syntes Red Bull smaker vondt, og det samme gjelder de fleste andre energidrikker som har "Red Bull smaken" som folk pleier og kalle den Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 hva jeg syntes om ? Skrev vell egentlig at jeg syntes Red Bull smaker vondt, og det samme gjelder de fleste andre energidrikker som har "Red Bull smaken" som folk pleier og kalle den Tenkte hva du synes om Zero'n til Red Bull alene, uten å blande den med annen drikke. Meny rett ved her har slutta å selge Urge Intense tror jeg, finner plutslig ikke prislappen lengre. CALL 911 NOW! Lenke til kommentar
Mathebic Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Personlig har jeg Battery FRSH som favoritt, første jeg tenkte når jeg smakte på den var at endelig noen som faktisk lagde en energidrink uten at den skal smake som alle andre! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Helt riktig! og denne forskjellen tror jeg ganske sikkert selveste CrazyLazy tar som en forskjell! Haha, nei Synes ikke sukkerfri med og uten gul ring er forskjellig heller Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Haha, nei Synes ikke sukkerfri med og uten gul ring er forskjellig heller Tenk vist du hadde samlet som kentklausen, tenk hvor mange du hadde hatt da liksom xD Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Tenkte hva du synes om Zero'n til Red Bull alene, uten å blande den med annen drikke. som sagt tidligere, en litt sånn plastlignende ettersmak - er ikke en energi drikk jeg pleier og kjøpe, kjøpt den et par ganger pga noen fra Spania, Canada/Tyskland og Ungaren har vært interessert i den - Æsj! liker ikke å kjøpe energidrikker jeg ikke kan fordra. Tenk vist du hadde samlet som kentklausen, tenk hvor mange du hadde hatt da liksom xD Hører jeg en liten spydig kommentar ? Crazy pleier og nevne "tenk hvor mange jeg kunne hatt om jeg samlet som deg" Endret 19. september 2013 av Kentklausen Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hører jeg en liten spydig kommentar ? Crazy pleier og nevne "tenk hvor mange jeg kunne hatt om jeg samlet som deg" Hehe, prøvde å ikke få det til å bli spydig men vanskelig xD Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hehe, prøvde å ikke få det til å bli spydig men vanskelig xD men igjen, dette er en energidrikk jeg vet Crazy tar som en forskjell ! Syntes dette nesten er mindre forskjell enn den røde/gule stripen! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Tenk vist du hadde samlet som kentklausen, tenk hvor mange du hadde hatt da liksom xD Men da ville jeg ikke vært fornøyd med samlingen min. Jeg vil at alle skal være så forskjellige at man ser det med en gang, ikke må stå å tenke for å finne det ut. Så når man begynner å lage litt systemer i samlinga så er det mye enklere når man ikke har flere eksemplarer av hver boks. Jeg har et skjema med en del info om hvert eneste objekt i samlinga laget i ecxel, om noen er interreserte så si ifra Ligger flere 10-tallstimer bak der, har holdt på siden 2011 med det skjemaet Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 men igjen, dette er en energidrikk jeg vet Crazy tar som en forskjell ! 544357_618732314808961_297775642_n.jpg Syntes dette nesten er mindre forskjell enn den røde/gule stripen! Det går jo utover smaken Der har jeg andre krav. Sammenligner man disse to kjenner man forskjell Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Men da ville jeg ikke vært fornøyd med samlingen min. Jeg vil at alle skal være så forskjellige at man ser det med en gang, ikke må stå å tenke for å finne det ut. Så når man begynner å lage litt systemer i samlinga så er det mye enklere når man ikke har flere eksemplarer av hver boks. Jeg har et skjema med en del info om hvert eneste objekt i samlinga laget i ecxel, om noen er interreserte så si ifra Ligger flere 10-tallstimer bak der, har holdt på siden 2011 med det skjemaet Kunne faktisk tenkt meg et eksemplar av det Endret 19. september 2013 av theobvious Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 På min lokale rema 1000 går vist ikke salget på denne total zero veldig bra Disse boksene går ut på dato i slutten av neste måned og de har igangsatt drastiske tiltak Har du noen gang sett så billig red bull i NORGE? Hadde de hatt halv pris av dette ville det nærmet seg prisnivået i f.eks Polen Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 På min lokale rema 1000 går vist ikke salget på denne total zero veldig bra Disse boksene går ut på dato i slutten av neste måned og de har igangsatt drastiske tiltak Har du noen gang sett så billig red bull i NORGE? Hadde de hatt halv pris av dette ville det nærmet seg prisnivået i f.eks Polen Red Bull.jpg Haha, har aldri sett red bull så billig nei Deilig for dem som hvert fall elsker dem da Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Digg! Skulle ønske jeg var på den butikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå