BirgerCaC Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Nja da er jeg ikke sikker påom jeg liker sen aå godt, mnen smakes skal det gjøres. Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Flott å høre at du vil smake før du gir den en vurdering, har fler i klassen som sier "Neeh, Urge Intense? Ser jo ut som dritt, liker'n ikke." De har heller aldri smakt den sier de. Urge Intense er min favoritt energi drikk så, har smakt alle ink. red sting. Noen som husker den? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Flott å høre at du vil smake før du gir den en vurdering, har fler i klassen som sier "Neeh, Urge Intense? Ser jo ut som dritt, liker'n ikke." De har heller aldri smakt den sier de. Urge Intense er min favoritt energi drikk så, har smakt alle ink. red sting. Noen som husker den? Selvfølgelig husker vi den Synd jeg ikke fikk sagt ordentlig hade. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har smakt den og jeg syntes at den smakte spesiell brus. God var den, men jeg foretrekker nok Battery bedre. Wild Mango kommer kanskje på en fjerdeplass etter bettery og redbull Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Helt klart, battery er jævli god den og, men foretrekker Urge Intense framfor alt. Synd fler og fler butikker her slutter å selge de. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Helt klart, battery er jævli god den og, men foretrekker Urge Intense framfor alt. Synd fler og fler butikker her slutter å selge de. Haha, klarer selv ikke å elske noe annet enn Frank's og hvit burn Kjøpte 4 brett med Frank's i mars. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Haha, klarer selv ikke å elske noe annet enn Frank's og hvit burn Kjøpte 4 brett med Frank's i mars. Da synes jeg du skal få tak i et brett rockstar tropical punched amerikansk versjon, da kommer du ikke til å forstå hvorfor du har drukket frank´s. Det er tamme greier i forhold Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Da synes jeg du skal få tak i et brett rockstar tropical punched amerikansk versjon, da kommer du ikke til å forstå hvorfor du har drukket frank´s. Det er tamme greier i forhold Haha, har smakt den ja hvert fall en jeg fikk her i norge, og elsket den ja men må nok si at jeg synes at frank's og hvit burn er bedre, men liker rockstaren nesten like godt. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Haha, har smakt den ja hvert fall en jeg fikk her i norge, og elsket den ja men må nok si at jeg synes at frank's og hvit burn er bedre, men liker rockstaren nesten like godt. Er du sikker på at du har smakt akkurat den? Den selges ikke her, og komemr den fra Tyskalnd så smaker den helt annerledes. Må komme fra USA eller Kanada. Vi har flere punched innefor rockstar Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er du sikker på at du har smakt akkurat den? Den selges ikke her, og komemr den fra Tyskalnd så smaker den helt annerledes. Må komme fra USA eller Kanada. Vi har flere punched innefor rockstar På selve boksen står det: ROCKSTAR PUNCHED og under det står det: ENERGY + GUAVA Litt lengre ned står det TROPICAL GUAVA FLAVOUR Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Husker Rockstar, smakte den første gang på en klassetur i 2011. Smakte awesome. Den blå er heller ikke værst. Noen vært borti Redbull shot her? ;p Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Husker Rockstar, smakte den første gang på en klassetur i 2011. Smakte awesome. Den blå er heller ikke værst. Noen vært borti Redbull shot her? ;p Seff! er kjempe god. Ligger på ca. 8. plass hos meg Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har en liggende, men er litt redd for å prøve... litt mye energi ettersom det er en shot. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Husker Rockstar, smakte den første gang på en klassetur i 2011. Smakte awesome. Den blå er heller ikke værst. Noen vært borti Redbull shot her? ;p Hehe ja smakte den i sommer og for 2 år siden, hater den egentlig men skulle ha den lille flaska. Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 This one? Har og ett flott bilde av Wild Mango. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 This one? IMG_4379.JPG Har og ett flott bilde av Wild Mango. IMG_4381.JPG Den ja Fint bilde mhm. Du burde smake på den og shote den såklart Men den er ikke så sterk altså Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Når dere er inne på smak. Er det ingen som liker monster? Den vanlige grønne Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Syntes ikke at den er så veldig god Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hva mener dere er den mest lettdrikkelige energidrikken? Disse har jeg smakt: -Monster grønn, smakte dritt.. -Burn sort, helt grei den beste til nå. -Burn gul, god men da kan jeg like gjerne drikke sitronbrus. -Burn hvit, joda men fortsatt ikke noe som var supergodt. -Redbull, grei men savner mer jordbærsmaken. -Rockstar, smakte tennveske?! Kommer nok til å smake det jeg kommer over, men er jo greit å kunne prioritere. Jeg ser etter en energidrikk med jordbærsmak Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Når dere er inne på smak. Er det ingen som liker monster? Den vanlige grønne Helt ærlig må jeg si at jeg helte ut den etter første smak aldri likt en monster sånn skikkelig godt, den eneste jeg har smakt som jeg klarte å drikke var assault men nå har ikke jeg smakt fler enn 5 forskjellige heller så Har også bare 66 forskjellige så langt av alt liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå