Klausen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Nice. Hvordan fikk du dem? Ebay - var en som solgte et par energidrikker, sendte han en mld om han kan skaffe noen flere som jeg kan kjøpe av han endte med at han nevnet 10 stk jeg skulle få for en 100'ings (for boksene og porto) men når jeg åpna pakka var det 12 drikker + en tobakk pakke (tom - men mange samlere, så kan få byttet den bort) og 2 israelske penger som det sto 10 og 1 på 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Jeg kjøpte fra samme fyren for noen uker siden og fikk også med israelsk penge + noe andre greier, penneholder osv. Endret 22. august 2013 av TMB 1 Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hvor mange har dere? har 173 selv, samlet I snart ett år... Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hvor mange har dere? har 173 selv, samlet I snart ett år... Jeg har ikke helt tellinga faktisk, og det er noe jeg skammer meg over! men tror jeg snart bikker 400 stk! mange bytter pågang alle bokser er pakka ned så jeg får heller ikke telt siden jeg pusser opp rommet Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hvor mange har dere? har 173 selv, samlet I snart ett år... 1192 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Vet ikke om folk har hørt det, men det ryktes om at Coca Cola kommer med en ny energi drikk i september, nemlig Urge Intense Wild Mango! Et bilde som har blitt lagt ut på instagram og finner dette på mat tilsynet sinne sider "2013/50365-003 I Datert: 11.06.2013 Arkiv: 511-10 Saksans: 104002/ATWOLFra: Coca Cola Enterprises Norge ASSak: Coca Cola Enterprises Norge AS - Produksjon og salg av Urge Intense Wild Mango - Tilsatt taurine og B vitaminerDok: Etterlyser svar - Produksjon og salg av Urge Intense Wild MangoLnr: 212923/2013 Forrige lnr: 2013/92807" Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Nice! Hvor på mattilsynet sine sider finner man denne typen informasjon? Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Oioioi... den har jeg lyst på, håper den erstatter Inferno som smaker dritt.... Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Oioioi... den har jeg lyst på, håper den erstatter Inferno som smaker dritt.... Haha, mener helt motsatt men men vær sin smak Håper dem beholder alle, Inferno elsker jeg Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Nice! Hvor på mattilsynet sine sider finner man denne typen informasjon? Jeg ble linka opp ditt når jeg søkte "Urge Intense Wild Mango" http://www.mattilsynet.no/om_mattilsynet/offentlig_journal_og_innsyn/ Haha, mener helt motsatt men men vær sin smak Håper dem beholder alle, Inferno elsker jeg Inferno tror jeg forsvinner mer, er på jakt etter den nå, men ingen butikker i distriktet som selger lengre! Urge intense red sting var ikke særlig lenge i butikkene Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg ble linka opp ditt når jeg søkte "Urge Intense Wild Mango" http://www.mattilsynet.no/om_mattilsynet/offentlig_journal_og_innsyn/ Inferno tror jeg forsvinner mer, er på jakt etter den nå, men ingen butikker i distriktet som selger lengre! Urge intense red sting var ikke særlig lenge i butikkene Ja, savner den litt selv, selger de den i noen andre land som du vet om da? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Ja, savner den litt selv, selger de den i noen andre land som du vet om da? Urge Intense er produsert i Norge og selges kun i Norge. Jeg kjenner mange svenske sammlere som ikke har de engang Men at inferno allerede er på vei ut er dumt Går det ikke ann å ha 3 smaker på en gang som mange andre merker klarer? Får kjøpe inn 3-4 stk om jeg finner for fremtidige bytter Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Er denne ny i Norge eller er det bare jeg som ikke har fulgt med? Vet den er importert fra UK men mener ikke å ha sett den i salg her til lands før, kun den som ikke er sukkerfri, på Meny. Denne ble kjøpt på Shell/7-Eleven Endret 27. august 2013 av TMB Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Men at inferno allerede er på vei ut er dumt Går det ikke ann å ha 3 smaker på en gang som mange andre merker klarer? Får kjøpe inn 3-4 stk om jeg finner for fremtidige bytter Rimi her har fått påfylling av Inferno nå, så ser kanskje ut som om det bare har vært lite av den i det siste?plutselig er det flere brett som står stabla! Edit; fant ikke noe plass om hvor den var laget, hmm. Er denne ny i Norge eller er det bare jeg som ikke har fulgt med? Vet den er importert fra UK men mener ikke å ha sett den i salg her til lands før, kun den som ikke er sukkerfri, på Meny. Denne ble kjøpt på Shell/7-Eleven kjøpte den i Norge for et halvt års tid siden så er ikke ny her i landet, men jeg ser den ikke ofte (tror det bare er noen få shell/7-eleven som har tatt den inn. Endret 27. august 2013 av Kentklausen Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg har også hatt den en god stund Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Fikk 2 nye energidrikker fra Italia i posten idag! Burn nr 36! og mange flere burn er snart påvei Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Da har jeg funnet Urge Intense Wild Mango på Coop Extra i Skien! Jeg syntes ikke denne var god btw Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Da har jeg funnet Urge Intense Wild Mango på Coop Extra i Skien! urgeintensewildmango.JPG Jeg syntes ikke denne var god btw allerede.... tar nok en måned eller to før den kommer hit Jeg liker energidrikker med mango smak jeg. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Fant Urge Intense Wild Mango på Coop Obs! Hypermarked Haugesund i dag. 21.90 +pant er fin pris. Endret 2. september 2013 av Flying Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Fant den her også (Coop OBS!). Har ikke smakt på den enda dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå