L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvor er Dark Dog btw? 2 Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Og Panther? TG klassikeren! Endret 28. september 2011 av Smalltimer Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ser du mangler et par stykker som egentlig er lett tilgjengelig. Blandt annet den grønne Urge intense. En tur på en 7-eleven butikk eller bensinstasjon vil nok øke samlingen din, de har som regel et bra utvalg der Noen andre en meg som føler at energidrikker har 0 effekt? Drikker det egentlig bare for smaken sin skyld Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Ser du mangler et par stykker som egentlig er lett tilgjengelig. Blandt annet den grønne Urge intense. En tur på en 7-eleven butikk eller bensinstasjon vil nok øke samlingen din, de har som regel et bra utvalg der Noen andre en meg som føler at energidrikker har 0 effekt? Drikker det egentlig bare for smaken sin skyld eg synst ikkje energi drikk har så stor effekt heller med untak av "Cult raw energy shot". den merka du garantert http://www.narvesenkirkenes.no/index.php?option=com_content&view=article&id=116:cult-raw-energy-shot&catid=40:produkter&Itemid=54 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Må uansett drikke ørten før man merker noe. Det er maksgrense på hvor mye koffein en enhet kan inneholde før de blir klassifisert som legemiddel. To halvlitere Red Bull må hvertfall til før jeg føler noe særlig effekt. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Merket ikke noen sånn oppkvikkende effekt, men kan godt være jeg hadde blitt mer trøtt om jeg ikke hadde drukket energidrikk. Tror egentlig jeg ble ganske imun mot koffein for et par år siden, da jeg drakk ca 4 bokser i uka. Drikker kun ved spesielle anledninger nå. Endret 28. september 2011 av Smalltimer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Du blir ikke immun av fire stakkarslige bokser i uka. 7 Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Kom deg på TG et år, byttet til meg 14 forskjellige bokser i år Hadde bare med ett brett urge intense selv :!: Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 2 store bokser burn og en shot med ginseng, koffein og diverse annet fikk iallefall meg gjennom en arbeidsdag etter 24t på klokka i våken tilstand Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 En samling av tomme iskaffebokser. Jeg har sett mer interessante samlinger i mitt liv... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) . Endret 13. desember 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Flying Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Dere som kjenner koffeinen i energidrikker, dere bør holde dere langt unna kaffe! Det er farlige saker for deres sarte kropper. I en liter vanlig traktekaffe er det 555-845mg koffein, i en liter Red Bull er det 320mg koffein. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har en samling av forskjellige glassflasker og energidrikk/brusbokser på 31 stk. Hvorav 19 er energidrikker Ignorer "rotet". Hansa Julebrus :love: Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hva er vitsen med å samle på tomme bokser? Uten innhold er det verdiløst spør du meg. Ser ikke helt poenget. 9 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 ser ikke red bull cola Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hva er vitsen med å samle på tomme bokser? Uten innhold er det verdiløst spør du meg. Ser ikke helt poenget. Det er som en liten hobby. For meg så funker det bra som pynt og. Så, jeg ser ikke vitsen i innlegget ditt. Vi er samlere. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Du mangler grønn urge intense da Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ser du bare har den røde powerkingen! :O da jeg var i Vanersborg så hadde de blå powerking white cola power king plus 2-3 andre Lenke til kommentar
Sarah-- Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 falt over denne diskusjonen og måtte bare svare.. jeg samler selv på energydrikker .. og er veldig nyskjerrig på hvor stor norges største er, noen bra forslag..? men jeg samler på uåpnet energidrikker , mener det ikke er noen verdi vis ikke, det er ikke spennende og samle tomme bokser 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kredibilitet for et alter av energidrikker og MacGyver-DVD, bubba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå