Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du mangler et par stykker som egentlig er lett tilgjengelig. Blandt annet den grønne Urge intense. En tur på en 7-eleven butikk eller bensinstasjon vil nok øke samlingen din, de har som regel et bra utvalg der :) Noen andre en meg som føler at energidrikker har 0 effekt? Drikker det egentlig bare for smaken sin skyld

Lenke til kommentar

Ser du mangler et par stykker som egentlig er lett tilgjengelig. Blandt annet den grønne Urge intense. En tur på en 7-eleven butikk eller bensinstasjon vil nok øke samlingen din, de har som regel et bra utvalg der :) Noen andre en meg som føler at energidrikker har 0 effekt? Drikker det egentlig bare for smaken sin skyld

eg synst ikkje energi drikk har så stor effekt heller :p

med untak av "Cult raw energy shot". den merka du garantert ;)

http://www.narvesenkirkenes.no/index.php?option=com_content&view=article&id=116:cult-raw-energy-shot&catid=40:produkter&Itemid=54

Lenke til kommentar

Merket ikke noen sånn oppkvikkende effekt, men kan godt være jeg hadde blitt mer trøtt om jeg ikke hadde drukket energidrikk.

Tror egentlig jeg ble ganske imun mot koffein for et par år siden, da jeg drakk ca 4 bokser i uka. Drikker kun ved spesielle anledninger nå.

Endret av Smalltimer
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å samle på tomme bokser? Uten innhold er det verdiløst spør du meg.

Ser ikke helt poenget.

Det er som en liten hobby. For meg så funker det bra som pynt og. Så, jeg ser ikke vitsen i innlegget ditt.

Vi er samlere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

falt over denne diskusjonen og måtte bare svare.. jeg samler selv på energydrikker .. og er veldig nyskjerrig på hvor stor norges største er, noen bra forslag..? men jeg samler på uåpnet energidrikker , mener det ikke er noen verdi vis ikke, det er ikke spennende og samle tomme bokser :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...