TMB Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 her var det mange og sikle på! inneholder de taurin eller guarana? i min samling er kravet at den skal inneholde mer enn 15mg/100ml og taurin eller guarana. De gjør ikke det gitt Rockstar Supersours green apple 500ml ble køpt på shell/7-eleven et sted langs E-45 i Danmark. Det er jo også en med et rart design på, den er fra Tsjekkia som du ser og finnes de fleste steder der Jeg hadde nok ikke tatt med de iskaffene men det er opp til deg Ellers mangler jeg blue bear 1000ml, fire og v blue. Jeg er i Tyskland nå, skal kjøre gjennom Sverige imorgen og tirsdag, håper på å finne v blue da, men fire. hvor fant du den? Jeg kjørte fra Aalborg til Frederikshavn på E45 men så aldri noen Shell/7-Eleven :/ Stoppet derimot på Statoil bla. a. Den på bildet mitt er Blue Bear 500ml, ikke 1000ml. V Blue ble kjøpt på Shell/7-Eleven på E6 et sted mellom Göteborg og Strömstad, husker ikke hva det heter der. Fire ble kjøpt i Danmark, på Kiwi faktisk Nærmere bestemt i Hadsund. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Okei Suste gjennom Danmark idag med 2 tilfeldige stopp, så ikke noe til den, så det får bli senere Men V blue fant jeg på første stopp her i Sverige, fant også celsius cola nye disignet. Var kanskje 500ml ja Men hvor ble den kjøpt? Er som dere sikkert vet på vei hjem fra biltur i BENELUX, har med rundt 30 ED fra rundt forbi, bilder kommer ettervært Var lite nytt å finne fordi jeg har byttet bokser med samlere både fra Nederland og Belgia før Endret 12. august 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg tror det var på Eurospar i Danmark jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 da har 7 Eleven kommet med Rockstar Supersours Green Apple!! kjøpte de 2 siste de hadde igjen på 7 eleven i mitt område Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Kjøpte supersours GreenApple i Tyskland, smakte helt forferdelig. Men boksen er jo kul da. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Kjøpte supersours GreenApple i Tyskland, smakte helt forferdelig. Men boksen er jo kul da. Den er nokså sur men jeg likte den godt jeg Har smakt Dansk og Tsjekkisk og de smaker helt likt, tror ikke Tysk eller Norsk for den sags skyld er annerledes Men vi har forskjellig smak. Bubbleberry er mye verre spør du meg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Blueberry smakte helt jævlig, jeg helte den ut 2 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Blueberry smakte helt jævlig, jeg helte den ut Gjorde jeg å, lurer på hvorfor de i det hele tatt sender ut en sånn smak, kan ikke bli store fortjenesten. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Menne jeg savner bilder fra den siste turen din jeg CrazyLazy! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Menne jeg savner bilder fra den siste turen din jeg CrazyLazy! Ahh, sorry! Kommer med en gang Jeg var altså i Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, Luxembourg og Sverige. Hovedvekt på BENELUX-landa. Så her er de 45 jeg fant fordelt på land. Skulle ønske det ble litt mer men Nederland Belgia Luxembourg Tyskland Sverige Endret 18. august 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Får legge med noen av minne nye drikker Burn avicii fra Sverige! Life Energy med lime og sitron fra sverige 6 pack med m150 Jeg fikk disse 6 energidrikkene fra Laguna produkter og 2 andre jeg fikk av en god venn på tur i Europa Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Noen som har den nye versjonen der det står lion force istedenfor lion power? Edit: kanskje litt mislykka bildestørrelse... Endret 19. august 2013 av sander-samler Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Noen som har den nye versjonen der det står lion force istedenfor lion power? Edit: kanskje litt mislykka bildestørrelse... Jepp, har den rett her. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Noen som har den nye versjonen der det står lion force istedenfor lion power? Nice, jeg har den ikke selv faktisk, var på Svinesund for 1 uke siden, de hadde pallevis med lion power/force, har sikkert sett den men jeg viste jo ikke om forskjellen så tenkte ikke på det Men får den vel snart Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Noen som har den nye versjonen der det står lion force istedenfor lion power? som Crazy sa, vært på grensa 2 ganger på kort tid, og jeg har selv ikke lagt merke til dette, jeg får sperre opp øyne mer Jeg får vell også nevne Boost at jeg også har skaffet Boost på flaske selv om jeg ikke er særlig glad i flasker... Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Liker flasker jeg. Hvor i norge bor dere? Jeg bor vest på kysten, så det tar 8-12 timer å kjøre til svenskegrensa... Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Liker flasker jeg. Hvor i norge bor dere? Jeg bor vest på kysten, så det tar 8-12 timer å kjøre til svenskegrensa... Bor i Skien, ikke lange turen for meg, gratis billetter til båt er ikke vanskelig og skaffe - så en halvtimes tid med bil så er jeg på ferja til sverige Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Liker flasker jeg. Hvor i norge bor dere? Jeg bor vest på kysten, så det tar 8-12 timer å kjøre til svenskegrensa... Jeg bor en time nærmere deg enn Kent Klausen Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har fått noen nye bokser fra Israel Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har fått noen nye bokser fra Israel Nice. Hvordan fikk du dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå